Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Kvarovi Popravke Servisi
»
Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
Strana:
«
1
...
12
13
14
...
31
»
Dole
Autor
Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje) (Pročitano 41619 puta)
0 članova i 15 gostiju pregledaju ovu temu.
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #180 poslato:
25. Jul, 2016. 21:59 »
Takvu sam nevidjenu glupost video sa plinskim sistemom da nemogu da shvatim cime se sve nasi majstori plinaidjije sluze.
Naime, lepa i mlada Niva dolazi mi u servis sa problemom da se nasteluje sekvent plinski sistem. Pre podizanja haube objasnim vlasniku sa kojim trenutno programom raspolazem i sta mogu da mu uradim. On se jadnicak vidno obradovao jer bas taj plinski sistem ima i nada se da ce zavrsiti posao. Jer neodlozno mora danas za Vranje kad popravi plin.
Ali, gle cuda nevidjenog ( steta je sto nisam slikao plinski sistem u motornom prostoru ) kad sam podigao haubu i video kakav je plin ugradjen. Jos jednom ga pitam da li stvarno ima sekvent plinski sistem, da majstore sad sam radio i reatest.
Odvojio sam dobrih 10 minuta vremena da objasnim vlasniku zapravo sta ima. A ima venturi plinski sistem sa odredjenom modifikacijom. Koja se ogleda u tome da po dodavanju noznog gasa, automatski se menja rezim koriscenja goriva ( prelazak sa benzina na plin ). Posto je klasican plin, dodat je uredjaj koji daje laznu informaciju da rade benzinske dizne dok motor radi na plinu. U principu netreba da se sekira jer ce mo doterati plin na klasican nacin uz pomoc analizatora izduvnih gasova.
Tako i bi, pre podesavanja smese plina i vazduha na leru, motor je vidno podrhavao. Podizanjem kvaliteta izduvnih gasova na 1,5 CO%, rad motora je stabilizovan, kad sam podigao obrtaje na 3000 O/min., motor se kupao u prebogatoj smesi plina ( 3,8% CO ). Predlozim da postojecu slavinu zamenim sa klasicnom i na taj nacin uticem na smanjenje potrosnje plina sa 12 - 13l otvorene voznje na 8 - 9l. Da li je to moguce upita me vlasnik Nive, uverice te se i sami kad budete testirali potrosnju. Sa klasicnom slavinom podesio sam izduvne gasove na ( turazi od 3000 O/min., ) 0,4% CO.
Ostao je dogovor da se posle 15 avgusta ( kad se vratim sa godisnjeg odmora ) vidimo i sredimo benzinske dizne, jer se oseti nemiran rad motora...
Vozi: skoda 1000 MB
joleone
Laurin&Klement
Poruke: 259
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Loznica
za bolje znam ali mi bolje ne treba
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #181 poslato:
25. Jul, 2016. 22:27 »
Polako majstore pocni da pripremas materijal za izdanje neke knjige sa pricama iz radionice
Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #182 poslato:
25. Jul, 2016. 22:58 »
Da znas da bi bilo tu dobrog materijala i za dve dobre knjige. Neznam zasto je vlsniku objasnjeno nesto sto nema u svom automobilu. Jedino, ako ovaj ( vlasnik ) nije shvatio sta su mu ugradili...
Sve u svemu bitno je da je Niva odlicno otisla na put za Vranje sa smanjenom potrosnjom. A da se pri tome nije izgubila snaga motora...
Vozi: skoda 1000 MB
joleone
Laurin&Klement
Poruke: 259
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Loznica
za bolje znam ali mi bolje ne treba
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #183 poslato:
25. Jul, 2016. 23:42 »
"Bolje pitati i biti glup 5min nego praviti se pametan i biti glup ceo zivot" Jos ako je i platio ugradnju "sekventa" onda je na konju
Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #184 poslato:
26. Jul, 2016. 21:45 »
Slazem se sa tobom joleone, ako se setim kad dodje posle 15 avgusta na pranje bezinskih dizni. Pitacu ga ( ako se seca ) sta je on u stvari trazio da se ugradi u auto. Vazno je da Niva ide ko zmaj a trosi ko bela ladja ...
