Autor Tema: Diskusija oko CENA servisa - Ovlašćeni i/ili Neovlašćeni servis?  (Pročitano 28080 puta)

DevlaxBgd i 30 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vule035Započeo temu

Evo već skoro 10 godina svoju Fabiju održavam u Auto servis Nenad Jagodina. Koliko ja znam u pitanju je ovlašćeni servis, ljudi rade par decenija, takoreći sa oca na sina. To govorim na osnovu onoga što sam video ispred servisa u vidu škodinih reklama a i na njihovom ramu za tablice piše da su ovlašćeni za škodina vozila. Čak unutar servisa ima neke škodine diplome ili sertifikati na českom jeziku. Oni sami voze škodina vozila a 90% mušterija su im ljudi sa škodinim vozilima. Servis sam po sebi nije "fancy" gde će vam seksi sekretarica skuvati kaficu u nekom od salona dok majstori kriju kao zmija noge ono što rade oko auta. Zapravo unutra je domaćinska atmosfera, gde se takoreći nalaziš pored auta i pratiš sve što rade. Prijatni ljudi, odgovaraju na sva pitanja i vlasniku auta pokazuju sve što se radi ili bi trebalo da se uradi na autu. E sad da se vratim na temu cene servisa. Svako sam bira koliko želi da plati običan mali servis. Neko upravo voli da ode u neki od zvučnijih po imenu ovlašćenih servisa i tamo istu uslugu plati duplo skuplje. Lično ja u takvim servisima bih išao samo ako bih u njihovom salonu kupio nov auto pa zbog garancije bih morao da održavam tamo. Druga vrsta servisa su ovi u koji ja idem, takođe ovlašćeni ali u manjim gradovima. Samo ponesem pare u džep i platim taj isti mali servis po skoro duplo manjoj  ceni nego što bih platio u neki ovlašćeni u BG, NS ili Auto Čačku. Zašto zapravo ću platiti manje? Zato što u ovom servisu gde ja idem on na nabavnu cenu nekog filtera doda još par stotina dinara kao maržu a na taj isti filter u nekom fancy servisu marža bi bila preko hiljadu dinara. Ni radni sat nije svuda isti. Ovde gde ja održavam auto ako se ne varam radni sat je oko 1700-1800 dinara za razliku od Auto Čačka gde je oko 2400 dinara. Neka me neko ispravi ako grešim. Treća opcija je da osoba sama u prodavnici kupuje filtere i ulje i ode u bilo koji servis, čak i ovlašćeni. Svakako će uštedeti bar još 2000-3000 dinara ako ne i više. Ni ja nisam budala i znam da bih još jeftinije prošao od ovih 100 evra koliko plaćam mali servis sa 4 filtera za Fabiju u servisu gde održavam auto ali barem ne moram da razmišljam da li mi je neko uvalio falš ulje ili filtere. Svako ima pravo na svoj odabir i plaća onoliko koliko može da se ispruži.
« Poslednja izmena: 08. Mar, 2016. 14:50 vule035 »
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4 MPI 50kW 2002. god.

Van mreže ugi85

Uskoro cu morati da odradim veliki servis na karavanu pa sam se raspitivao za cene pojedinih delova u ovlascenim servisima. Svi imaju iste cene i set zupcastog kaisa je 19100, a pumpa za vodu je 18700. Postoji mogucnost zamene originalne pumpe za repariranu originalnu sa garancijom za oko 6800.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže nebojsar

Skoda Octavia III, 1.6 TDI, prvi servis, u autocacku 24.000 din. Klasicna pljacka. Firma je platila ali na sledecem servisu vise ne idemo tamo, odluceno i dogovoreno.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Karlheinz

Skoda Octavia III, 1.6 TDI, prvi servis, u autocacku 24.000 din. Klasicna pljacka. Firma je platila ali na sledecem servisu vise ne idemo tamo, odluceno i dogovoreno.
Možeš li da pojasniš zašto misliš da je pljačka?
Znamo otprilike koliko gde šta košta, ne trebate ovde to da pišete tj. nije ova tema namenjana za iznošenje cena već ako već pišete malo objasnite gde treba ići u ovlašteni ili neovlašteni servis i zbog čega tako mislite?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže lipovaccc

Ja se izvinjavam što sam uopšte i postavljao cene nisam imao lošu nameru da napravim ovde koliko vidim neku podelu među člaanovima
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Karlheinz

Kakvu podelu vidis?
Nema potrebe da se izvinjavaš, od nekih podataka i cena je i nastala ova tema a cilj je jasan ali nikad dostižan - objasniti u koji servis treba ići i zašto - ovlašćeni ili ne? Ne računam aute pod garanijom.

