0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
I..na kraju...nije problem u crevu, vec tebi ne valjaju karike a verovatno i stubline...Auto je za generalnu popravku. A ovo sad sto si uradio, sasamo si potpuno eliminisao sistem za recirkulaciju uljnih i benzinskjih isparenja. Takav, bar kod nas, ne bi prosao tehnicki pregled pri kontroli izduvnih gasova. A to malo vakumsko crevo, ti se i zapusavaloi jer imas jako veliki prodor ulja zbog losih karika..gumica ventila..i ko zna jos cega...Ti nisi sad ni morao da ga kacis na kuciste filtera. Bolje da potpono usisava cist vazduh kroz sisicu na usisnoj grani, a ono debelo crevo da je ostalo na kucistu da koliko toliko uljna isparenja ipak cirkulisu kroz difuzor karburatora natrag u komore za sagorevanje. Uradio si ovo dosta nespretno...Nije za pohvalu...
da li kod vas auti s plinom idu na kontrolu ispušnih plinova
Problem je sto se nemoze 100% dati objasnjenje u kakvom je stanju auto ( tvoj ), niti se tako moze nesto sto niste videli ni culi uzivo ocrniti i dati resenja koja nisu prihvatljiva. Ali sta je tuje vazno je da tebe auto sluzi onako kako ti odgovara i da ti vies nepravi problema...
I na kraj kraeva, to nije veliko ulje i to je ulje samo zbog rada motora. Zasto motor ima onakvu limenu zastitu kod cepa za ulje ? Zasto motor prska ulje dok radi, to slobodno mozes otvoriti i kod tebe i videces da motor mora da prska ulje inace kako bi se klackalke ventile podmazivale ?Isto tako, otvori cepa od ulja i videces jednu malu rupicu koja sluzi da bas ova mala kolicina ulja koj motor prska da se opet vrati u motor.Znaci konstruktor zna da ovaj motor prska ulje.
E jedino sto bi mogao biti problem je lanac jer detektovao sam oko 8 stepeni istegnatost, toliko treba razvodnik da reaguje u odnosu na remenicu. ALi posto i ovaj lanac nije fabricki, nego je zamjenen pre oko 50 000, pa i nije lose.Ali ako pocne biti neka buka, togas cu menjati i to,
Da li je moguce, da tek sad, posle tolikog pisanja i razmene msljenja, tek sad se dolazi do jednog ovakvog zapazanja. A svi tvoji problemi su vezani upravo za ovo. Samo nije tebi problem lanac vec pogonski mehanizam razvodnika. Deo razvodnika od kucista do pogonskog zupcanika iza remenice radillice...Taj pogonski menanizam u toj "nogici" razvodnika, spoj pogonske osovine razvodnika sa rotorom razvodnika.. Tu ti je veliki luft i tebi je prakticno nesinhrnnizovan razvodnik sa radilicom...