Autor Tema: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 71102 puta)

0 članova i 14 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #225 poslato: 25. Jan, 2017. 18:48 »
Drugari da li ste imali priliku da vidite ovakvo resenje za smanjivanje potrosnje goriva:






  • Vozi: skoda 1000 MB


Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #226 poslato: 25. Jan, 2017. 18:49 »
Dobrivoje, zar ne bi bilo bolje da barem jednom dnevno (recimo prvi jutarnji hladni start) upali na benzin i vozi minut dva tako, pa tek onda prebaci na plin (kao što rade sekvent sistemi) ??

Onda bi uvek oba sistema goriva bili ispravni...

Pozzz


Potpunosti se slazem sa tobom i od mene jedno veliko " + ".
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #227 poslato: 25. Jan, 2017. 20:35 »
Majstor mi je tako podesio, mislim na ono sto se podesava ispod maske karburatora. Oko plina nije cackao, to mi podesava plinadzija kod kog sam ugradio bocu. Rekao mi je i zasto je to uradio, ali se ne secam, kada budem otisao pitacu ga, pa cu vam preneti ovde. Na benzin palim cim temperatura udje u minus, a po poledici izbegavam da vozim. Maltene je sve dotrajalo zamenjeno sto je moglo da se zameni, i to originalnim skodinim delovima, ceske i nemacke proizvodnje, a zadnje u nizu zamene je bilo menjanje lanca, i otkako sam ga promenio, broj obrtaja na plinu je u milimetar na istom nivou u leru.
Kad je jedan dan bio bas zestoki minus, i kad sam vozio, na benzinu je radilo normalno cim je je dostignuta radna temperstura, a do tad gasenje.
Video sam da set za remont karburatora nije skup, da li preporucujete to da radim, i da li je skupo sto se majstora tice?
 Verovatno ima veze to sto gotovo nikad ne vozim na benzin. Sto se uredjaja i celokuponog sistema za plin tice, on je vrhunski.



Verovatno nece trebati remont karburatora ali bi bilo pozeljno da se skine i detalnije prekontrolise u kakvom je stanju. Ako je upitanju solidna predjena kilometraza koja je doprinela da u karburatoru ima solidnih naslaga necistoce. Vredelo bi ga oprati sa adekvatnom tecnoscu u ulrazvucnoj kadi.
Tada ste 100% sigurni da su svi kanali maksimalno prohodni i da se moze podesiti sagorevanje gorivne smese pravilno...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže mirkuk38

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #228 poslato: 25. Jan, 2017. 20:52 »
Da li majstor Dobrivoje dozvoljava da se deo skine i pošalje brzom poštom, pa kada majstor odradi svoju čaroliju, isti vrati vlasniku na montažu?

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #229 poslato: 25. Jan, 2017. 22:25 »
Ljudi moram priznati da ste me prijatno iznenadili 6276 pregleda   :bravo: :RR). A samo 229 odgovora, neznam zasto su clanovi toliko stidljivi ili lenji   wac1 ...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #230 poslato: 25. Jan, 2017. 22:32 »
Da li majstor Dobrivoje dozvoljava da se deo skine i pošalje brzom poštom, pa kada majstor odradi svoju čaroliju, isti vrati vlasniku na montažu?


Posto dobih platu ( i baksis + ) red je da dam odgovor, bilo bi mi drago da se licno upoznamo i da vidis kako izgeda servis koji je specijalizovan za sisteme ubrizgavanja goriva na automobilima. U principu nije nikakav problem da se brzom postom ( ili drugim prevozom ) posalje deo i isto tako vrati kad se popravi...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže mladen84

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #231 poslato: 26. Jan, 2017. 00:26 »
Dobrivoje, auto nije presao ni 30000 km, verovao ili ne. Plinski uredjaj je ugradjen na nekih 18000 km 2010. godine.
Moram da pitam jos nesto, iako je off topic sto se ove teme tice. Akumulator koje jacine preporucujes za favorit 135 l 43kw 1991? :-)
« Poslednja izmena: 26. Jan, 2017. 00:30 mladen84 »
  • Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.

Van mreže joleone

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #232 poslato: 26. Jan, 2017. 00:47 »
Drugari da li ste imali priliku da vidite ovakvo resenje za smanjivanje potrosnje goriva:







Dobro si me majstore nasmejao pred spavanje - hvala
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #233 poslato: 26. Jan, 2017. 12:01 »
Drago mi je zbog toga joleone, mladen84 slazem se sa tobom da auto nema veliku kilometrazu. Ali si zaboravio vreme kao faktor propadanja pojedinih delova na karburatoru. Sto se tice akumulatora moja preporuka je uzeti u opsegu od 45 - 55 Ah, kad bih ja birao uzeo bih od 52 - 55Ah.

« Poslednja izmena: 09. Feb, 2017. 20:21 Karlheinz »
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #234 poslato: 09. Feb, 2017. 20:51 »
Danas u servisu imao sam priliku da vidim feliciju 2001 godiste sa prvim i jedinim vlasnikom. Auto je stvarno lepo ocuvan kako spolja tako i unutra. Problem zabog kojeg je dosao je enormno velika potrosnja goriva - benzina ( plin nikad nije ugradjivan ). Na karburatoru nista nije radjeno pa je zub vremena uradijo sledece:

- propala je membrana ekonomajzera,
- u losem stanju membrana brizgaca,
- propao je vakum aparat sauha,
- zaglavljen leptir drugog grla,
- u loncetu solidnog mulja,
- neprohodan brizgac prinudnog obogacenja i
- dosta zapekle masnoce.

Data je preporuka da se karburator remontuje i odradi moto test motora ( fabricko podesavanje sagorevanja gorivne smese ) kad se ramontovani karburator vrati na svoje mesto.
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #235 poslato: 28. Feb, 2017. 17:32 »
Spoljna temperatura oko 20 stepena. Proveruvam klapna u usisa kucicste, ona je celosno zatvorena prema usisa hladan vazduh.
Vozim, motor stize na radna temperatura, otvaram kuciste filtera, ona je pola otvorena, t.e ona je u polozaj 30-40% da vuce hladam i 60-70% vruc vazduh.
Ovako isto se ponasala i kada spolnja temperatura je bila od 0 do -5 stepena.

Ne treba li na 20 stepeni spoljna temperatura da ona zatvori usis vruc vazduh kada motor stize na radna temperatura ?
To rebrasto crevo sada je prilicno ugrejano kada opipam sa ruka na postignata radna temperatura motora.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #236 poslato: 01. Mar, 2017. 18:02 »
Nemoj se time opterecivati, slazem se sa tobom da bi na 20 stepeni temperature spoljnog vazduha klapna treba da je maksimalno otvorena. Odnosno, da imamo 100% prolaz hladnog vazduha. Moguce je da je termicka sonda oslabila i nemoze da savlada otpor opruge ili mehanizam zaglavljuje i on pravi problem...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #237 poslato: 01. Mar, 2017. 18:30 »
Ne da se opterecivam, ali dok je ta klapna zatvorena prema usis hladan vazduh, auto ide bolje. Ovo kazem jer sam testirao nakon 1 saat stajanje, pa zatim upalio sam motor, sauh nije uklucen, a klapna zatvorila protok hladan vazduh i auto ide bolje.
Kada klapna pocinje da otvora i dodze u ovaj polozaj o kome pricam, ondak motor pomalo gubi snage. Smatram da u taj trenutak vuce previse vazduh, hladan/vruc.
Isto tako neznam koliko je vec pameteno da na veca temperatura (20+ stepeni) da motor vuce vruc vazduh.

Videcem kod mog prijatela ovih dana kako reaguje, ako kod nega ta klapna zatvara usis toplog vazduha, ondak to je to, ili trazi cu novu sondu ili pak kad je leto zatvoricu klapna da ne vuce vruc vazduh, nego ceo vreme da vuce hladan.

Edit: Ako ima nekoj raspolozen sa felicija benzinec, neka proveri kako je kod njega, i neka postira slike ako je u mogucnost. Hvala unapred.
« Poslednja izmena: 01. Mar, 2017. 18:36 Filo »
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #238 poslato: 01. Mar, 2017. 18:47 »
Da li je gorivna smesa vazduh-benzin ili vazduh-plin?
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #239 poslato: 01. Mar, 2017. 18:51 »
Vazduh-plin. Kada sam sve otklonio i napravio u fabricko stanje, zatim namestio sam racvu na plina da bude otvorena 1.5 kruga od dolne mrtve tacke. Ovo sam i vec pisao. Tada auto je isao onako ok, ali kada je stigao na radna temperatura je gubio dosta snage.
Pojacao sam tada racvu za pola kruga, znaci 2 kruga je otvorena od dolne mrtve tacke gde motor gusi, sada auto ide dosta bolje nego kada je bila 1.5 kruga, ali pak oseca se neki gubitak snage kada motor se ugreje.
Zadnja potrosnja plina je bila 12-12.5 plina na 100 km.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995