Autor Tema: Grupni chiptuning - RevoChip Požega  (Pročitano 19741 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #135 poslato: 13. Okt, 2015. 00:17 »
To što su nudili tvom drugaru je stage 3. Dakle postoje 3 nivoa tuninga. Prvi koji podrazumeva samo remap softvera, na drugom ide npr promena kvačila i dizni, treći podrazumeva žešću modifikaciju npr zamena turbine, poliranje usisnih kanala, drugi filteri, zamena kočnica itd. (Samo dajem primer, ne znači da je redosled takav)
Da posle softverskog remapa da ne bi pocrkali najopterećeniji delovi za početak turbina, kvačilo i sl. ugrađuju se mape renomiranih tunera, a to košta. Kad odeš kod klinaca sa laptop računarom i krekovanim mapama sa neta dobiješ auto u kome uživaš jako kratko i posle te boli i glava i džep. U celoj priči nema garancije ni kod jednih ni kod drugih. Svakako se remapom povećava pritisak na turbinu i skraćuje se vek kvačila. Ali to možeš da uništiš i bez tuninga. Fabrika to ne radi jer treba pomiriti razne stvari, a to su da isti auto treba da radi u različitim uslovima, klimatsim zonama, da ispoštuje standarde o emisiji štetnih gasova i sl. Remap je mala modifikacija da bi se iz datog motora izvukao maksimum uz minimum opterećenja na isti kako bi mogao da se koristi još dosta vremena koje je verovatno kraće nego da tininga nema ali opet dovoljno. U tome leži kompromis koji prihvataju oni koji urade remap.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"


Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #136 poslato: 21. Okt, 2015. 09:52 »
od juče:




  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #137 poslato: 21. Okt, 2015. 10:45 »
Bravo za Yetija... on je sada brži i od tvoje "RS-ice" ?  :B=)

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #138 poslato: 21. Okt, 2015. 10:50 »
hahaha da, svi su brži =)) :B=)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #139 poslato: 21. Okt, 2015. 13:30 »
Krive jesu malo "grgurave" ali sve je u okvirima naprezanja koje stock komponente izdržavaju.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #140 poslato: 21. Okt, 2015. 14:14 »
takve su isto fabričke, a ima i grafika sa uporednim krivama, nisu onako ravne kao u katalozima, ali ne oseti se to u vožnji, lepo je ovo 444 Nm uz 4x4
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #141 poslato: 21. Okt, 2015. 15:48 »
Taman. Nego ona O3 bela karavan je mnogo izletela iz okvira. Zamalo da posle remapa ispadne jača, a u stock-u razlika 20KS i 40Nm u korist Yetija.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #142 poslato: 21. Okt, 2015. 16:42 »
Ispravka, ovo što sam naveo su razlike po fabričkim podacima. Nemamo dijagram izmerenih vrednosti za Yetija da bi uporedili stvarno stanje.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #143 poslato: 02. Nov, 2015. 11:13 »
od jutros: Superb Combi 2.0 TDI DSG 125 kW (170 ks)





ne čudi ovoliki obrtni, fabrički je imao skoro 400 Nm
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Na mreži Markkoni

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #144 poslato: 02. Nov, 2015. 13:25 »
Nije mi jasno sto ne upisu podatke sa prvog merenja a ne fabricke podatke. Tj jasno mi je. :)

Po ovome je auto stock imao skoro 190 KS i moment preko 400 Nm. Tesko da ce da bude ali dobro.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #145 poslato: 02. Nov, 2015. 14:34 »
I meni se tako čini. Kao da nešto "nije u redu" sa valjcima...
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži Markkoni

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #146 poslato: 02. Nov, 2015. 15:36 »
Pa nije u redu to sto kada oni rade remap onda su bas razigrani, a kada neko ko je remap radio na drugom mestu dodje da izmeri snagu onda vise nisu tako razigrani. Drugar je radio Golfa 7 R u maticnoj Revo firmi, i auto mu ide nestvarno dobro (isto kao RS5, probali se pre i posle, pre cipa prilicno zaostajao), i bio sam sa njim da izmeri snagu i kazu ljudi ima 288 KS (fabricki ima 300 KS). I sta da im kazes, izmaltretirali se ceo dan da bi nas oni tamo popisali zato sto nije radjeno kod njih. Losa prica.

Sent from my SM-N910C  

Van mreže Joca TDI

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #147 poslato: 02. Nov, 2015. 16:35 »
Nije mi jasno sto ne upisu podatke sa prvog merenja a ne fabricke podatke. Tj jasno mi je. :)

Po ovome je auto stock imao skoro 190 KS i moment preko 400 Nm. Tesko da ce da bude ali dobro.


Revo sve sme!   ;)


I meni se tako čini. Kao da nešto "nije u redu" sa valjcima...

Jer si normalan!? Hoćeš da izbije rat?!

Ne postoji u Srbiji bolji ćuneri od Reva! Oni su najbolji i njihovi valjci NE lažu...  =))

Nisu blesavi da izbace trenutne hp/nm sa valjaka (samo se prepiše iz saobraćajne)...
a trenutnu snagu izbacuju ovi samouki, što ih blate svi živi  ;)

Van mreže batke

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #148 poslato: 02. Nov, 2015. 17:00 »
Ne bih da blatim nikoga. Svako ima neka svoja iskustva, ja nemam iskustva sa Revom. Ako se ne varam, izbacuju i oni rezultate prethodnih merenja. Možda ih nema u poslednja dva tri slučaja koja su postovana ovde na forumu. Drugo je pitanje da li su ti podaci validni ili ne. Svako radi prema svojoj savesti...
Što se tiče golfa pitanje je koliko je imao KS na stocku kad su merili na mestu gde je rađen remap. Koliko je auto prešao, kako je vožen i sl. I ovo smanjenje KS koje je izmereno u Revo-u je manje od 5% ... To je najbolje, mada teško izvodljivo, izmeriti na dva tri mesta na valjcima pa onda donositi zaključke.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži Markkoni

Odg: Grupni chiptuning - RevoChip Požega
« Odgovor #149 poslato: 02. Nov, 2015. 19:31 »
Taj auto stock ima 300 KS, i presao je 14.000 km.
Posle cipa ide bas osetno bolje. Ta mapa je za 360-370 KS. Po svim GPS merenjima, i uporedjivanja sa drugim kolima procena je da ima bar 350 KS. Obzirom da na Balkanu nema mnogo dyna 4x4, izmereno je u Pozegi.

Sent from my SM-N910C