Autor Tema: Limp / Safe mod ?  (Pročitano 7434 puta)

Skorpion, Zarkotekica i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Limp / Safe mod ?
« poslato: 27. Okt, 2015. 14:13 »
Auto neće preko 120kmh, izgubi snagu, sporo ubrzava, ne rade sve f-je (tempomat...), na tabli ne gori nikakva lampica...
Malo sam googlao, uzrok može da bude svašta, od sitnice pa do turbine, a takva su i rešenja.  :-[

Moja O2 1.9tdi 2008 ima dva upada u ovaj režim u zadnjih 10 dana, oba puta na autoputu. Uskoro idem na dijagnostiku.

Da li je neko sa svojom Oktavijom 2 imao ovakav problem?
  • Vozi: Yeti

Van mreže ugi85

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #1 poslato: 27. Okt, 2015. 17:40 »
Pri kojoj brzini i broju obrtaja ti se to desilo?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže nebojsar

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #2 poslato: 27. Okt, 2015. 18:48 »
Jel imas cudan zvuk prilikom gasenja auta, kao neka opruga da se opusta? Pitam jer to moze da ti se desi zbog vakuuma? Meni se na tom modelu to desavalo, tj prvo se pojavio zvuk a onda su mi rekli da ga zamenim da ne bi
krenuo auto da gubi snagu.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže milosgranice

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #3 poslato: 27. Okt, 2015. 20:01 »
MAP senzor
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #4 poslato: 28. Okt, 2015. 08:28 »
Pri kojoj brzini i broju obrtaja ti se to desilo?
Nešto preko 2000, ne znam tačno.
Prvi put sam se vraćao sa Navak-a i probe Superba od 190ks, i pomislih 'bem ti ovih 105ks - ne ide nikako  ^-^  i hteo sam da uključim tempomat na 120kmh kad ono ne radi tempomat a ni auto neće da ubrza do 120, tj. teškom mukom. Stao sam posle naplatne rampe, isključio auto - uključio i sve normalno radi tada.
Drugi put pre neki dan na autoputu, tačno sam osetio momenat na oko 110ks kad je auto izgubio snagu i samo održava brzinu, ne može više da ubrza. U 1-2-3 brzini ide OK, ali neće preko 110-120.
Jel imas cudan zvuk prilikom gasenja auta, kao neka opruga da se opusta?
Nisam primetio ništa.
  • Vozi: Yeti


Van mreže ugi85

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #5 poslato: 28. Okt, 2015. 09:36 »
Uzrok moze biti nekoliko stvari. Ako imas srece bice da je neko crevo napuklo, da je popustio spoj creva ili cak da je EGR bas mnogo zapusen.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Peja

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #6 poslato: 28. Okt, 2015. 22:03 »
Drugar je patio od slicnog problema naprasnog gubljenja snage (2.0 tdi PD), dok nije sipao aditive za ciscenje dizni i promenio benzinsku stnaicu na kojoj tanka. Nije mu se palila niti jedna lampica.

Dok nije uradio prethodno pomenuto, raspitivao se... evo sta mi je napisao:
"crevo sto ide u intercooler, ali nisam proveravao jer mi se vise ne desava od kako sam sipao nesto za ciscenje injektora u gorivo. To mi reko jedan sto mu se desavalo i menjao sve i svasta, nista nije pomoglo dok to crevo nije sredio. A hoce da bude, kazu i zbog egr ventila ako je zapusen i nekih vakum creva oko turbine, ali ovo za interkuler se lako proveri, kad je auto na kanalu, tj odozdo kaze mi ovaj"
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže ugi85

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #7 poslato: 28. Okt, 2015. 23:08 »
U ovoj situaciji dizne obicno prave problem usled dugotrajnog sagorevanja loseg goriva i vece predjene kilometraze. U svakom slucaju, mozes da probas aditive kad proveris creva. Koji aditiv je koristio?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže musculus4

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #8 poslato: 30. Okt, 2015. 18:53 »
Jel imas cudan zvuk prilikom gasenja auta, kao neka opruga da se opusta? Pitam jer to moze da ti se desi zbog vakuuma? Meni se na tom modelu to desavalo, tj prvo se pojavio zvuk a onda su mi rekli da ga zamenim da ne bi
krenuo auto da gubi snagu.
Taj zvuk ja cujem kada ugasim auto pa malo posle toga se cuje kao neka opruga da se opusti, ali ne pravi mi nikakve problem, u pitanju je 2.0 tdi pd. A sta je to sto se cuje?
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Na mreži Markkoni

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #9 poslato: 31. Okt, 2015. 06:40 »
Rekao bih da je vakkum pumpa.

Sent from my SM-A500FU  


Van mreže musculus4

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #10 poslato: 31. Okt, 2015. 15:40 »
Pa jel to valja ili ne valja ?  :B=)
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Van mreže nightrider

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #11 poslato: 15. Nov, 2015. 12:27 »
Overboost je moguc problem.
Ispoljava se na vecim obrtajima (negde na 3500 bio slucaj kod mene), kompjuter zbog velikog pritiska iskljuci turbinu i auto ide ali bez snage, normalno jer turbina ne radi. Ugasis pa upalis kola i sve ponovo radi super do sledecih visokih obrtaja. Zameni se ventil turbine i ociste krilca od naslaga garezi i sve se sredi. Znaci ne remont turbine vec samo ciscenje peraja, a ventil se ispita vakuumom da li zaglavljuje pa ako treba zameni se i on.
Inace, na tabli ne ostaje nikakva greska ali kada se poveze na lap top izbaci tacnu kilometrazu kada se desilo i razlog tj prepunjavanje i visok pritisak.
Mislim da su resenja sa aditivima privremena.
Ciscenje 100, ventil ako se secam dobro 60 evra, sto nije strasno da auto prodise i ne napravi neki veci problem :)
« Poslednja izmena: 15. Nov, 2015. 12:30 nightrider »

Van mreže Filip

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #12 poslato: 12. Dec, 2015. 17:37 »
pa ne hvališ se da si rešio problem :P
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #13 poslato: 15. Dec, 2015. 09:09 »
Jeste, rešio sam, u AC Stojanov. Nightrider je gotovo 100% opisao baš ono što je i kod mene bio problem, čišćenje turbine i nov ventil.

Auto je u međuvremenu upalio i "emissions workshop" grešku jer sam ga ja jednom prilikom namerno zgazio u 3-ćoj brzini da vidim šta će da se desi. Na oko 3000rpm - bing, žuta lampica i ta poruka na displeju. Onda sam rešio da odem do majstora.

Bio sam tamo u servisu, ventil je glavio, možda je i mogao taj isti da ostane (ali nije garancija da neće opet zezati) pa je najbolje rešenje staviti nov i miran si.

Razlog: kratke relacije i nedostatak vangradske vožnje (i tako 5 godina) zaprljana krilca, a time i ventil nije radio posao + ventil je tako postavljen da kaplje nekad voda baš na njega, pa 'oće da zariba.

U dva dana sam i registrovao auto i imao ovaj izdatak pa nisam bio presrećan zbog toga ali šta da se radi.

Evo slika sa čišćenja turbine.
  • Vozi: Yeti

Van mreže Filip

Odg: Limp / Safe mod ?
« Odgovor #14 poslato: 15. Dec, 2015. 10:29 »
znam taj osećaj, i ja sam se naplaćao :B=)

e pa vidiš, nagazi ga nekad :P :P :))
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip