Autor Tema: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?  (Pročitano 51712 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #165 poslato: 19. Jun, 2020. 18:42 »
@sale
A ko je to kopetentan da proceni sta je to "bespotrebno"?
Odavno je prevazidjen zahtev da auto samo preveze od A do B,vec se trazi da bude i udoban,bezbedan,tih,ugladjen,brz,lep za voznju,lak za voznju itd,sve su to zahtevi koji se postavljaju pred proizvidjace jer su kupci sada razmazeniji.
Ako idemo do toga da je neophodno samo ono sto cini da se auto "kotrlja",onda je i klima luksuz,sta vise i smeta jer krade snagu motora  :))

Ja licno ne volim neke elektronske asistencije(pracenje linija,adaptivni tempomat,pracenje umora vozaca itd),nervoze me pomalo,ali naravno da postoje ljudi koji ih koriste 90% svoje voznje,i sad ja treba da kazem da je to bespotrebno? Licno imam brake assist i iako je iritantan 90% vremena,jednom me je sprecio da oborim pesaka. Iako ne bi bila moja krivica,vozio sam ispod ogranicenja u relativno uskoj ulici i pesak je izleteo iza parkiranog kombija bukvalno par metara ispred mene,taj sistem me je spasio ozbiljne neprijatnosti,jer ja ne bih stigao da odreagujem toliko brzo.
Boze moj,i kozni enterijer,lepsi displeji,vece felne uticu i na udobnost i na kvalitet boravka u autu.
A iskreno ne vidim nikakvu korelaciju izmedju opreme i prestiza,pogotovo jer govorimo o "narodnim autima",i oprema o kojoj se govori se uglavnom ne vidi vec kupuje za sopstveni gust,a jos manje izmedju "viska opreme" i manjka dusevnog mira,al dobro.



Van mreže sale.kriminale

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #166 poslato: 19. Jun, 2020. 19:58 »
Svako procenjuje za sebe šta je bespotrebno.

Novi nepregledni automobili nisu laki za vožnju pa ti trebaju kamere i parking senzori.

Ja nemam klimu ali je potrebna jer je leti za duže vožnje auto neupotrebljiv bez klime. Manuelna klima ulazi u klotaru.

Pojedina oprema koja utiče na bezbednost a stvarno radi jeste potrebna i dosta toga ulazi u klotaru. Ono što ne ulazi može da se toleriše u filozofiji klotare.

Lepši displej i kožna sedišta nemaju bitne veze sa vožnjom. Svako odlučuje za sebe, a filozofija klotare treba da pomogne onima koji razmišljaju da prodaju dedinu njivu da bi doplatili za gomilu nepotrebnih opcija da bi se uklopili u trendove i što ih je marketing ubedio da im to baš treba. Dakle, svako može reći "ne" industrijskoj propagandi i nametanju mišljenja i tako lakše doći do svoje klotare. Klotara je neotuđivo pravo svakog kupca i niko ne može vršiti propagandni pritisak na kupce da se opredele za skuplje pakete i opcije.     :bravo:
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže milosgranice

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #167 poslato: 19. Jun, 2020. 22:11 »
Ima hedonista kad su automobili u pitanju kao i za sve ostalo, nekad užitak nema cena. Ko voli i može što da ne
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže sale.kriminale

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #168 poslato: 21. Jun, 2020. 00:02 »
Filozofija klotare ne služi da bi se neko primorao da je usvoji, već služi samo onima koji se sami pronađu u njoj. To je minimalistički pristup potrebama prevoza i drugačija spoznaja o potrebama stila i prestiža.

Toliko od mene nakon što sam ceo dan prao motor sa sve stresom da li će upaliti, enterijer skoro do detajlinga, spolja pranje sa tečnim voskom i eto dođoh do spoznaje da ne mogu da gledam a kamoli da diskutujem ... pa laku noć Škodaši ...  bravo2
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Karlheinz

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #169 poslato: 21. Jun, 2020. 10:03 »
 backtotopic1
  • Vozi: Yeti

Van mreže cacak

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #170 poslato: 25. Dec, 2020. 22:07 »
Evo jedan primer za cene ovlascenog servisa,za octaviu A5-1.diskovi zadnji 2kom. cena 14.614,00 din  2. plocice zadnje 2para cena 7.946,00 din  3. rad 3.888,00 din SVEGA 26.448,00 dinara /nema u racunu navoda ko su proizvodjaci  navedenih delova/.Ko voli i moze da plati ,napred....
  • Vozi: skoda octavia 1,9tdi 77kw eleganc 2011

Van mreže Skorpion

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #171 poslato: 17. Jun, 2022. 14:56 »
Cena malog servisa za 1.4 TSI  i zamenu prednje plocice ATE.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Na mreži AleksandarAca

