То "младог" одавно блиједи, ако није већ и ишчезло

Ја лично имам утисак да се ауто (тј. мали дизел мотор

) боље понаша на нижим обртајима, лакше "скаче" у више...можемо сада причати у празно о томе да ли је плацебо или не, ваљци би требало да покажу реално стање. Ја нисам ишао на ваљке после стављања панелног K&N филтера, имам најмеру, али никако да нађем вријеме да одем на исте

Да су крш сигурно нису, то је угледна фирма која производи филтере за скоро све што има моторе, од скутера до авиона, те ако већ дају толику гаранцију и обећавају одређена побољшања то вјероватно има темељ у одређеном истраживању и тестирању прије пуштања у промет. Све у свему, мени је једина недоумица око тог филтрирања ситне прашине и сл.

Ја лично имам намјеру да свој на 80.000 километара замијеним новим (коштаће ме исто или мање него да сам купио 5 оригиналних на сваких 15.000) и да се не зезам са тим чишћењем и уљењем јер може да се претјера, а и неко ће се обрадовати овом који ћу радо поклонити некоме ко ће се позабавити чишћењем и даљом експолоатацијом.
Колега mirkuk38, имаш идеалну прилику да одрадиш независна мјерења па онда tuning са фабричким филтером (као што си и замислио) а након тога убациш и овај панел филтер и опет одрадиш независно мјерење, рекао бих да таква информација вриједи 1000 динара. Ја ћу свакако измјерити поново, али с обзиром на то да сам био само на једним ваљцима једино ми мјерење на истим ради посао...
