Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Kupujem Tražim: Škodu Delove Opremu
»
Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
Dole
Autor
Tema: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu (Pročitano 3605 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Turbaš
Test Drive
Poruke: 7
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-1
Lokacija: Novi Sad
Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
poslato:
21. Dec, 2015. 11:43 »
Pozdrav ljudi!
Ne mogu da nađem sličnu temu, pa ako ima duplirana unapred se izvinjavam.
Naime, merkam prvu verziju Octavije sa ovim turbo benzincem a iskren da budem ne znam baš mnogo ni o autu a još manje o motoru...
Čuo sam da je kvalitetan i izdržljiv model, a o motoru sam čuo i dobre i loše stvari.
Najviše me motor i brine, ostalo se lakše sredi.
Naravno, vozio bih je na plin.
Zato reših da potražim pravu istinu kod znalaca, tako da, pucajte
Vozi: Citroen C2
frodo
Style
Poruke: 79
Like ukupno: 1
L&K ugled:
10
Lokacija: Vojvodina
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #1 poslato:
21. Dec, 2015. 22:01 »
Poznat motor iz VW koncerna, ugrađivao se u razne modele celog koncerna.
Pouzdan, snažan, izdržljiv i jako dobro podnosi plin.
Ako ubodeš očuvan primerak bićeš zadovoljan.
Sent from my Samsung Galaxy S6 via Tapatalk
Vozi: Audi A4 B8
dancho
Active
Poruke: 16
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #2 poslato:
21. Dec, 2015. 22:16 »
Super auto, dobar motor, lepo poteze. Drugar vozi takvu i osim redovnog odrzavanja nikakvih troskova nije imao.
Vozi: Octavia 1.9tdi 2002
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #3 poslato:
22. Dec, 2015. 08:28 »
Svojevremeno sam bio sudija na relijima i kružnim trkama. Imao sam prilike da se divim tim Škodama na trkama na ušću. Za taj auto svi su imali samo reči hvale. Problem je što auto nije tako rasprostranjen pa je izazov naći očuvan i dobro održavan primerak.
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
Turbaš
Test Drive
Poruke: 7
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-1
Lokacija: Novi Sad
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #4 poslato:
22. Dec, 2015. 08:40 »
Pa i ja sam se načitao uglavnom lepih stvari, ali ipak bolje da se raspitam
Nisam se nikad ni vozio u Octaviji, a kamoli sa tim motorom.
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6824935/skoda-octavia-18-turbo-20v
Ova me interesuje...
Vozi: Citroen C2
sasaj
RallyeSport
Poruke: 124
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Lokacija: Kraljevo
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #5 poslato:
22. Dec, 2015. 09:23 »
Druze ja vozim Skodu sa tim motorom,i evo treca registracija uveliko ide a ja osim redovnog serisa nista pipao nisam....
auto ima sasvim dovoljno snage (110kw/150ks) koji lepo povuce kada zatreba,potrosnja plina gradska 14-16 l/100km voznja na otvorenom 9,5 - 11 l/100km sve zavisi koliko ti teska noga na papucici.
Spremam se ovih dana da odradim i veliki servis pa kada i to budem zavrsio mogu ti reci kolika je cena delova posto pretpostavljam da ce te i to zanimati prilikom kupovine auta.
Generalno neces pogresiti ako uzmes auto sa ovim motorom, moje preporuke....
Ako te jos nesto interesuje stojim na raspolaganju.....
Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)
Turbaš
Test Drive
Poruke: 7
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-1
Lokacija: Novi Sad
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #6 poslato:
22. Dec, 2015. 12:12 »
Pa recimo da li u te turbake ide sekvent, ili nešto još komplikovanije?
Je l' u celom dijapazonu obrtaja radi na plin ili tek posle ~1500 o/min kako je na pojedinim autima?
Mami me što ima snage za opuštenu vožnju. Imao sam već 150 konja, pa znam kolika je to lepota
Vozi: Citroen C2
sasaj
RallyeSport
Poruke: 124
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Lokacija: Kraljevo
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #7 poslato:
22. Dec, 2015. 12:37 »
Posto sam ja uvezo auto iz CH bez plina ovde sam ugradjivao plin, mene je plin kostao 470 eur-a, prebacivanje sa benzina na plin se vrsi kada motor postigne 35 stepeni(nevezano za broj obrtaja), razlika u voznji ...... i nije da nema razlike,razlika postoji ali je razlika minimalna,auto ne gubi na snazi ali je mnogo ekonomicnije.
Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)
Turbaš
Test Drive
Poruke: 7
Like ukupno: 0
L&K ugled:
-1
Lokacija: Novi Sad
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #8 poslato:
22. Dec, 2015. 16:16 »
Da li je česta pojava na MK1 i na tom godištu da počne posle 10+ godina da se ljušti lak na vratima napred?
Bilo je na Fiatima tih problema, jednostavno fabrički tako krene, bez naknadnog farbanja.
Vozi: Citroen C2
sasaj
RallyeSport
Poruke: 124
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Lokacija: Kraljevo
Odg: Octavia MK1 1.8 Turbo 20V - saveti za kupovinu
«
Odgovor #9 poslato:
30. Dec, 2015. 18:43 »
Kod mene to nije slucaj, lak se nigde oljustio nije, niti je negde pokazala koroziju, ne znam kakva su iskustva ostalih ali ja stvarno nemam sta da zamerim.....
Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)
Gore