Autor Tema: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?  (Pročitano 39340 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #45 poslato: 03. Okt, 2015. 09:46 »
jutros čitam neke forume i nalazim da ljudima kojima je po http://master.skoda-auto.com/mini-apps/recall-actions prvobitno određeno da su njihovi motori "pogođeni" opozivom.... sada to više nisu.
Ukucam svoj VIN ponovo... kad sada i mene nema međ' srećnicima  :RR)
Bespotrebno sam se žestio :)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže Filip

  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže nikolaj

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Filip

  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #49 poslato: 05. Okt, 2015. 16:04 »
VW ce finansijski nagrabusiti, tu dileme nema, a sta ce biti sa Skodom koja je kao cerka firma radila sta joj tata kaze, upitno je.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Karlheinz

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #50 poslato: 06. Okt, 2015. 12:45 »
Software Issue Diesel Engines EA189

Dear customers.

You have surely recognized from the recent press releases that Volkswagen is working at full speed to implement technical measures to eliminate deviations in the software installed in the diesel engines. ŠKODA also obtained engines of the type EA189 from Volkswagen Group and used them in ŠKODA cars.

How to find out if the software issue concerns me?
It is simple. You only have to enter the VIN code of the car into the search field. VIN code is an identification number of vehicle which can be found on the windscreen and in the logbook. It is in form of 17 letters and numbers.

http://skoda-recallactions.skoda-auto.com/cs-en?s=W&cd=1
  • Vozi: Yeti

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #51 poslato: 06. Okt, 2015. 12:54 »
Problem sa tim sajtom je sto pre 5 dana  za moj auto pokazao da je obuhvacen skandalom, a vec sledeceg da nije :)
Taman sam se zaradovao da nece da mi karabudze auto, kad na Brisk Skoda forumu procitam da ljudi imaju isti slucaj kao i ja, a da su neki zvali servise i potvrdjeno im je da su "skandalozni", a sajt pokazivao da su ok.

"Hi All,

Put my VIN number into the Skoda recall link above and it came up with no recall listed.

Didn't believe it so rang my local Skoda garage in Yeovil who service my Yeti and sure enough based on my registration number I'm on the recall list and will expect hear from Skoda in the next month."


Znaci, online baza im ne radi, trenutno.
« Poslednja izmena: 06. Okt, 2015. 12:57 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #52 poslato: 06. Okt, 2015. 13:30 »
 ???
povlacim rec, ponovo mi je auto "skandalozan"  hypno1
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #53 poslato: 06. Okt, 2015. 19:05 »
Нема ту много калкулисања, сви EA189 мотори су погођени "проблемом" са софтвером, тј. троцилиндарски 1.2 R3 12v TDI CR 55kW, и четвороцилиндарски 1.6 R4 16v TDI CR 55-85kW и 2.0 R4 16v TDI CR 81-176kW :) У чему ће се огледати интервенција овлашћених сервиса још увијек се не зна тачно, али да ће нешто да се ради - хоће :)

Ево и неколико реченица које сам добио од пријатеља из једног од овл. сервиса у Београду:

"...Rečeno je da će sva vozila sa Euro 5 motorom od 2008 sa motorima 1,2, 1,6 i 2,0 TDI biti obuhvaćena servisnom akcijom s tim što još nije definisano šta se konkretno radi.
Takodje je rečeno da to u bilo kom slučaju ne utiče na performanse automobila, i može normalno da se vozi.
Kada dobijemo zvanične instrukcije svakako ćemo obavestiti sve naše klijente koji imaju vozila sa ovim motorima..."

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #54 poslato: 06. Okt, 2015. 20:02 »
Nece uticati posle budzenja, ili sada ne utice?

Da podsetim sta rece neki nemac iz VW-a:
opa bato, biće karabudženja  ???

"As part of servicing, the software that controls the engine has to be updated. Volkswagen expects that carbon dioxide emission and fuel consumption will rise as a result of the software switch, but only minimally, and still within environmental standards.

In some cases hardware changes will also be necessary. In vehicles with 1.2-liter and 1.6-liter engines, which aren’t sold in the U.S., a hardware change will likely be necessary because a fuel injection pump has to be replaced to ensure a smooth ride, Mr. Buhlmann said. In Europe, vehicles with 2-liter engines will only need a software update, but it isn’t clear whether that would suffice in the U.S. due to different standards. "

http://www.wsj.com/articles/volkswagen-has-refit-plan-for-emissions-rigged-vehicles-says-ceo-1443525496

Videcemo sutra da li ce reci nesto ili ce da prosipaju mlaku vodu.
« Poslednja izmena: 06. Okt, 2015. 20:07 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #55 poslato: 06. Okt, 2015. 20:15 »
Вјероватно мисли на тренутну ситуацију, то пише и на званичном сајту (да се људи не уплаше да возе аутомобиле који нису безбиједни) ::) После интервенције би свакако морало бити тако :)

Van mreže Turbo

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #56 poslato: 06. Okt, 2015. 20:39 »
https://youtu.be/-Zb4hf_75CU

Ovi uopće ne zagađuju i cvijeće bolje raste gdje takvi prođu

Pih kakav undo-marketing
5000$ je kazna za coal rolling u nekim državama a i posedovanje opreme u autu koja to omogućava jee kažnjivo. Meni je ova afera velika mrlja za brend iako sam svestan pozadine priče kao jednnog vida pritiska na najveću Evropsku ekonomiju.

P8 Lite TT


Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #57 poslato: 06. Okt, 2015. 20:41 »
U tom tekstu stoji jos nesto bitno, što suštinski objašnjava kako će 2.0 motore usaglasiti sa normom. Ja nisam znao detalj da u svakom autu sa 2.0 motorom postoji kanister sa adblue sredstvom. Objašnjenje je da će posle ažuriranja mapa auto trošiti nešto malo više adblue tečnosti ali da će biti ok sa normama (deluje i logično i korektno) Tu je iskočilo i jedno objašnjenje zašto se DPF na 1.6 motorima prethodne generacije toliko zapušavaju, jednostavno nisu bili predviđeni za toliku emisiju i regeneracija je toliko česta da je i potrošnja značajno veća-
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #58 poslato: 06. Okt, 2015. 21:05 »
Kom tekstu?

Sto se tice DPFa, meni se jos ni jednom za godinu dana nije regenerisao (17kkm), mada mozda i zbog toga sto svakodnevno imam turu od 15 km auto putem i magistralom, a oko 5 km gradom.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Peja

Odg: VW EA189 skandal, kako ce se odraziti na koncern i Skodu?
« Odgovor #59 poslato: 07. Okt, 2015. 11:58 »
"For most motors satisfy an update of the software. Some automobiles but may possibly need to have new injectors and catalytic converters.

"http://worldarchy.com/muller-vw-ideas-to-launch-recall-in-january/

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD