ok dule za proceduru ... u nacelu je OK, samo bi trebalo jos par stvari proveri,
s obzirom da su potroseni diskovi , smatram da je najbolje vreme da se sad provere sledece stvari :
1. da li su diskovi ravnomerno potroseni? odgovor ce dati instrukciju da je potrebno jos nesto menjati dalje ...(kociona creva, kocioni cilindar, nosac kocionih kandzi, mozda kompletna kandza) posebno obratite paznju na desnu stranu vozila, praksa jepokalzala da se malo cesce kvari ...
2. u kakvom stanju su kociona creva...
3.
u kakvom stanju su osovinice na kojima se nalaze kocione kandze?
4.
u kakvom stanju su kocione kandze i kocioni cilindri, posebni osvrt na stanje yaptivnih gumica na kocionim cilindrima...
e sad prilikom izbora diskova... najbolje bi bilo naci neke sa prve ugradnje, ali to je danas skoro nemoguce ...
tesko je dati predlog koje ugraditi, cene su svuda priblizno slicne...
e sad, ono sto je posle bitno je da kvalitet, tj tvrdoca kocionih obloga plocica i diskova, bude kompatibilna, tj , bolje je da se stave mekse plocice u odnosu na diskove, nego li obrnuto ...
svakako posle zamene CIM SVE TO ODRADITE A VOZILO JE JOS NA DIZALICI, upalite vozilo, ubacite u neku od brzina i istovremeno drzite nogu na gasu i po malo na kocnici da bi proverili da li je sve leglo na svoje mesto ... jer ova proba na ulici, moze da bude dosta opasna

puno srece u radu ...