Autor Tema: Superb SportLine  (Pročitano 10734 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #120 poslato: 21. Sep, 2017. 08:23 »
Filipe, možeš slobodno da napišeš ako ti se nešto čak i sviđa na ovoj retko viđenoj Škodi ili da pitaš vlasnika za neke utiske? :-))) Mislim, retka prilika je sa nama ovde na škodaforum.RS, upšte na on-line forumina, a i da ne kvarimo čoveku Garažu sa banalnom raspravom o boji.
Eto, čak dva crna Sportline na ulicama (AT, SRB) a nema ih gotovo uopšte, to mi nešto govori - popularna je i mnogo se sviđa ljudima ta kombinacija!
Opaka, crna, sportska Škoda, ko bi rekao da Škoda to sada pravi, retko ko može da ostane ravnodušan jer Škoda nije brend koji daje takve automobile. Nije bio, sad jeste.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Filip

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #121 poslato: 21. Sep, 2017. 08:27 »
pa nije mu ovo garaža, ništa ne kvarimo, možemo valjda da diskutujemo o izboru i kombinaciji boja?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #122 poslato: 21. Sep, 2017. 08:32 »
Moja greška, tj. u pogrešnu temu sam napisao prvi post a nisam primetio, bio je namenjen za Garažu, evo prebačen je tamo! :-))
Evo ga ovde: http://forum.skodaforum.rs/moj-superb/2017-superb-sportline-2-0tdi-190-dsg-4x4/msg73309/#msg73309
Sad, možemo o boji! :-))
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #123 poslato: 21. Sep, 2017. 13:28 »
@Filip Nece izaci ni blizu isto sa active i malo folija,jer aktiv nije glossy (sto je jako bitno,one gumene lajsne oko prozora izgledaju jeftino),nema ksenon,nema sportsko vesanje,felne od sportline su atraktivnije od svih ostalih (pogotovo one 19). Nema ni spojler a ni difuzor (ove dve stavke mnogo menjaju izgled zadnjeg dela).
Tom logikom mozes svaki da pretvoris u sportline,folija ili plastidip na masku,retrovizore i lajsne,crna traka u dno vrata i eto ga sportline-pa i ne bas. Sportline je lep u beloj (taj sam video) medjutim i u crnoj je potpuno drugaciji od klasicnog,mozda negde imam i sliku da ti pokazem. Na prvu loptu ko ne zna ni ne shvati zasto,ali svi primete da je "nabrijaniji",agresivniji i cesto kad stanem bokom(ne vide znak a udju) ljudi se iznenade da je u pitanju skoda. Tesko da se to desava sa aktivom  ;)
Ne bi ih ni bilo toliko u crnoj da ne valja, ona ide vrhunski i uz ostre linije daje na ozbiljnosti. Pritom boja je perla,pa ima neku ljubicastu nijansu na suncu. U svakom slucaju meni je tako najvise legao,delovao mi je najmocnije i definitivno u toj boji ima najjacu "pojavu"(zbog crne maske izgleda siri jer su farovi potpuno opticki razdvojeni,hrom ih "vezuje").
Crvena nije metalik,zato je prilicno "mrtva" po ruznom vremenu(ali je jako fotogenicna). Meni je bela bila favorit (i to ona laser white,ona je bas bela,moonwhite vuce na plavkasto i meni se nije previse svidela,mada je zanimljiva na suncu) ali sam na kraju ipak prelomio i doplatio perla crnu. Cak mi je prva ponuda i bila za belog. Naravno,ko zeli upadljiv auto upadljive boje ce sigurno privuci paznju,ali ja volim eleganciju,a ovaj zbog crne izgleda nekako elegantno a mocno (sportski). Bok je komplet crn,prozori kao lim,tamne felne,bas mi se svidja,jedino sto me nervira je sto mnogo voli perionicu (tu je bela definitivno zahvalnija ). I da,oni stubovi oko prozora se jako lako grebu,mada je to mana svih vozila koja imaju glossy crne stubove vrata(poliranje jednom godisnje bi trebalo da drzi sitne ogrebotinice pod kontrolom).
« Poslednja izmena: 21. Sep, 2017. 13:40 Maksimus »

