Autor Tema: Grupni chiptuning - RevoChip Požega  (Pročitano 19761 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #195 poslato: 06. Nov, 2015. 22:50 »
@mirkuk38

Zar nemaš ispise od reva kako je slikovito prikazano u ovom topicu?

Što se tiče "naleganja" nove mape...

Samo guma može da nalegne i ispusti :D


Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #196 poslato: 06. Nov, 2015. 23:08 »
Temperatura će biti veoma slična, barem sudeći po prognozi. Gorivo će biti isto.. neću ništa dosipati dok ne izmerimo ponovo kod Žeravice.

Što se tiče naleganja mape, znam da ECU na osnovu ulaznih parametara i mape ubrizgava gorivo , pali smešu (benzinci), a lambda sonda vrši korekciju. Ako je ECU duže vreme "u falšu", recimo stotinjak kilometara, ECU će naučiti tu korekciju i više neće biti u falšu.
Mislim da se to najviše očituje ako u startu plin nije lepo podešen, pa se ECU prilagodi vožnji na plin, pa posle toga ne radi dobro na benzin.. i obrnuto.

E sada, šta se dešava kod dizela, kada se mape, ECU i lambda sonda lepo usaglase, pa dođe tuner i podmetne potpuno nove mape... Bog bi ga znao kako sada teče to uhodavanje.

Ovo pišem kao potpuni laik sa interesovanjem na temu.. ali eto, food for thought :)

Van mreže Joca TDI

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #197 poslato: 06. Nov, 2015. 23:16 »




                       

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #198 poslato: 07. Nov, 2015. 14:49 »
bez ulaženja u detalje, naknadnih merenja i posebno rasprave :P meni je auto posle nekoliko stotina kilometara i (ne)par dana išao bolje, naravno radi se o mom ličnom utisku, pritom napominjem da se odmah posle softverske modifikacije razlika logično najviše primeti, naravno, ali kasnije sve to bude nekako da kažem uglađenije i još za nijansu impresivnije

poznato mi je da su ovakav subjektivni osećaj imali još neki ljudi koji su išli na remap sa svojim tsi motorima, da se tu odmah ogradim :)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže vnov

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #199 poslato: 07. Nov, 2015. 17:27 »
Ja sam jedan od tih sa TSI koji deli Filipovo mišljenje :)
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #200 poslato: 07. Nov, 2015. 23:10 »
Да не буде да само Срби причају о томе ;)


ECU learning

So, the OEM computer learns to eliminate variances caused by parts so those parts all work as required.  The OEM computer corrects variances arising from stacking tolerances and wear and tear but there's yet another variance... aftermarket performance components.  Even though these aren't planned for by the OEM, to the OEM computer a variance is a variance and regardless of what causes it and the computer uses exactly the same adaptation schemes to correct it...

http://www.unichip.us/265-faq-ecu-learning

Van mreže ugi85

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #201 poslato: 11. Nov, 2015. 00:24 »
Promenom mapa menjaju se parametri ubrizgavanja goriva i vazduha. ECU tezi da odrzi odredjeni odnos smese kroz "kratkorocno" i "dugorocno" podesavanje tog odnosa tako sto meri kolicinu usisanog vazduha. Katkorocno se odnosi na trenutnu voznju a dugorocno prati promene kratkorocnog odonosa i utvrdjuje odredjene granice. Na ovaj nacin ECU kompenzuje lose gorivo tako sto povecava potrosnju, tj.  smanjuje je kad je gorivo kvalitetno. "Naleganje" mapa je promena dugorocnog podesavanja odnosa smese jer se remapiranjem povecava kolicina unetog vazduha i potrebno je da se predje odredjena kilometraza dok se granice ne ujednace u uskom opsegu. Nakon remapiranja te granice su poprilicno razvucene.
U zavisnosti od mogucnosti ECU-a i tjunera remapiranje je moguce izvesti bez modifikacija na softveru vozila ili kao nadogadnju softvera kakvu rade u ovlascenom servisu. U drugom slucaju, kada proizvodjac izbaci novu verziju softvera za odredjeno vozilo i nadogradnjom prebrise mape, tjuner mora da download-uje taj softver iz vozila, modifikuje njegove mape i upload-uje ih nazad u vozilo.
Nadam se da sam bio jasan.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #202 poslato: 11. Nov, 2015. 08:52 »
Konkretan odgovor. Ja se nalupah u prethodnim postovima želeći da neđem vezu između računara i vozila, a ništa konkretno.... :B=)
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #203 poslato: 16. Nov, 2015. 09:49 »


