Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Ostalo u vezi Škoda vozila
»
Grupni chiptuning - RevoChip Požega
Strana:
«
1
...
12
13
14
...
16
»
Dole
Autor
Tema: Grupni chiptuning - RevoChip Požega (Pročitano 19813 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
voyager
Laurin&Klement
Poruke: 868
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Beograd
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #180 poslato:
05. Nov, 2015. 16:05 »
Hvala na savetu.
Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #181 poslato:
05. Nov, 2015. 16:21 »
Možda u sledećoj iteraciji Audi A4 MY2016 2.0tsi 252KS
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
aleksandarzlatic
Laurin&Klement
Poruke: 1593
Like ukupno: 67
L&K ugled:
27
Lokacija: Beograd
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #182 poslato:
05. Nov, 2015. 20:19 »
E to, upravo sam tako nesto mislio
Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #183 poslato:
06. Nov, 2015. 17:56 »
Tu aždahu čovek ne može da napoji...
Nego, drugar je završio tuning u Požegi, Astra 1.7CDTI 130KS / 300Nm, dignuta na cca 169KS / 395Nm.
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2712
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #184 poslato:
06. Nov, 2015. 18:59 »
30% veci moment, ok mouguce je, a da nije to malo previse napregnuto za 1.7 cdti?
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #185 poslato:
06. Nov, 2015. 19:53 »
Čekamo tvoje rezultate mirkuk38. Jel drug sa Astrom zadovoljan, ima li kez od uva do uva
Ona Audi aždaja ima nov sistem tsi motora...da ne idem u off, nije tema
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #186 poslato:
06. Nov, 2015. 20:12 »
Sada sam obavio razgovor sa njim, ne može da se smiri čovek. Kaže, kao metak je leteo uz Bubanj potok, upalio bixenone i poleteo, od trake do trake po krivinama
.. A inače je čovek pilot, 737 vozi
.
Prezadovoljan je. Rekli mu da treba jedno 250km da to legne kako treba, da se prilagodi ECU novim mapama i to je to...
Od njega svaka preporuka.
Eh da, ka tamo je trošio 4.0 l/100km, u povratku 3.4 l/100km. E sada, pitanje je eventualne razlike u nadmorskoj visini, kao i to da li su nove mape raskalibrisale BC
Joca TDI
RallyeSport
Poruke: 181
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-3
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #187 poslato:
06. Nov, 2015. 20:41 »
Kad bude nalegla imaće 200hp
Jer ide opet na merenje kada bude nalegla mapa i jer je tačno 130 hp imala na prvom merenju?
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2712
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #188 poslato:
06. Nov, 2015. 20:50 »
Povodom "naleganja" mapa.
Ne znam kako je kod tdi, ali znam kako je kod dci motora, tj. ECU.
ECU tokom eksploatacije fiksnu mapu sam prilogadjava nacinu ekslpoatisanja automobila. Nisu to neke korekcije drasticne, ali postoje. Kod dci motora je postupak brisanja korekcionih vrednosti sledeci. Prvo se skine klema sa akumulatora, posle par minuta vrati, krene da se vozi i u trecoj brzini se nagazi do poda gas, sve dok rpm ne ode u cut-off, zatim se pusti gas i koci motorom nazad do 40 km/h.
Pretpostavljam da se i ovde ECU prilagodjava tj. "naleze" na mapu
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #189 poslato:
06. Nov, 2015. 21:25 »
Ovo nije prvi put da čujem da mape treba da "nalegnu" (malo rogobatan izraz za ono što u stvari predstavlja). Dakle kada sam ja čipovao svoju O2 (ne u Revo-u) isto mi je rečeno da ću tek sutra da osetim pravo poboljšanje imajući u vidu vožnju od servisa do kuće i sutra ponovo paljenje vozila. Još negde sam na internetu našao podatak da će se tek nakon više paljenja motora i vožnje od oko 100km ECU prilagoditi novim mapama odnosno izmenjenim parametrima u režimu rada.
Ako ja to razumem dobro to mu dođe kao kada instalirate nov software na računar i on upisuje podatke u registar bazu, nakon završetka instalacije računar briše staru registar bazu. Nakon svega neophodno je restartovati računar kako bi sve radilo kako treba (uprošćeno). Nekada se desi da jedan restart nije dovolja pa procedura mora da se ponovi. Nisam IT stručnujak, ali laički gledano ovo dođe slično "naleganju" novih mapa.
Možda neko ima drugačije objašnjenje koje bi opovrglo ovu teoriju. Bilo bi lepo kad bi neko znao da konkretno kaže šta se tu u stvari dešava.
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
Joca TDI
RallyeSport
Poruke: 181
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-3
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #190 poslato:
06. Nov, 2015. 21:30 »
Misterija će biti rešena ako bude išao na valjke nakon pređenih 250km
zare
Laurin&Klement
Poruke: 1079
Like ukupno: 28
L&K ugled:
18
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #191 poslato:
06. Nov, 2015. 21:37 »
Nema tu nikakve misterije. Racunar od zavisnosti od individualnih navika u voznji manje ili vise odstupa od zadatih parametara kako bi sto bolje optimizovao motor prema navikama vozaca. Sigurno nece dobiti 10 konja ili izgubiti 5 kao sto to neki ovde uporno pokusavaju da dokazu. Ta razlika ne mora ni da se oseti ali ce motor biti bolje "podesen" za najcesce rezime voznje.
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #192 poslato:
06. Nov, 2015. 21:41 »
Ne mislim uopšte da će ni nakon 100 ili 250 ili koliko god pređenih kilometara na merenju na istim valjcima biti izmerena drugačija snaga motora. Mislim da je ovde reč o samom načinu rada motora odmah nakon remapa i posle određenog broja pređenih kolometara. Opet da probam da razumem i da uporedim sa računarom. Da li će računar odmah nakon instalacije novog softvera raditi brzo kako je zamišljeno ili će u nekim trenucima kočiti i tek posle par restarta izgubiti sve te "bagove" i onda proraditi kako treba, što se dešava. Nisam pametan
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #193 poslato:
06. Nov, 2015. 21:42 »
Ništa od toga, ovaj moj pilot je zadovoljan samo subjektivnim osećajem.
Ja teram auto u ponedeljak ponovo kod Žeravice na njegove valjke, što je oko 350km vožnje posle čipovanja. Dovoljno da sve nalegne što treba da nalegne, pa ćemo videti koliko se zaista dobilo i koliko je Revochip korektan u merenju i ocenjivanju vlastitog rada...
Sent from my LG-D722
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2712
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
«
Odgovor #194 poslato:
06. Nov, 2015. 21:45 »
Bilo bi lepo da je:
1. istovetna temperatura vazduha,
2. Ista corba u rezervoaru kao prvog puta
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
Strana:
«
1
...
12
13
14
...
16
»
Gore