Anketa

Optimalna karoserijska forma za moje potrebe je (mogu 2 opcije):

Limuzina
17 (34.7%)
Hečbek
14 (28.6%)
Karavan
9 (18.4%)
Kupe
2 (4.1%)
Kabrio
0 (0%)
Minivan
3 (6.1%)
Pikap
1 (2%)
Džip-SUV
3 (6.1%)

Ukupno glasova: 29

Autor Tema: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane  (Pročitano 1541 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djordje48Započeo temu

Ako se slazu admini, ja bih otvorio temu gde bi diskutovali o karoserijskim formama vozila, ne mora samo skode (ako je nesto slicno vec otvoreno, onda se izvinjavam). Sta koli vise voli i kakvi su utisci, zapazanja, razmisljanja, limuzinu, hedzbek, kupe, karavan, SUV, kabrio, MPV i sl... :bravo:


Van mreže Karlheinz

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #1 poslato: 19. Mar, 2016. 10:03 »
Tu je i anketa odmah gore, pa glasajte - mogu po DVA glasa.

Ja sam vozio (duže) i heč i karavan i limuzinu. Sada bih ponovo vozio hečbek, ogroman gepek u O2 mi je uglavnom nepotreban, ali sva sreća O2 nije predugačka (4,57cm) pa sam zadovoljan. Karavan mi je potpuni promašaj - jer taj deo prostora, gore - između dva dodatna stakla pozadi - uglavnom ne služi ničemu i sve se pakuje dole u redovan deo gepeka. Karavan može bolje da izgleda (ako se sredi) od limuzine.
  • Vozi: Yeti

Van mreže voyager

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #2 poslato: 19. Mar, 2016. 11:02 »
Kod automobila sa petoro vrata, karavan verzija dođe do izražaja dva-tri puta godišnje. Ostatak vremena voziš okolo sanduk.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže Beli82

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #3 poslato: 19. Mar, 2016. 11:52 »
Da se nadovežem na diskusiju iz teme Bg car show 2016:
Mnogim ljudima je dizajn Škode Fabije mk1, pogotovo combi iliti karavan verzije mnogo lepši nego na MK2. MK2 je mnogo zaobljena, jajasta nekako. MK2 karavan izgleda više kao autobus nego kao karavan.Kao što je Karlheinz rekao, skoro svaki karavan može da se nabudži tj sredi da izgleda lepše nego bilo koja limuzina ili hedžbek, ali to nije primenljivo na Fabiju MK2. Možda je to razlog manje prodaje novih Fabija karavan MK2 u Srbiji pa ih kupuju većinom firme kojima je najbitnija rentabilnost i pouzdanost. Što se tiče Fabije MK3 combi, ja bih je vrlo rado parkirao u dvorište jer je dizajnerski svetlosnu godinu ispred MK2.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže Beli82

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #4 poslato: 19. Mar, 2016. 12:09 »
A što se tiče korisnog prostora, iskoristi se ceo gepek kada se voze gume kod vulkanizera, kada se kupuje nešto gabaritno za kuću(uređaji, nameštaj, građ. materijal,...pa kada ti rođaci i komšije u selu uvale hiljadu đakonija tipa krompir, paradajz, sir, kupus,...čas posla pun gepek. Što je meni najbitnije, moja Smrdibuba ima ceo gepek na raspolaganju kada idemo negde:
    :B=) :B=) :B=) :B=)
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže vlada320

