U vecini prodavnica auto delova ima da se kupi sprej za ciscenje EGR ventila, poseban za dizele, a poseban za benzince. Ja sam za benzinca kupio winn's-ov sprej, mislim da je na bazi acetona.
Ponavljam da nije dovoljno ocistiti samo EGR ventil, vec istim sredstvom ocistiti obe cevi koje ulaze u ventil, ma koliko bilo tesko da se one skinu.
Ukoliko je neispravan EGR ventil ili nema dobar protok - upalice se zuta lampica na tabli, a ja ne znam sta ce se posle duzeg zanemarivanja ovog upozorenja desiti, jer nisam od onih koji beskonacno voze sa popaljenim lampicama na tabli. Ako je samo slab protok, lampica se moze sama ugasiti posle duze voznje auto-putem, ali ce se ponovo upaliti u gradu.
Ako EGR ventil zaglavi, onda je pitanje da li je ostao u otvorenom ili zatvorenom polozaju, pa od toga zavisi kako ce se manifestovati problemi, ali nisam dovoljno strucan da o tome nesto govorim.