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #172 poslato: 17. Jun, 2022. 17:24 »
@Skorpion za koje vozilo su prednje ATE plocice 5000 din? Mene su odradili u Eurocar servisu u SM pre neki dan, naplatili mi prednje ATE plocice za Passata koje svuda kostaju 6-7k din bez rabata, 11300 + 3840 din za ruke. Kompletan racun 15140 - skuplje nego u Porscheu :D

Van mreže Skorpion

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #173 poslato: 18. Jun, 2022. 01:03 »
Ovo je servis Yetija 2017to na 90k km. Originalne plocice menjao prvi put na 45k km i bile su oko 9k rsd.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Na mreži hakkler

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #174 poslato: 24. Mar, 2025. 13:57 »
Ulje, svi filteri (ulje, vazduh i polen) i rad koji mi je besplatan
Dobra cijena..u HR deru samo ulje i "inspekcijski servis" 250-400+" eura...

Ne bi li trebala i kočiona tekućina svake dvije godine ?

Van mreže Fbia

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #175 poslato: 24. Mar, 2025. 14:21 »
Dobra cijena..u HR deru samo ulje i "inspekcijski servis" 250-400+" eura...

Ne bi li trebala i kočiona tekućina svake dvije godine ?

Hakkler, deru vas po raznim osnovama, vasa "intelektualna" elita jako zajebana. Dodjes u SR, obavis servis, pocastimo se rostiljem i sve super. Srednji kurs Eur/din 117.3 a u menjacnici placaju 117.0.
Secam se HR i kursa kune, transakciju naplacuju kao dodatno printanje...
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže Fbia

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #176 poslato: 25. Mar, 2025. 14:33 »
I da dodam nesto oko cene servisa. Komicno je to sto filter kabine kosta preko 5000 din (najmanja skoda, fabija) te je redovan servis jos znacajno jeftiniji bez toga. Filter kabine odrzavam (cistim) i menjam sam i mogu da se kladim da je u mnogo boljem stanju nego kod onih koji menjaju dva puta godisnje a nemaju pojma od cega se taj filter prlja te ne vode racuna. Naprimer filter kabine vec posle jedne voznje moze da bude uzasno prljav u odredjenim okolnostima ne tako retkim...
Tiiih, sto volim da pametujem, sve misleci bice nekom korisno, dzaba - mi Srbi smo najpametniji, svako od nas bi bio najbolji predsednik drzave zato nam fakulteti i skole nisu potrebni  ;)
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže vakilee

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #177 poslato: 25. Mar, 2025. 14:40 »
Dobra cijena..u HR deru samo ulje i "inspekcijski servis" 250-400+" eura...

Ne bi li trebala i kočiona tekućina svake dvije godine ?

Auu brate. Ja kontao raditi servis sada, ulje i uljni filter u Austriji mi traze izmedju 400-600€. Nazovem Skodu u Bosni, kaze mi tip, donesi svoje dijelove i mi uradimo. Upisemo u digitalnu knjigu. Dijelovi me dodju 75€ a ruke 50€. Sve ukupno 125€.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži maradona

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #178 poslato: 25. Mar, 2025. 17:33 »
Čudno da dozvoljavaju da doneseš svoje delove, ovo prvi put čujem.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže Filip BG

Odg: Cena, ovlašćeni i/ili neovlašćeni servis?
« Odgovor #179 poslato: 26. Mar, 2025. 09:54 »
Auu brate. Ja kontao raditi servis sada, ulje i uljni filter u Austriji mi traze izmedju 400-600€. Nazovem Skodu u Bosni, kaze mi tip, donesi svoje dijelove i mi uradimo. Upisemo u digitalnu knjigu. Dijelovi me dodju 75€ a ruke 50€. Sve ukupno 125€.

Poštovani, nema potrebe da idete čak do BiH ili Srbije. Pošto ste u Austriji i vozite Superb stariji od 4 godine, možete da uradite servis u Sloveniji tokom nekog lepog prolećnog izleta.
https://www.skoda.si/servis-in-dopolnilna-oprema/servis/ponudbe-in-ugodnosti/servisni-paketi/servisni-paketi-za-skoda-superb

Za 2.0 TSI (za koji treba litar ulja više nego za Vaš 1.5 TSI) inspekcijski servis sa zamenom ulja je od 155 do 207 evra, zavisno od ulja. Za Vaš bi trebalo da bude 20-25  evra manje, zbog tog litra manje.


A ako Vam je Slovenija daleko, po sličnim cenama možete da uradite servis i u ovlašćenom servisu u Slovačkoj. Bratislava ih ima nekoliko, a to Vam je na sat i nešto, opet može da se uklopi u izlet, kupovinu…
U Slovačkoj se nude „kuponi“ 20% popusta za servisne usluge na vozilima starijim od 4 godine (tačnije za vozila prvi put registrovana pre 31.12.2021).
https://www.skoda-auto.sk/servis/sekova-knizka

  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI