Autor Tema: trese u leru oktavia2  (Pročitano 13329 puta)

Bokinjo i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže slobodanalex

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #15 poslato: 25. Jan, 2016. 10:22 »
Isti simptom sam imao, promenio set kvačila i plivajući zamajac.
Auto je tresao a kad se stisne kvačilo lupao.
Na kraju je ustanovljeno da je napukla radilica na 4 kolenu, auto je još uvek kod majstora.
Inače ovako je zvučao https://www.youtube.com/watch?v=x3RcGkAY20M
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže ИгоР

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #16 poslato: 25. Jan, 2016. 11:04 »
Да није зарибао неки од летећих лежаја, јер му не да на хладно да окрене? Да ли можеш окренути руком радилицу на хладно (као када се зуби мотор) док је ауто на дизалици...јесте можда то тестирали?

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #17 poslato: 28. Jan, 2016. 23:43 »
Mozda nosac motora popustio neki? Ako vec nije zamajac...

Van mreže musculus4Započeo temu

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #18 poslato: 10. Feb, 2016. 15:21 »
E ovako. Prosao sam sve sto sam znao I koga sam znao, na kraju je ustanovljeno da je u pitanju zamajac, koji kada se menja bilo da je originalni ili neki drugi moze da daje simtome vibracija na motoru dok motor ne postigne visoku temparaturu I tada ce prestati jer se nesto dogodi ( a to sta se dogodi nisam razumeo) sa zamajcem tada pri toj temperature. Tako da eto ukratko.
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Van mreže musculus4Započeo temu

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #19 poslato: 23. Jun, 2016. 02:18 »
cisto da vas informisem... Na kraju nije bilo cak ni kvacilo kvacilo, nisu ni dizne bile, nije ni instalacija dizni sve sam to isproveravao i milion drugih stvari. Majistor je resio problem na sl nacin, kada se radio veliki servis neko u AC nisu dobro nastelovali bregaste tj paljenje nisu nastelovali kako treba ovaj je to uradio i motor radi savrseno bez problema i dosta bolje vuce... E sada mene interesuje od tada meni na bordu ne stoji vise 0.5l/h vec 0.8 ili 0.9 cesce ovo 0.9l/h sta bi sad to moglo biti sada me to zabrinjava posto niko ne zna nista da objasni ??? 2.0 tdi 16v je motor. hearcut hearcut
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Van mreže ugi85

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #20 poslato: 23. Jun, 2016. 08:25 »
Stelovanjem ugla paljenja na remenici menja se i potrosnja goriva. Pretpostavljam da ne znas na koji ugao je majstor podesio paljenje? Poklapa li ti se realna potrosnja sa onom koju prikazuje instrument tabla?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže musculus4Započeo temu

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #21 poslato: 23. Jun, 2016. 15:30 »
Ovako nisam merio preciznom metodom natocim u vrh pa vozim 100km pa dospem da vidim koliko je trosio, ali kroz grad po bordu je sada 8.4 a bilo je 7l a povecana potrosnja se  vidi i po kazaljci za gorivo.
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Van mreže ugi85

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #22 poslato: 23. Jun, 2016. 19:08 »
Morale bi da se sagledaju realne brojke kako bi se utvrdilo da li auto trosi vise od nekog proseka za konkretni model ili potrosnja koju vozilo prikazuje nije tacna.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Milenko

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #23 poslato: 18. Nov, 2020. 09:57 »
cisto da vas informisem... Na kraju nije bilo cak ni kvacilo kvacilo, nisu ni dizne bile, nije ni instalacija dizni sve sam to isproveravao i milion drugih stvari. Majistor je resio problem na sl nacin, kada se radio veliki servis neko u AC nisu dobro nastelovali bregaste tj paljenje nisu nastelovali kako treba ovaj je to uradio i motor radi savrseno bez problema i dosta
bolje vuce... E sada mene interesuje od tada meni na bordu ne stoji vise 0.5l/h vec 0.8 ili 0.9 cesce ovo 0.9l/h sta bi sad to moglo biti sada me to zabrinjava posto niko ne zna nista da objasni ??? 2.0 tdi 16v je motor. hearcut hearcut



Pozdrav,posto sam novi clan, zanima me da li bih mogao dobiti broj ili bilo kakve informacije o majstoru koji vam je rijesio problem?
  • Vozi: Skoda octavia 2.0tdj pd

Van mreže Miro MNE

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #24 poslato: 18. Nov, 2020. 15:20 »
Pa da ga je riješio baš i ne bih rekao, pošto je 2,0 TDI 16V onda je to vrlo vjerovatno BKD (možda AZV) motor, a on u leru treba da ima 0,5 na satu a ne 0,8-0,9, i ako je ranije trošio 7 po bordu a sada 8,4 to samo potvrsuje iz nekog razloga loše uštelovan motor (bregaste).

Iz mog iskustva 90% je problem u zamajcu jer kada zaljulja ja čujem blagu promjenu zvuka motora iz predjela zamjaca, imam isti problme na mom 2,0 sa DSG-om, stavljen novi zamajac
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Na mreži milosn8

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #25 poslato: 18. Nov, 2020. 21:43 »
Pa da ga je riješio baš i ne bih rekao, pošto je 2,0 TDI 16V onda je to vrlo vjerovatno BKD (možda AZV) motor, a on u leru treba da ima 0,5 na satu a ne 0,8-0,9, i ako je ranije trošio 7 po bordu a sada 8,4 to samo potvrsuje iz nekog razloga loše uštelovan motor (bregaste).

Iz mog iskustva 90% je problem u zamajcu jer kada zaljulja ja čujem blagu promjenu zvuka motora iz predjela zamjaca, imam isti problme na mom 2,0 sa DSG-om, stavljen novi zamajac
Miro jesi siguran da mora da leru da bude 0,5l kod BKD? Moj BKD je 2010god, jos originalni kaisevi i pumpa, presao 64000km i potrosnja je 0,8. Potrosnja u gradu oko 7 na otvorenom oko 5.5

Van mreže m@c|-|oR

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #26 poslato: 19. Nov, 2020. 12:28 »
Potvrđujem da u leru BKD treba i može da troši 0,5 l/h.
Zadnjom bregastom se to šteluje.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže salepostman

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #27 poslato: 19. Nov, 2020. 12:33 »
Potvrdjujejm i ja. Moj BKD kad se ugreje u leru pokazuje 0.5 nekad i 0.6 ali to sa upaljenim svetlima i muzikom. Presao 200 000.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Na mreži milosn8

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #28 poslato: 19. Nov, 2020. 20:38 »
Cudno mi je samo ako treba na 0.5 da kod mene je na 0.8, fabricki je tako, nista nije menjano niti dirano oko motora.

Van mreže Miro MNE

Odg: trese u leru oktavia2
« Odgovor #29 poslato: 20. Nov, 2020. 10:07 »
Ne znam šta da ti kažem, ali ovo mi je potvrdilo nekoliko čeških eksperata za TDI motore. Jedno je sigurno, iz fabrike izlaze raštelovani motori u smislu štelovanja bregaste, to su stinice, koje 80% korisnika ne obraće pažnju, niti za nekog ko mehanički samo sjedne i vozi ne primjećuje. Kod tebe bih problem možda vidio upravo u tome što je sve fabričko al staro, 10godina za kaiševe i pumpu bez obzira na km je po meni puno. Na VCDS-u bi trebao da pogledaš parametre sinhronizacije bregastih sa koljenastim, kakve brojke pokazuje.

Ali ako je ova potrošnja koju si napisao mjerena od čepa do čepa, ako pali i radi normalno, ne bih tu ja ništa dirao, ima auta koja rade sa 1,1l/h potrosnjom u leru a rade kao sat. Ovo je samo jedan od pokazatelja, koji bih lično zanemario da sve u kompletu radi 100%. Ja muku mučim s nekim štelovanjem definitivno, pa je meni mojih 0,5 kad je ledan i 0,8 kad je zagrijan znak da nešto nije OK.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance