Autor Tema: Radna temperatura  (Pročitano 8661 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže mikan89Započeo temu

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #15 poslato: 02. Dec, 2015. 20:14 »
Citat
To znači da imaš sličan problem ko i ja :D

To mu znači da nema problema.._  :)
Ne pitam ja za grejanje kabine nego pitam kako se ponašati prema dozelu kod velikog minusa, da li voziti odmah ili ostaviti auto par minuta da se zagreje...ti detalji me zanimaju.  :)


Na mreži hakkler

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #16 poslato: 02. Dec, 2015. 20:55 »
Dizel se ne grije na mjestu ko benzinac..kresneš i nakon par sekundi voziš.

Mislim da piše i u manualu ako ga imaš.

Na mreži AcoSk

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #17 poslato: 02. Dec, 2015. 21:09 »
Nijedan auto se ne greje u mestu, bio dizel ili benzinac.. :)

Van mreže ИгоР

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #18 poslato: 02. Dec, 2015. 21:46 »
Тако је...само се оба пажљиво возе и не газе лудачки док се не загрију.

Van mreže mikan89Započeo temu

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #19 poslato: 03. Dec, 2015. 00:29 »
A ja baš mislio suprotno... :)
Znači palim auto i odmah krećem...
A da li mu fali ako ne krenem...npr. čekam  da se odledi...šoferka...retrovizori..?
Pitanje na pitanje...nadam se da ne peterujem.. :)


Послато са SM-A300FU  

Na mreži AcoSk

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #20 poslato: 03. Dec, 2015. 00:45 »
Mikane sto si se raspisao veceras.. U svakoj temi ucestvujes
I nemoj biti ironican za ovo zagrevanje :)
Stvarno negde po uputsvima i pise kako treba

Van mreže Beli82

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #21 poslato: 03. Dec, 2015. 01:29 »
U principu, svi preporučuju da se krene praktično odmah, mada i ja ponekada upalim auto i pustim da radi dok očistim stakla.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Na mreži AcoSk

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #22 poslato: 03. Dec, 2015. 01:36 »
Naravno, i ja isto, pustim minut, dva..
Ali recimo da nema snega, leda, magle.. Sacekas eventualno pola min i kreces

Van mreže Beli82

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #23 poslato: 03. Dec, 2015. 01:40 »
Naravno, i ja isto, pustim minut, dva..
Ali recimo da nema snega, leda, magle.. Sacekas eventualno pola min i kreces
Upravo tako, samo da malo razmrda ulje po motoru i teraj...
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mikan89Započeo temu

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #24 poslato: 03. Dec, 2015. 09:54 »
Znači preterao sam... :)


Послато са SM-A300FU  

Van mreže mirkuk38

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #25 poslato: 03. Dec, 2015. 10:09 »
U uputstvu za auto piše, "startovati motor i odmah krenuti sa laganom vožnjom".

Dakle, ne treba mudrovati.

Mislim da sam negde pročitao i da motor nema adekvatno podmazivanje (gornjih delova, glave) u leru, dok je hladan... dakle, moguće čak i da mu donekle šteti. BTW, motori ionako najviše stradavaju od hladnih startova.


Na mreži AcoSk

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #26 poslato: 03. Dec, 2015. 20:08 »
Sve je bas upravo tako

Na mreži hakkler

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #27 poslato: 09. Dec, 2015. 22:52 »
Promijenjen termostat.
Stavljen oem..dolijano cca 1.5l G12 antifriza..kolko je trebalo.

Rezultat: radna temperatura se 2x brže postiže. Ista dionica..istih +4c u isto vrijeme...sa istim načinom vožnje. Nakon 4km zabetonirana na 90( po kazaljci..na vcdsu je to cca 82-84)
Prije mi je trebalo 6km..i to malo šarf vožnje..u višim okretajima.
Kada stojis..temp. jedino opadne ako mu našarafiš grijanje na full..4. brzina ventilatora. Ali samo malo.Isključivanjem i stavljanjem u polozaj 1. ..vraca se na 90.

Da li je bolje? JE...osjeti se da nije vise zima..nego tropicana :D

Van mreže Peja

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #28 poslato: 10. Dec, 2015. 08:37 »
Da li kod Skode kroz radiator kabine non stop cirkulise voda, cak i kada radi ventilacija a dugme za grejanje u "najhladnijem" polozaju?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže ИгоР

Odg: Radna temperatura
« Odgovor #29 poslato: 10. Dec, 2015. 11:57 »
Мислим да да, само што вентилација није усмјерена да одузима топлоту истом...