Autor Tema: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?  (Pročitano 39316 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #255 poslato: 13. Jun, 2016. 23:21 »
Brinuo se ili ne, na 15kkm godisnje to je 80e baceno u etar, ili ti dva amblema, 2 seta patosnica... i tako 5-6 godina... 
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže ugi85

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #256 poslato: 14. Jun, 2016. 08:55 »
U Srbiji to nije nuzno. Pretpostavljam da ces u Austriji imati problema ukoliko se ne odradi ispravka na tvojim kolima, a mozda neces moci ni da ih registrujes. Sa druge strane u Srbiji niko nece postavljati pitanja, a ne verujem ni da ce se ovlasceni servis preterano oglasavati sa pozivima na ispravku.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže robocoprs

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 147
  • Like ukupno: 1
  • L&K ugled: -8
  • Lokacija: ГСУП 29-ти Београд, Република Србија
  • Ако хоћеш победити, не смеш изгубити!
Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #257 poslato: 14. Jun, 2016. 15:22 »
Ako je napravljen update za software, trebalo bi ga iskoristiti. Ipak ga nije pravilo krdo goveda, nego tim inženjera profesionalaca. Ko će postavljati pitanja ili neće, i da li će se ovlašćeni serviseri javljati s pozivima ili ne, potpuno je irelevantno za korisnika. Za izmenjeni software se zna, a jedini koji odlučuje hoće/neće je vlasnik.

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #258 poslato: 14. Jun, 2016. 19:01 »
. Ipak ga nije pravilo krdo goveda, nego tim inženjera profesionalaca

Dobra karakterizacija za ekipu koja je uspela da s*ebe imidz jedne firme i da ga sroza na istorijski niske grane. Samo ja bih koristio prvi deo recenice a ne drugi.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže skodilakprvi

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #259 poslato: 14. Jun, 2016. 22:47 »
Peja ja ti predlozio da uzmes Priusa ako te bas brine potrosnja i ekologija drugi izbor u tvom slucaju ne postoji.
Jedino ako ti nije skupa Tesla. :RR)
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #260 poslato: 14. Jun, 2016. 23:37 »
Pa da, zato VWu vrednost deonica i pada, culi Peja planira nekog japonca i bord menadzera se bas potreso  =))
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže skodilakprvi

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #261 poslato: 15. Jun, 2016. 23:27 »
Propasce nacisto. :B=)
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #262 poslato: 15. Jun, 2016. 23:46 »
Nije men do nji', već do samog sebe. Ako se ne uozbilje za 2-3 godine, častuću se jednim CD150
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže fobia24

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #264 poslato: 29. Jun, 2016. 22:04 »
Pre će ona ostati bez funkcije nego što će nemačka vlada to dozvoliti.  =)) A i nema razloga da evropske kupce tretira kao američke kada se ni oni sami ne tretiraju tako. Američki kupac nije ovca i tamo im je prodaja pala, dok u Evropi svaki mesec dostiže nove rekorde. To pokazuje da se sami evropljani ne osećaju prevarenima.

Van mreže Peja

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže skodilakprvi

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #266 poslato: 30. Jun, 2016. 19:07 »
Dobices lovu kad i onih 1000e od dinkica.  :B=)
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.

Van mreže fobia24


Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #268 poslato: 05. Jul, 2016. 14:49 »
Evo info iz druge ruke.
Čuh se sa školskim drugom, kome su izvršili update softvera na 2.0 tdi motoru A4. Insistirao je da mu kažu kakvi su porpratni efektni na performanse vozila. Naravno, dobio je odgovor da nema uticaja na performanse.
Medjutim, kaže da se automobil sada ponaša malo agilnije. Kaže, priča se da je posledica revidiranja softvera i povećanje prosečne potrošnje oko 0.5 l/100km, ali to proveriti jer i ne zna koliko mu je automobil trošio prethodno niti ga to interesuje  wac1 ali je principijalno ogorčen, uvređen i ozlojeđen  =))
Evo update. Stil voznje ostao isti, cini mu se da potrosnja nije vidnije mrdnula, ali ponavlja da auto ide bolje :)
Videcemo sta ce i kako biti sa 1.6 tdi motorima.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #269 poslato: 09. Jul, 2016. 09:21 »
VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
- Po svemu sudeci - nikako. To je dobro za fabriku i deonicare, zar ne?

http://www.vrelegume.rs/vesti1/bez-kazne-za-volkswagen-u-nemackoj-aktuelno/

Mikijev mentar:
"Odluka je logicna.
Nemacka vlada, svi a ne samo pokrajina koja ima udeo u VW-u, su dobitnici cele prevare. I to ne dobitnici nego MEGA-GIGA dobitnici.
Dobitnici su krupni akcionari VW-a i njihovi rodjaci na visokim pozicijama.
Dobitnici su i zaposleni u VW firmama kroz sigurnost posla, plate, bonuse ...pa onda kooperanti itd.
Dobitnici su i dileri i servisi i ostali elementi postprodaje pre svega u Nemackoj, pa svi ostali.
Dobitnici su i kupci koje, naravno kao ni dobar deo komentatora na ovom i slicnim sajtovima (domacim i stranim) uopste nije briga za ekologiju nego samo za novcanik...

Spisak gubitnika je kraci:
- Sve ostale firme koje su htele da konkurisu VW-u (i satelitima ukljucujuci Bently, Porsche, Lambo, Ducati..) praveci postene proizvode, igrajuci po pravilima, troseci ogromne resurse, materijalne i ljudske da bi dostigli performanse "careva". Hiljade najboljih ljudi lupa glavu i na kraju kaze "to nije moguce". Onda ih sefovi po..eru recima "glupane, vidis kako VW moze".

Rezultat su zakonski nekonkurentni dizeli od 2.2 litra koji su se slabo prodavali upravo zbog nelogicne regulative (pogodite ko je i za to odgovoran).....

Pa zasto oni koji su najvise izgubili cute? Zato sto mogu lako da budu izgurani sa trzista na kome su se koliko toliko etablirali, istovremeno brutalno zatvarajuci (samo drugim metodama) svoje trziste za konkurenciju.

Mojih 2c"
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD