Autor Tema: G13 antifriz  (Pročitano 7154 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mirkuk38Započeo temu

G13 antifriz
« poslato: 07. Feb, 2016. 20:46 »
Da li ima u slobodnoj prodaji, ili možda kod dilera, da se kupi indentičan G13 antifriz koji se sipa u fabrici?

Ili mogu da kupim bilo koji G13 da imam u rezervi?

Van mreže voyager

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #1 poslato: 07. Feb, 2016. 20:51 »
Kupi bilo koji, mada nećeš verovati da gomila trgovaca ne zna da postoji G13... Moj kolega na kraju išao do Autočačka.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže Peja

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #2 poslato: 07. Feb, 2016. 20:52 »
Za nedaj Bože, destilovana voda.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #3 poslato: 08. Feb, 2016. 09:59 »
Uzeću u Auto Čačku, 890din za litar, oriđiđi... da ne razmišljam :)

Na mreži AcoSk

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #4 poslato: 08. Feb, 2016. 16:28 »
To uopste nije mnogo, ja mislim da sam placao 1.5l oko hiljadu din, ne u ovlascenom.. Mislim SWAG ili tako nesto..

Van mreže Peja

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #5 poslato: 08. Feb, 2016. 16:38 »
Uzeću u Auto Čačku, 890din za litar, oriđiđi... da ne razmišljam :)
Bas, bas isti kao sto sipaju u fabrici?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #6 poslato: 08. Feb, 2016. 16:42 »
990din je recimo Motulov G13 jedan litar, 1.100din je FEBI 1.5 litar. Ovi traže 890din za fabrički.

Pitao sam ih koji je proizvođač, prodavac se zbunio pa odgovara: pa to nama fabrika šalje.. :)
No videćemo, zamolio sam Zlatića kada putuje ujutro na posao da svrati i uzme mi litar :P

Nadam se da će mi doneti ovo:

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #7 poslato: 08. Feb, 2016. 17:49 »
Zapamtio sam sta treba, sutra vece svracam sa posla do njih...
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže voyager

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #8 poslato: 08. Feb, 2016. 21:22 »
Što nemaju tako i fabričko ulje?
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #9 poslato: 08. Feb, 2016. 21:30 »
Ulje je već manje problematično, jer se menja kompletno.. a i možeš da kupiš kvalitetnije od fabričkog.

Jeste da antifriz može da se meša, ali ako već postoji mogućnost da dosipam (ako bude potrebno) identično koje je fabrički u motoru, mirnije ću da spavam (autosugestija čuda čini) :P

Van mreže Peja

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #10 poslato: 08. Feb, 2016. 21:54 »
A šta ćeš ako ti zahvali više od 1L?
Imaš nov auto, jedino neka, nedaj Bože, havarija da te potera, taj litar bi ti možda bio nedovoljan a i to bi ti bila najmanja briga.

Realno posmatrano imaš auto pod garancijom, valjda Škoda Srbija daje i asistenciju na putu tokom garancije?  C:-)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #11 poslato: 08. Feb, 2016. 22:58 »
Litar koncentrata + litar destilovane = 2L za dosipanje. Iskreno, nadam se da mi neće nikada zatrebati, ali volim da imam u kući, za ne daj Bože ;).
Zagledao sam pre koji mesec, nivo je bio dobar, a iznenadio sam se senzorom nivoa... dve žice uronjene u tečnost. Nice... :)

Van mreže Beli82

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #12 poslato: 08. Feb, 2016. 23:14 »
Ako je taj antifriz isti kao i 99% ostalih, onda će uz mešanje 50-50% sa destilovanom vodom imati 2 litra spremne rashladne tečnosti, a ne 1 litar. Usotalom, kod kakve havarije bi mu pomoglo recimo 3 ili 5 litara antifriza? Ako mu motor prosvira ili  neki deo sistema procuri da toliko brzo gubi tečnost, džaba mu i 10 litara u gepeku jer neće da leko stići. 1 ili 2 litra mešavine je sasvim dovoljno, kao i rezerva ulja za dosipanje. Ako je suđeno da doživiš defekt na putu, ne možeš ga sprečiti.
 
Ja sam u Puntu uvek imao bocu tečnosti za stakla, 2 litra antifriza, litar ulja, ceo alat od šrafcigera do velikog seta gedora, kablove za paljenje i pitaj Boga šta još, pa mi je izleteo Rotvajler veličine juneta i napravio mi restajling celog prednjeg kraja...Od svih sranja koja sam spakovao u auto za "ne daj Bože",  pomogla mi je obična izolir traka jer sam je prelepio preko farova da ne zaslepljujem druge vozače, pošto sam imao samo duga svetla. Kratka su samo tukla u zemlju tik ispred branika.
  Marfijev zakon...sa 40km/h u mrklom mraku, Rot se pojavi niotkuda i samo legne pred auto...kao da sam pregazio balvan. Epilog-iskrivljen "nos"haube(i to onaj dupli lim na haubi od Punta dvojke), polomljeni nosači farova, iskrivljen prednji vezni lim, ulubljena cela prednja greda, pokidan nosač hladnjaka i dezintegrisan prednji branik...
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #13 poslato: 10. Feb, 2016. 23:19 »
Na kraju izašlo na 799din sa popustom za keš. Eto, kome treba fabrički G13, da ne brine o proizvođaču.. cena je prihvatljiva.

Hvala Zlatiću, pravi si drug! beer1


Van mreže -nebojsa-

Odg: G13 antifriz
« Odgovor #14 poslato: 17. Feb, 2016. 01:06 »
G13 bi trebalo da je na bazi glicerina umesto G12 koji je na bazi etilen glikola kao i vecina modernih antifriza.

"The right coolant helps the engine
to a longer life.
Coolant additive is the special fluid used in the cooling circulation of a water-cooled engine. It protects the engine and cooling system. The wide variety of different materials used in modern engines and higher engine performance require a special coolant additive.

Rely on Volkswagen Genuine coolant additive. Mixed with special water in the correct ratio, this protects the engine from freezing, overheating and corrosion. The new Volkswagen Genuine coolant additive, G13, has been specifically optimized for all the different modern alloys used in the growing variety of Volkswagen models.

In comparison with conventional coolant additives, G13 is glycerin rather than glycol-based. While glycol is extracted from mineral oil, glycerin is based on recycled and renewable raw materials. It is a by-product of biodiesel production. The production of G13 therefore consumes significantly less energy and consequentially causes around 11% lower CO2 emissions."
Kaze VW.
I kako vise nema G12++...bice da ga G13 menja i da smeju da se mesaju.
Barem nigde ne pise da ne sme. wac1
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.