Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
Razno
»
Auto Moto Forum
»
Točenje do čepa
Strana:
1
2
»
Dole
Autor
Tema: Točenje do čepa (Pročitano 2126 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Točenje do čepa
«
poslato:
09. Jan, 2016. 20:54 »
Da li ima negativnih posledica ako se auto čepira (konkretno) dizel?
aleksandarzlatic
Laurin&Klement
Poruke: 1593
Like ukupno: 67
L&K ugled:
27
Lokacija: Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #1 poslato:
09. Jan, 2016. 21:09 »
Zavisi sta smatras cepiranjem, kad pumpa stane i ja prekidam, nikad ne dolivam vise od toga a i ne vidim neku potrebu u tome jer postoji citav jedan mehanizam/povratni ventil koji zaklapa i sprecava vracanje goriva nazad preko prelivnika.
Zasto bi onda silovali taj uredjaj?
Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2712
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #2 poslato:
09. Jan, 2016. 21:33 »
Uvek dok prvi put ne izbaci automat, a praznim do rezerve... pa u krug
Ne verujem da ima nekih posledica, mada mislim da je rizicnije kod benzinaca zbog isprenja i moguce elektrostaticke varnice, dok kod dizela takav hipotetički rizik ne postoji.
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
Markkoni
Laurin&Klement
Poruke: 1322
Like ukupno: 115
L&K ugled:
35
Lokacija: Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #3 poslato:
10. Jan, 2016. 07:53 »
Ja zadnjih 8 godina punim kola do samog vrha, i praznim do rezerve. To mi je jednostavno ritual. I nikada nisam imao problema zbog toga za tih 200.000 km. U principu nikada nisam auto napunio do cepa i ostavio da stoji, i svaki dan predjem u proseku 70-80 km.
U pitanju su vecinom benzinci, ali i na dizelima sam isto to radio.
Sent from my iPhone
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #4 poslato:
10. Jan, 2016. 08:06 »
https://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-1.html
The fuel tank is made of plastic to eliminate any chance of corrosion, and is located under the floor in the area below the rear seat. There is an access cover to the top of the tank, held by three screws, under the right rear seat. This provides access to the "dip-tube" and level sensor sender unit It appears removable/replaceable without having to remove the tank. In the filler neck of the tank, in the 9 o'clock position is a little black button. This is a vent relief valve that can be pushed with the fuel nozzle when "topping up" the tank to squeeze in a few extra litres. The button is normally activated when the fuel cap is screwed on.
It should be noted that the vent valve is to prevent topping up. Overfilling the tank could cause heat expansion to push fuel up the neck and create a spill. The vent keeps an amount of air in the tank until the cap is returned. The air in the tank moves up into the neck as the fuel in the neck moves down into the tank. Any expansion could now burp air instead of fuel. Topping up using the vent valve should be done only when the car will be driven long enough to consume a few litres of fuel before stopping the engine. Don't top off with the vent pressed and then park in the sun. For accurate fuel mileage calculations always use the same technique when refueling Either always "top up" by venting the expansion chamber, or never vent and stop refilling when the dispensing nozzle shuts off. That extra half gallon or two liters of fuel squeezed into the expansion chamber will make the trip consumption appear higher if this venting technique is used intermittently.
Karlheinz
Administrator
Poruke: 7838
Like ukupno: 282
L&K ugled:
103
Lokacija: Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #5 poslato:
10. Jan, 2016. 12:28 »
Ja u svoju O2 od kupovine (2010) točim dizel isključivo i samo do čepa. Posle klika pištolja, nalivam lagano do vrha. Čekam u par navrata da pena, ako je ima, nestane pa onda dolijem još - skroz do vrha, neretko malo i prelijem. U O2 stane, ovim "čepiranjem" posle klika pištolja, još 2L dizela.
Evo i evidencije o tome (počev od mart/2011), tu je 155 točenja za skoro 5 godina.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/450953.html
(od ukupno 155, samo 2-3 točenja nisu bila do čepa)
Dešava se i da je posle toga parkiram do sutradan, dakle tako napunjenu do čepa.