Imao sam priliku da uporedim potrošnju na dobro poznatoj deonici ... od tašte do kuće :)... nekih 120km Ibarskom magistralom. Obično imam potrošnju 4.1 lit/100km. Sinoć je izašlo na 3.9lit/100km, s' tim da sam ga stis'o uz Rudnik (jbg, ne mogu da odolim), i imao dva tri preticanja do crvenog skoro.
To mu dođe smanjenje od nekih 5%, što je sasvim OK, barem meni. 10 do 12% što navode u benefitima chiptuninga mislim da ima samo u bajci :)... ili možda kod nekih specifičnih motora ili uslova vožnje.

Napomena.. s obzirom da vozim točkove veće od standardnih, ove cifre smanjiti za 0.1lit ako se poredi sa ostalim Škodama.

Pozdrav !!


Na mreži hakkler

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #204 poslato: 16. Nov, 2015. 15:22 »
Znam da je lepo gledat u taj bc..ali bi dobro odradit par točenja pumpa do čepa pa onda jednadžba..pa usporeba sa bc (koji se da kalibrirat)

Ne globaliziram..pošto vozite modele sa puno sofisticiranijem softwerom..ali mogu samo napisati da je meni prije chipa BC bio daleko precizniji..
Poslije chipa su bili slični podaci koje mirakuk spominje..pa i puno..puno manji.
Odvozio par puta ravne dionice od 30-40km sa prosjekom 2.8l/100.
Trenutnu na 70,80 neću ni spominjati kolko je mala :D ...ono lijepo za vidjet.
Hoću reći da potrošnja na chipanim autima realno padne za cca 0,4-0.7l uz normalnu vožnju..dok oscilacija vs realno točenje i prava potrošnja vs BC je malo veča razlika :)

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #205 poslato: 16. Nov, 2015. 17:11 »
Čepirao sam auto u subotu, proverićemo kada potrošimo tank da li BC laže ili ne... na prvoj takvoj proveri (kada sam bio uzeo auto) je pokazivao 0.1l manju potrošnju od stvarne.

Van mreže Joca TDI

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #206 poslato: 28. Nov, 2015. 13:20 »
Listao svoju temu... jbg morao sam da odgovorim tamo gde je to predviđeno ;)



dyno test je malo preoptimistčan ili darežljiv? :)



Ma nisu Filipe ni delić precizni kao ovi!
Ovi iz Reva koliko sam video izbacuju sa 1. merenja tačno u HP, neki laik bi pomislio da prepisuju iz saobraćajne...

                 =))              =))                   =))













Ajmo Revo sekto!!!   :bravo:

Van mreže voyager

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #207 poslato: 28. Nov, 2015. 13:53 »
Blago tebi ;)
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #208 poslato: 08. Dec, 2015. 12:13 »
@mikip
Imaš u njegovom potpisu... šatro, najjači auto na forumu. Ali kada mu je bačena rukavica u lice, samo se smeškao :P
Ma neki chipovani 1.8TSI, a troši kao 1.2TDI ... lovačke priče, znaš i sam kako to ide  =))

vidim da ću sad ja nekom da bacim drugu rukavicu :P

da se ne šalimo s kolegom previše, evo posta od danas, VW Golf 7:

  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže klisko

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #209 poslato: 08. Dec, 2015. 12:16 »
Pa taj ni jedan rezervoar goriva nije potrošio pre čipa!
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019