Van mreže Filip

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #124 poslato: 21. Sep, 2017. 14:14 »
ovo za Active je bio moj odgovor na Karlheinzov post koji više nije tu, ali sam citirao deo na šta se odnosi, a vezano je za detalje i boje

kod Sportline modela mi se sve sviđa osim zadnjeg difuzora zbog onih hrom detalja (fejk izduvi)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #125 poslato: 21. Sep, 2017. 15:30 »
Nisu fejk izduvi (kao npr kod mercedesa),vec lajsna koja tako savija i podseca na izduve,ali se sa par metara vidi da to nije slucaj. Meni je ta lajsna mnogo lepsa od klasicnog difuzora koji mi izgleda siromasno za auto koji moze da kosta i preko 30k (cini mu dupe nekako visokim a praznim). Ovaj ga prosiruje i cini nizim na oko (mozda je i do sport vesanja). Taj difuzor je i jedini hromiran detalj na celom autu,pored znakova (koje sam razmisljao da plastidipujem u crno pa ako bude ruzno jednostavno skinem,sta vi mislite o tome?). Jedino sto su i na tsi izduvi malo bezveze odradjeni,bolje da su stavili 4 okrugle cevi,kao na 3.6 prosle generacije (a na taj motor to i ide u slucaju golfa r i audija s3). Mana tog tsi-a je sto je bucniji od tdi-a (on ima 4 cevi,sakrivene onim pravougaonim zavrsecima),a ovaj auto ipak nije sportak,vec je za putovanje. Na sve to je tu i klinac koji bas i ne bi trebao da vozi auto od 300 konja. Cena za tsi je vrhunska,svega 300e veca od tdi-a(oba u sportline paketu),a tu su jeftiniji servisi i delovi,tako da izbor tsi ili tdi je bukvalno stvar licnog izbora. Interesantno,ali i u skodi su mi rekli da tsi ide slabo(superb je krstarica,ne sportak,tako da klijentela u velikoj vecini slucajeva uzima dizela).

Van mreže Filip

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #126 poslato: 21. Sep, 2017. 15:39 »
Mana tog tsi-a je sto je bucniji od tdi-a

da li?
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #127 poslato: 21. Sep, 2017. 15:56 »
Nisam ni ja znao,prelistaj briskodu. Pricamo kada se poteraju,tsi ima 4 izduva (podesen je za glasniji zvuk). Tdi je jako,jako prigusen,a onaj ko kupuje tsi taj zvuk nece uzeti kao manu. Ja moj do 2000 rpm ne cujem,bukvalno.
Nisam se vozio u tsi-u,pricam sta sam procitao iskreno da ti kazem(ako su lagali mene...).

Van mreže nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #128 poslato: 21. Sep, 2017. 20:23 »

Par informacija iz prve ruke, ako dozvoljavate.


TSI je izrazito tih motor, definitivno MNOGO tiši od TDI (vidi potpis). Ključna razlika je što TDI burgija ispod haube, kao i svaki traktor sa 4 cilindra, TSI je na radnoj temperaturi nečujan sem šuma lanca. S obzirom da imam najglasniju fabričku varijantu izduva na aktuelnim Škodama, to je i dalje do te mere ekstremno tiho, da su morali da ubace aktuator ispod desnog brisača.


Kroz auspuh se čuje fin bariton ispod 2000 obrtaja, zvuk je baš baš lep kad se lagano vozi, međutim, potrebno je otvoriti sve prozore i krov da bi se to čulo kako treba, i u tom slučaju je pravo uživanje.


U kabini je ko u mrtvačnici (za razliku od TDI), sreću kvari poprilično glasan P-Zero.


Kad se ubrzava takođe ima pomalo zvuka, teško je reći da li iz auspuha ili iz aktuatora pošto je to potpuno isti zvuk, dok kad se pusti gas ili održava brzina, praktično nema ništa.