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #5 poslato: 19. Mar, 2016. 22:47 »
Za nas koji nismo u mogucnosti da imamo 2 automobila, a imamo porodicu i raznovrsne potrebe prevoza, potrebno je da automobil bude multifunkcionalan. To znaci da je karavan ili monovolumen (mini-van) optimalno resenje.
Ja licno, najvise volim sedan varijantu karoserije (sta je to limuzina? I stari Fica je bio limuzina, pisalo u saobracajnoj), karavan stavljam na II mesto, mini-van na III. Ne znam sta je problem u velicini zadnjeg dela, jer od viska glava ne boli. Kao, problem je parkirati Fabiju karavan od 4,3 metra, a nije problem Octaviu od 4,6 m. Velicina gepeka mi je bitna, pa makar i samo 1 put godisnje koristio punu zapreminu - lakse mi je tako nego da se bakcem sa krovnim koferom, koji je nuzno zlo. Na hecbek gledam kao auto sa nedostatkom, auto koji nije racionalan i ima ogranicenu upotrebnu vrednost, a i estetski su ni ocajni automobili sa odsecenim zadnjim delom. Jedini hecbek koji bih voleo da imam je Golf i nijedan drugi. A kada bih imao mogucnosti da imam jos jedan auto, opet bih gledao da mi prvi bude sto funkcionalniji, jer bi drugi bio oldtimer - auto za posebne prilike.
Ne znam kojoj bi kategoriji pripala Octavia, nekada se takva karoserija nazivala LIFTBACK, ali taj izraz se danas gotovo ne koristi. Mislim da je pogresno za Octaviu reci hecbek, jer vizuelno lici na sedan, a tehnicki to nije. Uglavnom karoserija standardnog Rapida i Octavie mi je prihvatljiva i pozeljna.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Beli82

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #6 poslato: 19. Mar, 2016. 23:00 »
Nisu hedžbekovi nikako sa nedostatkom...samo treba znati organizovati se. Recimo, u Juga odjednom mogu da spakujem 2 bračna i 5 singl drvenih kreveta-rasklopljenih. U Punta sam spakovao rasklopljen masivni krevet 180x200, sa dve sklopljene fioke, i zatvorio gepek. Drugom prilikom u Punta sam spakovao dušek 140x200(bez žičanog jezgra-presavijen na pola) i zatvorio gepek. Poslednje što sam strpao u Punta su kraft master vrata sa sve štokom.

Prosto se šokiram kada ljudi dođu kod mene na posao da preuzmu singl krevet i kažu kako to ne može da stane u njihov auto...ja im kažem da 5 singlova i 2 bračna stanu u juga i da se gepek zatvori, a oni i dalje ne veruju da u njihovog Klia može da stane jedan singl...stvar snalažljivosti i organizacije. Naravno da mi je lakše sada kada imam ovaj moj crveni autobus, ali nisu ni hedžbekovi za bacanje.  8)
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže vlada320

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #7 poslato: 19. Mar, 2016. 23:34 »
Ne moze, ako u kolima treba da budu jos 3 osobe. Mi na letovanje idemo sa 2 velika kofera koja potpuno napune gepek Fabije karavan, a na zadnjem sedistu je dete. Zasto bi se smarali i pakovali stvari u 10 malih torbica, ovako je mnogo komfornije. Uopste ne volim da razmisljam da li nesto moze ili ne moze da stane.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Beli82

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #8 poslato: 19. Mar, 2016. 23:47 »
Može.  :B=)

Naravno da je komfornije sa karavanom, ali sve se može kad se hoće. Doduše, imao sam ja indijanaca koji pitaju da li može da se preveze u Fabiji karavan dušek 160x200, ja kažem može, a indijanac dođe sa još 4 putnika, punim gepekom i punim  krovnim nosačem, kao da beži iz Sirije...pa gde misliš zemljače da stane? Jedino da zapalim dušek pa da skupim pepeo i prospem mu u pepeljaru.
  • Vozi: Fabia MK1 Combi 1.2 HTP-TNG 2006.

Van mreže mirkuk38

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #9 poslato: 20. Mar, 2016. 00:03 »
Jedan od jačih postova ove godine...  :RR)

Na mreži MAKS

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #10 poslato: 20. Mar, 2016. 07:04 »
Licno nevolim karavane. Ali ko ima potrebe, veliku porodicu , radi nesto, takav auto je majka mara. Ja sam za hec bek. Inace svi mi nesto nosamo jednom godisnje i mislim da se moze znaci za to. I jos nesto mislim da je u testu superb karavan bio bolji od mecke karavan. Pa vi sad vidite koliko je to prostora. Pa ko voli nek izvoli.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži zare

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #11 poslato: 20. Mar, 2016. 09:40 »
Jedna od glupljih tema na forumu. Sad cemo da se ubedjujemo sta je bolje a svako je lud na svoj nacin  :B=).

