Autor Tema: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)  (Pročitano 41653 puta)

0 članova i 26 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #210 poslato: 09. Jan, 2017. 12:18 »
Ja mislim da ovaj metod je podobar u tokom verglanje, jedan put samo pritiskas i to je dovolno, motor odma pali. Evo ko cita ovu temu, i onaka je hladno, nek proba na ovaj nacin kao sto kazem. Sto se tice benzin, mozda i ne bi mi zapalila, jer najverojatno automatski sauh mi ne radi, jer juce ostavio sam je 15 minuta da radi u mesto, obrtaje su bile niske, kao da je motor bio zagrean na radna temperatura.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže joleone

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #211 poslato: 09. Jan, 2017. 16:47 »
Filo probao sam ovaj metod i funkcionise odlicno. Pali kao mina  :bravo:
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #212 poslato: 09. Jan, 2017. 17:10 »
Dragi moji clanovi nemoje me bukvalno shvatiti ali:

- Kad su temperature vazduha ispod +5C stepeni, pozeljno je motor pripremiti za hladni start na benzinu. Odnosno, dok je motor zagrejan a dosli ste kuci, prebacite rad motora na benzin.

- Lako ce te prebaciti rad motora sa plina na benzin, ako prvo dignete obrtaje lera na 2500 - 3000 O/min., i drzite ih celo vreme.

- Na tim obrtajima preko prekidaca prebacujete rad na benzin, bez ikakvog cekanja da nestane plina u sistemu.

- Kad ste prekidacem iskljucili plinski sistem ( iskljucili el. ventil tecne faze plina ) a, uspostavili rad benzinskog sistema ( sad je aktivan el. ventil za pustanje benzina ), pocece da padaju obrtaji motora. Nemoje da Vas to buni jer u datom momentu nemamo gorivnu smesu plina - vazduha ni benzina - vazduha. Posto je benzinska pumpa aktivna ( jer se delovi motora i dalje obrcu ), ona ce gurati gorivo u benzinsku instalaciju. El. ventil za propustanje odgovarajuceg pritiska benzina je otvoren i kroz gumeno crevo koje povezuje taj ventil i karburator, krenuce benzin u lonce karburatora.

- Kad se dobije tacna visina benzina u lonce karburatora ( delovi motora se i dalje po inerciji okrecu ), pod uticajem vakuma u dufuzoru. Preko glavne dizne za benzin, glavne dizne za vazduh i emulzione cevi krenuce gorivna smesa benzina i vazduha.

- Putanja gorivne smese od karburatora je: usisna grana sa svojim kanalima ( tacan broj cilindara ), usisni ventili u glavi motora i najzad ulazak gorivne smese u cilindre motora.

- Posto se delovi motora i dalje okrecu ( sad vec manjim obrtajima 1200 - 1800 O/min ) a svecice po tacnom rasporedu i uglu predpaljenja daju varnicu, dolazi do paljenja gorivne smese benzina i vazduha.

Po podizanju obrtaja motora koje smo imali pre prebacivanja gorivne smese ( to je znak da je benzinski sistem proradio ), mozemo skloniti nogu sa pedale gasa. Obrtaji motora ce padati do obrtaja na leru, pozeljno je dva do tri puta podici obrtaje na 2000 - 2500 O.min. Kako bi se dopunio i vod za prinudno obogacenje gorivne smese.

- Tek tada mozete ugasiti motor vaseg auta i biti spokojni da ce jutarnje paljenje na benzin biti pravilno i lako...
  • Vozi: skoda 1000 MB

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #213 poslato: 13. Jan, 2017. 17:00 »
Ova zimo moja felicija ima dosta povecana potrosnja plina. Ona je izmedzu 13-15 litra plina. Pa sam resio malo da se pozanimavam danas. Izvadio sam kukiste za filter, rasklopio i imao sam sta da vidim, neki majstori i kod mene reducirali su protok vazduha >:(



Izvadio sam ovaj selotejp, izvadio sam i taj straf koj je blokirao klapna koja odlucuje dali ce vuce hladan ili vruci vazduh, ona je ispravna, namestena je sada da vuce preko izduvne grane vazduh.
Isto taka automatski sauh mi je ispravan, on sada je zatvoren. Olabavio sam i negovo kukiste, pomerao sam malo nalevo, namestio sam ga ovako kao na sledecu sliku (slika je prevzemena od Joleone, on je postirao u tema za karburator):


Pa sada videcemo, nemam nista od goriva, ni benzin ni plin da vidim kao ce se ponasati. Zatoa nije mi radila na benzin, gusila se kada sam davao malo vecu gas.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #214 poslato: 13. Jan, 2017. 18:08 »
Bravo Filo care, odlicno si sve odradio nemam reci zamerke. Ovako ako nastavis, ima sve musterije da mi uzmes.  =)) =)) =))
  • Vozi: skoda 1000 MB


Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #215 poslato: 13. Jan, 2017. 18:17 »
Ne brini, samo makedonsko trziste ja cu da uzmem :D
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže joleone

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #216 poslato: 13. Jan, 2017. 18:24 »
Nije to majstor zatvorio dovod vazduha nego velika budala koja sebe naziva majstorom. I ja sam skoro pomerio automatski sauh kao na slici zbog velikih minusa. Tvoja felicija ne bi smela da trosi vise od 11L pa da je natraske. Samo je fino usteluj  bravo2
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #217 poslato: 13. Jan, 2017. 18:32 »
Znaci ovako, ako gledamo sauh kao na sliku, i kada okrenemo nalevo, ondak sauh brzo otvora, a ako okrenemo nadesno, ondak produzuvamo rad sauha ?
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže joleone

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #218 poslato: 13. Jan, 2017. 18:50 »
Bas tako  bravo2
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #219 poslato: 13. Jan, 2017. 18:51 »
Tako je samo, nemojte u tome preterivati. Mora se postovati vreme zagrevanja motora kako je konstruktor predvideo. Odredjene tolerancije od 5 - 10% su dozvoljene i nece smetati radu motora na Vasim automobilina...
  • Vozi: skoda 1000 MB


Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #220 poslato: 13. Jan, 2017. 19:37 »
Evo kako je bio polozaj kod mene, zatim namestio sam kao na ona slika pogore. Znaci 5 mm okrenuo sam nalevo kukiste sauha


Isto taka zaboravio sam da kazem, promenio sam ovo pancirno crevo koje je bio veoma kruto, stavio sam drugo koje je elasticno i pomeko nego ovo na sliku.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže Bobi

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #221 poslato: 13. Jan, 2017. 20:34 »
meni nije uspelo da napravim ovo da radi kao kad Filo,pred zimu sam zamenio membrane na Lovato isparivacu,stavio nove Brisk svecice,remontovao razvodnik paljenja. Kad sam skinuo izolir traku kao na Filovoj slici i odblokirao klapnu za vruc vazduh Favorit nije radio kako treba.Vratio sam sve kako je bilo skarabudzeno i tako vozim,na ovom minusu auto stoji na ulici,čoknem 2 puta i aktiviram autosauh,pali ko mina na pola ključa a potrošnja 8 litra. pozdrav društvo.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #222 poslato: 13. Jan, 2017. 21:16 »
Pa i kod mene ete bio blokiran protok za vazduh, pa nikada nisam uspeo ispod 11 litra gradskoj voznja da izvadim. Nemogu da shvatim kako to upeva kod nekoga da izvadi 8 litra plin gradska voznja. Ili pa vozite po najmalku 10 kilometra bez da stajete, bez semafora.
Upatstvo pise, felicija trosi 9 litra benzin po gradu, zato mi nije jasno kako moze ona da potrosi 8 litra plin, a pritom da ne zagubis snagu.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže Bobi

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #223 poslato: 13. Jan, 2017. 21:21 »
nemam potrebe da pisem ovde neke gluposti,potrosnja je tolika. jedino me nervira to sto nisam uspeo da je ustelujem da radi na plin bez onog lepljenja trake na cevi filtera za vazduh...
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng

Van mreže Filo

Odg: Plinski sistem na karburatoru mog auta (Odgovara: Dobrivoje)
« Odgovor #224 poslato: 13. Jan, 2017. 21:26 »
Pa i ja sam stelovao i to su rezultate, nikada ispod 10 litra.
Pre felicija imao sam kadet 1.0 (sa veberov karburator, busen), koj je laksi od felicija, tezi 850 kg, a felicija 930, pa i on trosio 9-10 litra plin po gradu, retko je stigao do 8 litra, ali to ako vozam po ulice gde nema semafori, ceo vreme sa brzina od 60-70 km/h.
8 litra plin po gradu, pa jos na ovako hladno vreme, ondak sta bi bilo kada je leto ?
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995