Ili sam to sve kraće mogao da napiešem, TDI vs TSI po tom pitanju, dupe i oko.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Filip

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #129 poslato: 21. Sep, 2017. 20:30 »
Nisam se vozio u tsi-u

nemam izolaciju ispod haube, iz auspuha ništa ne čujem, motor primetim tek ako negde na većoj nizbrdici pod među-gasom šaltam niže u 5+K obrtaja, na putnim brzinama preko 140 km/h samo šum vetra a kasnije i kotrljanja, motor iskreno i ne primetim... 1.8 tsi Revochip 214 HP, naravno ostavljam mogućnost da su 2.0 tsi 280 u Superbu namerno pojačali što bi bilo poželjno ako bih se pitao
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #130 poslato: 21. Sep, 2017. 21:16 »
Ja sam se ogradio da sam to procitao jer nisam vozio tsi (da jesam znam da ne bi kupio tdi,a to bi povlacilo neke druge probleme za sobom   :B=) ).
Ono sto znam je da tdi u oktaviji i superbu dosta drugaciji u smislu buke unutra (sam superb je bolje izolovan pogotovo my2018,ja mog na leru ne cujem,do 2000 je neprimetan,a pod punim gasom se cuje relativno tiho za dizela). Tsi 280 u superbu ima 4 cevi(sakrivene sa 2 nastavka),mnogo drugaciji od izduva na 2.0 tsi 220ks (koji kod nas i ne nude u superbu),valjda je podesavan za jaci zvuk (mogu da potrazim topic na briskoda). Za onaj 1.4 kazu da je smrtno tih npr.
Opet kazem,mozda gresim,mada taj nabrijani tsi u golfu r (koji isto ima 4 izduva) se cuje samo tako. Tdi u mom autu se na autoputu ne cuje ni na vecim brzinama,odlicno su ga izolovali(samo sum vetra). Fsi u oktaviji a5 mi je bio glasniji.
« Poslednja izmena: 21. Sep, 2017. 21:28 Maksimus »

Van mreže nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #131 poslato: 21. Sep, 2017. 21:42 »
Razočaraću te,  R takođe ima aktuator. Potpuno isti kao kod mene...

TSI je prosto veoma tih agregat, dok je u legali. U ilegali već može da se pojača poprilično, ali i dalje to nije nesto bogznašta (otvoren izduv i remap).


Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #132 poslato: 21. Sep, 2017. 21:54 »
Onda sam lupio glupost koju sam cuo i preneo...
I daodmah razjasnim,mislio sam(cuo)samo na 280 tsi (ovi ostali su naravno tisi,na njih se to nije odnosilo).
Mada u golfu r se i spolja cuje opasno,tu ne pomaze aktuator ili gresim?
Auto koji je jako glasan a mala zapremina je abarth 500,bio sam odusevljen zvukom 1.4 motorcica.
Superbom sam bas zadovoljan sto se buke tice,bas ubija osecaj ubrzanja(posle oktavije sam sebe uhvatio da mnogo cesce bacam pogled na brzinomer).
Evo jedna nocna

Van mreže nidza

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #133 poslato: 21. Sep, 2017. 21:58 »
Ne pomaže aktuator spolja, tu  si potpuno u pravu. Čuje se napolju TSI, ali ne dovoljno i za kabinu. TDI se iz auspuha čuje još manje, ali je mnogo glasniji iz motornog prostora.

Multiair je bombonica. Očigledno znaju italijani šta Nemci ne.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Maksimus

Odg: Superb SportLine
« Odgovor #134 poslato: 21. Sep, 2017. 22:03 »
Novi tdi manje traktorise ali spolja ima onaj dizelski kao da melje nesto (kao u ostalom i svaki dizel kog sam ikada cuo,samo manje ili vise izrazeno). Za pohvalu je da unutra uopste nema vibracija,a zvuk je cudan (samo se cuje da nekako "zarezi",nema duzeg zvuka motora unutra,dsg salta trenutno). Fsi od 150ks se dosta vise cuo u kabini,a doduse ni spolja nije bio tih.
I jel ovo off? Cenim da jeste  :-\



Pretraga foruma [Google]