Van mreže djordje48Započeo temu

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #12 poslato: 20. Mar, 2016. 09:52 »
https://www.youtube.com/watch?v=vDO-8qONi_Q


U nekim zemljama gde ljudi rade za pare a ne za eksere, uobicajeno je imati dva ili tri auta u porodici (npr muz i zena po jedan) i jedan veci kada cela porodica (i deca) krecu na put. Npr sharan ili espas kao veliko vozilo, monovolumen sa sedam sedista, neki auto golf klase za gospodina i neki mali auto tipa fabija ili citigo za gospodju. A deca....pa kad odrastu nek sebi kupe sta im treba :RR) SUV je nastao u americi prvo kao karavan sa povisenim klirensom (setimo se prvih jeep-ova). Opet, sve zavisi od potrebe, ja trenutno imam dva hedzbeka u porodici, dve fabije, ali ce meni licno uskoro trebati veci auto. Karavana volim esteski i zbog prakticnosti. Postoje dva tipa sedana ako to mogu reci, tipa passat limuzina i oktavija limuzina, gde se pri otvaranju  zadnji vrata dize i ne dize staklo. Tip gde se ne dize staklo je meni veoma nepraktican i svidja mi se jedino kod egzekjutiv limuzina kao sto su serija 7, s klasa i A8. Karavan verzija tih modela bi samo sluzina za firme tipa ''vecni san'' =)) slicno postoje i dva tipa kupea, A7 gde se i staklo dize, ili CLS gde se staklo ne dize. Ili superb mk2 sedan gde moze i ovako i onako =))  Npr, audi A4 limo je prelep sedan, ali je A3 sedan za mene ruzan. Koliko se secam, astra je imala sedan verziju, ali manji automobili golf klase deluju ruzno kao sedani jer su kratki, pa na malu duzinu zadnju deo ne moze da dodje do izraza, kao npr u S klasi. Jedino tu jetta moze da prodje, ali ona je vec godinama poseban tip u okviru VW iako je to ustvari golf sedan. SUV nikako ne preferiram, a posebno SAV kao X6 jer ja vlasnike tih automobila odmah po automatizmu etiketiram, s obzirom da smtram da niko normalan u srbiji ma koliko para imao bilo se bavi legalnim i,i ilegalnim poslovima , je lud ako daje iznad 50 000 evra za nov auto. ali to je moje misljenje. Ali se ne moze reci da npr novi Q7 ili volvo XC 90 nisu prakticni jer imaju sedam sedista. S obzirom da silom prilika imam mali gradski auto tipa fabija, uvek se moram dovijati kad pakujem dosta stvari, a to se cesto desava i zadovoljan sam koliko prostora ima u tih 4m duzine kola. Ubedljivo sampion u klasi. Kad su MPV u pitanju, reno je unistio espas zbog estetike (a ponekad se estetika i funkcionalnost ne vole), pa je sada saran sampion, tj alhambra, ali su vec stari modeli. Ford galaxy im je za petama, ako nije i bolji. Primetio sam da u Beogradu retko ima sportskih automobila, ali bas sportskih bez sminke, zadnji sam video nissan gtr. Ne znam koliko mogu panameru ubrojati u sportske jer mislim da je kod nas kupuju zbog lifestyle imidza. Kao i mini slicno....kako god o ukusima je nekad tesko raspravljati, ali ja glasam za karavan i MPV, zbog svojih potreba , ali i zbog estetike jer su meni najlepsi :RR) i naravno, ne volim kola koja nemaju zadnji brisac >:(
« Poslednja izmena: 20. Mar, 2016. 09:58 djordje48 »

Van mreže batke

Odg: diskusije u vezi karoserijskih formi vozila prednosti mane
« Odgovor #13 poslato: 20. Mar, 2016. 15:22 »
Naravoučenije Octavia je "all in one" model. I hatchback i limuzina, sa ili bez zadnjeg brisača, sportska ili ne, karavan ili sedan...
Doduše neke tipovi ne mogu jedan sa drugim (karavan i sedan) ali sve u svemu jako praktičan automobil. Kad ti zatreba ima gepek za poželeti, vrlo pristojnih dimenzija (ne prevelika). Šta reći još...  :B=)
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"