Vozi: skoda 1000 MB
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #185 poslato:
08. Avg, 2016. 21:01 »
Danas na fabiji 1,4l 2001 godiste iznenadjen, kad sam video kakav je plinski sistem postavljen. U autu se nalazi venturi plinski sistem sa odredjenim dodacima kako bi MPI sistem pravilno funkcionisao bez prijavljivanja gresaka. Na usisnom delu postavljena su dva sigurnosna ventila kako bi se sacuvala plasticna usisna grana.
Auto je dosao sa problemom povecane potrosnje plina i nemirnog rada na leru. Merenjem kvaliteta izduvnih gasova sa CO analizatorom ustanovio sam sledece:
- na praznom hodu ( leru ) prebogata smesa ( blizu
6% CO
( tacnije
5,8%
)) i
- na 3000 O/min.,
0,7% CO
.
Cim sam
smanjio smesu na leru
na
0,8% - 0,9% CO
, motor se umirio, po zvuku se vidi da sada lakse i finije radi. Lako se gasi ( pre je imao produzen rad prilikom gasenja ) i bolji je prelaz sa benzina na plin.
Smanjio sam smesu i na turazi. Oborio sam je na
0,4% CO
i predlozio da se provozamo. Auto odlicno povlaci u svim rezimima gradske i otvorene voznje. Pri tome smo nekoliko puta menjali rad motora na benzin ili plin i pri tome poslusno prihvatao datu gorivnu smesu.
U kasnijoj prici sa vlasnikom lepe fabije, pozalio mi se da su mu mnogi majstori podesavali plin na sluh. A dosao je zbog drugih stvari kod tog majstora, cak se i limar uputio u doterivanju sagorevanja plina...
Vozi: skoda 1000 MB
ivan za
Style
Poruke: 51
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #186 poslato:
12. Avg, 2016. 04:52 »
majstor Dobrivoje i ja bi pitao nesto u vezi otezanog paljenja na plinu. naime, kada je auto zagrejan pali na pola kljuca, ali kada je hladan tu je problem. moram onaj prekidac plin/benzin staviti u medju polozaj da bi mi auto upalio i cim upali posle par sekundi verglanja vratim ga na plin i auto lepo radi. u cemu tu moze biti problem? u pitanju je felicia 96god 1.3 benz/gas
Vozi: skoda felicija 1.3lx 1996
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #187 poslato:
12. Avg, 2016. 17:21 »
Postoje dve mogucnosti:
- moguce je da sam isparivac u pocetnom startovanju ( mislim na prvo jutarnje verglanje ) ne propusta plin jer su membrane starije i tvrdje i
- sam sistem hladnog starta nije pravilno podesen ( prima vise vazduha ).
Neznam koliko je isparivac star i kad je zadnji put remontovan, koliko je pravilno podesena smesa plina/benzina. Probaj ujutru pre paljenja ( jednom pritisni pedalu gasa ) kad skines poklopac kucista filtera, da pogledas u kom polozaju je leptir sauha. Mogao bi da slikas i da postavis na forumu kako bi imao bolji uvid da li je bimetal pravilno odradio svoj posao...
Vozi: skoda 1000 MB
joleone
Laurin&Klement
Poruke: 259
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Loznica
za bolje znam ali mi bolje ne treba
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #188 poslato:
12. Avg, 2016. 22:59 »
Imao sam isti problem i uz pomoc majstor Dobrivoja sam dosta problema resio. Pre prvog paljenja dam kontakt i pritisnem 3-4 puta dugme za plin (bukvalno naspricam) i auto pali bez problema a bez to spricanja znao sam da verglam po 4-5 puta po 10 sek i nista. Probaj mozda i kod tebe bude radilo
Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #189 poslato:
13. Avg, 2016. 22:07 »
Kod isparivaca sa elektro ventilom. prekidacem sa vremenskim propustanjem ( nalivanjem) plina i pravilno podesenim sauhom kao i tacnim paljenjem. Motor ce upaliti iz prve sa verglanjem od 1,5 -2 sec. Kod vakumskog isparivaca treba aktivirati elektro ventil za prinudno doziranje ( pustanje ) plina u kratkom trajanju od 1 - 2 sec.