Vozi: Yeti
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #6 poslato:
10. Jan, 2016. 12:49 »
Stigao na Petrol na Adi sa nulom, pištolj izbacio na 63.5, a dolivanjem do čepa, automat je stao na 68.2
Iskreno, očekivao sam 69. Eto, slovenci ne kradu. A i QMAX dizel im je baš povoljan, 130.9din
:-)
Sent from my LG-D722
Neba
Laurin&Klement
Poruke: 887
Like ukupno: 10
L&K ugled:
30
Lokacija: Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #7 poslato:
10. Jan, 2016. 13:06 »
у моју Фабију по декларацији стане 45л, летос у Битољу пред улаз у Грчку наточих 52.5л са кликтањем по одушку (буквално до чепа, дакле да видим ниво горива) а није био скроз празан, мислим да је BC показивао да има за још 40-50км. Пређена километража је показала да нисам покраден. (до Лефкаде, локал тамо и назад до Битоља безмало 1200км и просек од око 4.5л/100км).
Поента је да сам налио још око 7-8л преко декларисаног а и било је још нешто у резервоару, тако да није пола галона или још 2-3литара већ много више може да се "дотанка" преко одушка... Никад нисам стигао са нулом на пумпу али мислим да бих са одушком могао и целих 55л да натанкам.
п.с. Кад BC покаже да је range 0км, још колико може да се прође?
Vozi: Fabia 1.9 SDI
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #8 poslato:
10. Jan, 2016. 13:23 »
u O2 staje 60 litara (navode 55)
kada je range na nuli ima se za još 20 - 50 km
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
MAKS
Laurin&Klement
Poruke: 865
Like ukupno: 78
L&K ugled:
8
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #9 poslato:
10. Jan, 2016. 18:36 »
Najvise sto sam sipao u moju fabiju 2011. godiste. Sa pomeranjem onog malog oduska bilo je 52-53 l ali sam doterao da mi bord kaze da je ostalo jedva nesto oko 5k da predjem, ali se nesecam koliko sam vozio dugo posle te informacije, Sto znaci dam sam ga iscedio sa rizikom da stanem.
«
Poslednja izmena: 10. Jan, 2016. 18:39 MAKS
»
Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE
ugi85
Laurin&Klement
Poruke: 1754
Like ukupno: 4
L&K ugled:
53
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #10 poslato:
10. Jan, 2016. 20:25 »
Na osnovu nekoliko testova sam zakljucio da u Fabiju 1 moze stati malo manje od 60l kad se ispusti vadzuh, a rezervoar je deklarisan na 45l.
Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance
mirkuk38
Laurin&Klement
Poruke: 1505
Like ukupno: 8
L&K ugled:
38
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #11 poslato:
10. Jan, 2016. 21:13 »
Negde sam pročitao da postoji dugmence/klapna pored grla za točenje, pa kada se ono pritisne, može se dosuti još par litara goriva (u komoru za odušak ili tako nešto). To je već budženje... a i nisam primatio da tako nešto postoji kod mene.
Markkoni
Laurin&Klement
Poruke: 1322
Like ukupno: 115
L&K ugled:
35
Lokacija: Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #12 poslato:
10. Jan, 2016. 21:42 »
Jos 10 litara se doda kod Fabije 3.
Sent from my iPhone
sumadinac1.4 16v
Laurin&Klement
Poruke: 279
Like ukupno: 0
L&K ugled:
7
Lokacija: Kragujevac
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #13 poslato:
10. Jan, 2016. 22:03 »
To dugme se pritisne pistoljem dok tocis gorivo sluzi za brze ispustanje vazduha iz rezervoara(brze nestajanje pene kod dizela)To dugme postoji kod dizela dok nisam siguran tj mislim da ga nema kod benzinaca.
«
Poslednja izmena: 10. Jan, 2016. 22:06 sumadinac1.4 16v
»
Filip
Laurin&Klement
Poruke: 2697
Like ukupno: 3
L&K ugled:
51
Lokacija: Požarevac/Beograd
Odg: Točenje do čepa
«
Odgovor #14 poslato:
10. Jan, 2016. 22:06 »
u pravu si, nema ga
Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip
Strana:
1
2
»
Gore