Autor Tema: Grupni chiptuning - RevoChip Požega  (Pročitano 19800 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #30 poslato: 26. Sep, 2015. 21:24 »
Kako će u takvim uslovima da radi DPF. Da li to znači da će češće da radi regeneraciju, da li će mu se skratiti životni vek?
DPF nije jeftina stvar, a nije jeftino ni ukloniti ga. Nestručno uklanjanje dovodi do raznih drugih posledica. To nije lonac, skineš i ne misliš. I kod običnog lonca ima posledica, a ne kod DPF. Ima li neko saznanja i iskustva sa ovim?
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"


Na mreži Markkoni

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #31 poslato: 26. Sep, 2015. 21:33 »
Radice cesce regeneraciju. Cesto se desava da prosvira relativno brzo posle chiptuninga pa se uglavnom i izbacuje. Naravno kada se izbacuje mora i softverski da se iskljuci. Generalno je DPF losa stvar za auto, tj. motor, ali je nuzno zlo zbog emisije koja mora biti zadovoljena.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #32 poslato: 26. Sep, 2015. 21:41 »
Jasno mi je za izduvne gasove i euro norme, samo mi se ne sviđa što treba platiti stručno skidanje ukoliko hoćeš da čipuješ auto. Vidim ja da će mi mojih 150 KS i sport mod biti dovoljni do isteka garancije, a posle ko zna, možda neki VRS...
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži Markkoni

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #33 poslato: 26. Sep, 2015. 21:53 »
Uglavnom se pravi takva mapa pa samo softversko izbacivanje DPFa ulazi u cenu mapiranja tj takvo mapiranje je nesto skuplje ali ne preterano. Zavisi kako gde.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #34 poslato: 26. Sep, 2015. 22:04 »
To je OK, ali mi se ne gubi garancija. Ipak je imam još 3 godine odnosno 105k km.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže neske

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #35 poslato: 26. Sep, 2015. 22:50 »
Ako fizički ne ukloniš dpf, a samo ga softverski isključiš ima da zapuši u kratkom vremenu. Osim ako ga ne gaziš na otvorenom da radi pasivnu regeneraciju. Ako stavljaš tjuniranu mapu onda je najbolje skinuti dpf i ugasiti ga u ecu ;-) Neke tjunerske kuće to rade u paketu.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #36 poslato: 27. Sep, 2015. 15:10 »
kod nas eko test neće biti bar još 10 godina
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #37 poslato: 27. Sep, 2015. 16:00 »
U celoj priči nije bitan eko test u Srbiji već garancija na vozilo koja se gubi.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #38 poslato: 27. Sep, 2015. 16:24 »
samo ako im priznaš da si čipovao auto, a i to bi se važilo jedino u pismenoj formi

ja da vozim samo firminu 1.6 tdi ni nedelju dana ne bi prošlo a imala bi 135-140 konja i preko 300 Nm, naravno i dalje i garanciju
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #39 poslato: 27. Sep, 2015. 16:51 »
Nema tu šta da se prizna. Čipovao sam prethodnu A5 i sve je bilo u redu u servisu (ništa nisu otkrili) sem što mi je kvačilo otišlo suviše rano. Na A7 treba da se skine DPF i softverski i hardverski. Čim dignu auto na dizalicu na redovnom servisu da provere recimo ima li lufta u vešanju videće da nedostaje DPF. Mislim da je u tom trenutku kraj svake priče o daljem važenju garancije.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #40 poslato: 27. Sep, 2015. 17:28 »
zašto nisi reklamirao kvačilo na 10 ili 25 hiljada? tada ti je auto još bio u garanciji sigurno

DPF ne mora i ne treba da se skida, posebno ne na novim CR motorima
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #41 poslato: 27. Sep, 2015. 17:54 »
Poslao sam sva ova pitanja u Revochip, verovatno će mi odgovoriti sutra pa ovde postavljam.
Ja u svakom slučaju chipujem auto za mesec dana, sam ili grupno, pa javljam ovde u detalje šta i kako su radili.

 beer1

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #42 poslato: 27. Sep, 2015. 18:10 »
Kvačilo sam reklamirao sa 25k km. Bilo je još mesec dana do isteka garancije. Da li je otišao druk ležaj ili se čuo zamajac ne znam, svakako se nešto čulo. Odgovor je naravno bio nije za zamenu pratićemo. Od pratićemo sam dogurao do 60k km kad je na proceni vozila bilo da je za zamenu i da im je to boljka. Pored toga trebalo je promeniti još i prednjr silen blokove kao i da pločice treba da se manjaju za najviše 10k km. No bilo pa prošlo. Za A7 sam dobio dobar popust što je kompenzovalo štetu sa kvačilom.
Poslao sam mail u Revochip sa pitanjima i očekujem odgovor. Videćemo šta će da kažu i meni i mirkuk38.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nebojsar

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #43 poslato: 27. Sep, 2015. 19:24 »
Ja sam iskusio isto sa mojom O2 1.9TDI (set kvacila), I to je ocigledno bio serijski problem samo naravno niko nije to povlacio sa naseg trzista jer kod nas sve moze (kao i za lanac na 1.2 tsi).

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #44 poslato: 27. Sep, 2015. 19:50 »
I ja sam čuo za problem lanca kod 1.2 tsi. Željno očekujem odgovor iz Revochip-a. Samo imam jedno zapažanje. Uradio sam remap na bivšoj O2 u Smart tuning-u 2010. godine. Auto je sa 105 KS i 250 Nm dignut na 135 KS i 310 Nm. Kako god bilo, nisam išao na dyno test, ali i sa skoro 5 KS više moja Octavia je išla, da ne kažem lošije, ali drugačije od moje službene Superb 1.9 tdi sa fabrikih 96 KW odnosno oko 131 KS. U nižim obrtajima nije mogla da parira Superbu, dok za obrtaje oko 3.000 rpm i preko je možda bila bolja za dlaku u šta i nisam baš siguran. Naravno subjektivan osećaj jer nismo stali na crtu pa sprint do 100 km ili neka druga merenja tipa od 80 - 120 u četvrtoj. Prosto sednem iz jedne u drugu pa probam i nekako nije bilo ubedljivo da je bolja O2.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"