Vozi: skoda 1000 MB
Maverik
Test Drive
Poruke: 5
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Lokacija: Niš
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #190 poslato:
21. Sep, 2016. 00:04 »
Pozdrav svima koji, koliko vidim, skoro već godinu dana diskutuju o problemima sa majstor Dobrivojem. Odnedavno sam vlasnik Škode, u pitanju je Felicia LX 2000. godište benzin-gas. I maltene od kupovine me muči jedan problem. Naime, dešava se u toku vožnje da joj padne ler gas, koji je inače malo veći i na zagrejanom motoru je oko 1000 O/min, dakle bukvalno padne i auto se gasi, uglavnom na raskrsnici ili na nekom blažem usponu. To se desi jednom i pretežno kada je motor "hladan", mada bilo je takvih situacija i kada je bio na radnoj temperaturi. Upalim nastavim dalje i bude sve u redu, ne gasi se više.
Majstor mi je zamenio membrane u isparivaču, ali taj problem se nastavio i nakon toga. Zanimljivo je, pošto sam u međuvremenu menjao alternator, da je nakon toga sve besprekorno radilo nekoliko nedelja, ali se onda problem vratio, To me sve vodi na pomisao da nije nešto u redu sa strujom. kakvo je mišljenje vas forumaša, a posebno majstor Dobrivoja - struja, karburator ili nešto treće?
Hvala unapred na pomoći i savetima.
Vozi: Škoda Felici 1.3lx
Filo
Laurin&Klement
Poruke: 442
Like ukupno: 18
L&K ugled:
15
Lokacija: Skopje, Makedonija
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #191 poslato:
21. Sep, 2016. 03:11 »
Mislam da nije problem da ti ja odgovorim iako u naslov pise da Dobrivoje odgovara, zato sto sam imao i ja isti problem na felicija karburator, vozis vozis, i kada zastanes, pocne da trese motor i da ugasi. Konsultirao sam se so Dobrivoje, i ispalo da treba malo da se koregira plin na ler gas. (ja sam malo odvio plin, da ide malo vise plin na ler i od tada ne se desilo da mi ugasne u ler).
Ti kazes da ti radi na malo poviseni obrtai. Nista cudno da ide vise plin na ler gas.
Probaj na ler gas na zagrejan motor, brzo nadrukaj kocnica, ako obrtaju padaju do tacke gasenja motora, ondak fali plin, a ako obrtai se povecaju, ondak ide previse plina. (ovo mi je inace Dobrivoje rekao, tako i ja sam podesivao plin i od tada nisam ponovo stelovao, radi ko sat, pu pu da je ne urocim
)
Sve na svemu, trebas malo da koregiras plin na ovu dugmice koje sam obelezao na sliku, i kada to radis, isto motor treba da bude zagrejan na radna temperatura:
EDIT> A dali samo na plin radi na malo povecanu obrtai ili i na benzin ? Treba da proveris i automatski sauh dali ti je ispravan, za to Dobrivoje ce ti kaze kako da proveris.
«
Poslednja izmena: 21. Sep, 2016. 03:22 Filo
»
Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #192 poslato:
21. Sep, 2016. 21:14 »
Sto se tice dodatka u naslovu ( ( " Odgovara: Dobrivoje " )
dobivena privilegija
), nemojte da Vas to sputava da se slobodno ukljucite u temu koju vodim. Bice mi i te kako drago da nas ima sto vise aktivnih clanova koji ce davati savete.
Vozi: skoda 1000 MB
DoctorWho
Ambition
Poruke: 21
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Obrenovac
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #193 poslato:
21. Sep, 2016. 21:24 »
Kako izgleda uvodnik plina koji se montira na karburator Felicije 1.3 43 KW. Imam bocu, cevi isparivac i hteo bih da ugradim u moju Skodu, nedostaje mi odgovarajuci uvodnik....
Vozi: Skoda Felicia 1.3LX
Dobrivoje
Laurin&Klement
Poruke: 515
Like ukupno: 37
L&K ugled:
30
Lokacija: Vladimirovci
Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
«
Odgovor #194 poslato:
21. Sep, 2016. 21:43 »
Pravilno je reci mesac jer je zadatak tom delu da prilikom uvlacenja plina, mesa ga sa vazduhom. Pogledaj u nesto starijim postovima, ima slika nekoliko mesaca. Ako treba rado cu postaviti novu sliku...
Vozi: skoda 1000 MB
Strana:
«
1
...
12
13
14
...
31
»
Gore