Ovo je večna dilema, a da se ne bi provlačila kroz ostale delove foruma evo prilike svima da objasne svoje mišljenje i stavove.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Filip

Skoda Octavia III, 1.6 TDI, prvi servis, u autocacku 24.000 din. Klasicna pljacka. Firma je platila ali na sledecem servisu vise ne idemo tamo, odluceno i dogovoreno.

ne vozim auto u ovlašćeni već godinama pa nisam u toku, posebno ne znam cene za održavanje O3, ali ovo mi baš zvuči previše za prvi servis... nisam ni mislio o tome ali ne bih očekivao veću cifru od 150 E i to maksimalno, čak ne znam ni da li filter goriva treba da se menja posle samo godinu dana i/ili 15 hiljada km wac1
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mlax

Skoda Octavia III, 1.6 TDI, prvi servis, u autocacku 24.000 din. Klasicna pljacka. Firma je platila ali na sledecem servisu vise ne idemo tamo, odluceno i dogovoreno.
Nije to toliko strasno, ono sto je strasno je da za isti automobil i isti servis samo ako nije vise u garanciji naplacuju duplo manje. Proverio sam, kad pitas za cenu jedna je ako je auto u garanciji a tacno duplo niza ako nije. Mislim da to nema nikakvog smisla jer je to cista kradja. Misle ako je auto u garanciji moras kod njih da ga servisiras pa te deru a ako nije mozes da ides i drugde i tu su im cene konkurentne.
Stvarno nema smisla.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže batke

Skoda Octavia III, 1.6 TDI, prvi servis, u autocacku 24.000 din. Klasicna pljacka. Firma je platila ali na sledecem servisu vise ne idemo tamo, odluceno i dogovoreno.
Ovo ne bi smelo da bude tako. Redovni servis u svim poslovnicama AČ za motor 2.0 tdi iznosi 20.000 dinara. Provereno u AČ Novi Beograd. Možda su još nešto radili. Postoje i drugi ovlašćeni servisi kod kojih je cena niža nego u AČ. A i kod njih ima razlike. Ja sam prvi redovan servis za O3 2.0 tdi sa svim filterima, uljem i radom platio 16.500 dinara.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nebojsar

Možeš li da pojasniš zašto misliš da je pljačka?

Kao sto je filip rekao na toj kilometrazi se ne menja filter goriva, dakle ostaju filteri polena, ulja i vazduha, 5 l ulja i dijagnostika. Sve je trajalo ravno sat vremena.  Evo cistog repera, za 2.0TSI Superb, 2012 koji sam pre vozio sa istim Castrol uljem kojeg usput ide 1 l vise servis sam platio u Cirincu 18.000 din prosle godine. Dinar nije otisao toliko mnogo a ni Octavia III nije toliko spektakularno sofisticiran model pogotovo ne sa 1.6 motorom da prvi servis kosta toliko.
Servisiram zadnjih 10 ak godina Skode u raznim servisima, 5 potpuno novih automobila sam vozio, nikada ali nikada prvi redovni servis nije bio 200 eura a uz to prvi servisi su uvek bili jevtiniji nego drugi ili treci redovni.

Sutra cu probati da dodjem do fakture da skeniram pa cu je postovati ovde.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Beli82

Pa dobro jeste sve ukupno velika suma ali ovde je svasta menjano, i plivajuci, i soferka, i veliki sefvis... Ne vidim da je pojedinacno ista prenaduvano
počevši od ulja pa na dalje. Pritom, radni sat im je izgleda po ceni jednak radnom satu elitnih prodavačica ljubavi. Stvarno me mrzi da pojedniačno jurim u radnjama cene ovih delova ali je mnooogo. Pritom sam iz razgovora sa već ranije navedenim "majstorom" iz ovlašćenog sevisa(onaj koji nije znao da pregleda trap) saznao da su njima glavna ciljna grupa državne firme koje plaćaju šakom i kapom, i nemaju primedbe da li račun ima 4 ili više nula...zato su i navikli da klepaju ljude koji ne znaju jer im se može. I dalje ne mogu da shvatim zašto je ulje koje je u radnjama 600 i kusur dinara litar u ovlašćenom servisu  1450 dinara litar?! Ali, sve je to slika i prilika 90% naših privatnika. Uostalom, videli su kako klepa vlast, pa počeli i oni jer svi ostali ćute i ne bune se.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže lipovaccc

Radni sat je bio 1800 dinara puta 11 sati
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Beli82

Pa 'đe odoše onda tolike pare? Kod onog lika što sam spominjao u prethodnim postovima delovi u radnji 96 000 dinara, a u servisu sa rukama 198 000 dinara...Oni izgleda računaju dinar po pređenom kilometru auta, pa ako auto ima na satu 198 000-samo prebace to u dinare.  =))
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže lipovaccc

PDV-je skup  :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Beli82

PDV-je skup  :B=)
Ono sve bez PDV-a?!  :o ???
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.