Autor Tema: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.  (Pročitano 1641 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže magnumZapočeo temu


Tokkom vožnje na plin nekoliko puta se desilo da kada usporavam, kočim i izbacim na ler npr. na semaforu, broj obrta ja se poveća negde do 2000 i vrati na normalu iako naravno gas nije pritisnut. Nisam primetio da se dešavalo dok sam vozio na benzin, izuzev nekad kada je motor hladan i pod saugom.
O čemu se radi, imali veze samo sa plinom ili je nešto dugo u pitanju.
Hvala!
  • Vozi: Škoda Oktavia A5 1.6 MPi 2005 Elegance


Van mreže borbar

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #1 poslato: 25. Apr, 2016. 13:10 »
Nisam primjetio ovakve probleme kod sebe.
  • Vozi: Octavia 1.6MPI/plin 2007

Na mreži bigor

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #2 poslato: 25. Apr, 2016. 18:48 »
To sve sto bi mi rekli bi bilo macka u dzaku,  imas  dva sistema za ubrizgavanje goriva i svesta moze da bude.
Moj savjet (mada nikakva pomoc) jeste da odradis servis plina tako ces bar eliminisati jedan od dva sistema, a mozda i kvar.
Ja svoj vozim redovno na servisiranje plina i jeste da me trenutno kosta ali se svaki put isplati jer uvjek osjetim razliku u voznji posle servisa
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #3 poslato: 26. Apr, 2016. 10:28 »
Druze ima neki prekidac na kvacilu bar na mojoj fabiji koji signalizira ecu da si pritisnuo kvacilo.Kada ode taj prekidac pri promeni brzine obrtaji skacu ili padaju i auto se gasi.Mozda je taj prekidac otisao pa zeza neki put tj ne radi kako treba pa ti obrtaji skacu.Njegov zadatak je regulisanje gasa pri promeni stepena prenosa i nalazi se na kvacilu.

Poslаto sа Lenovo A6000 uz pomoć Tаpаtokа
« Poslednja izmena: 26. Apr, 2016. 10:31 sumadinac1.4 16v »

Van mreže vlada320

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #4 poslato: 26. Apr, 2016. 22:21 »
Prljava klapna gasa, kod voznje na plin se brze zamasti i isprlja i potrebno je cesce ciscenje.
Takodje bih da ukazem onima kojima neprekidno svetli check engeene lampica, a misle da je to samo zbog voznje na plin, da nije na odmet ponekad prikljuciti dijagnostiku i ocitati greske. Bilo je slucajeva neprijatnih iznenadjena - zabagovala dijagnostika od velikog broja gresaka! Ali, opusteno je misliti da svetli samo zbog plina.
Bas sam primetio da vecina koja trazi tehnicku pomoc zbog kvara na forumu uopste ne pominje da li svetli check engeene, pa treba nagadjati da li se nije upalila ili je ono - svetli godinama, ali ne obracam paznju, do sada je auto radio normalno.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže sasacalko

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #5 poslato: 27. Apr, 2016. 12:53 »
Jednom u mesec-dva, vozim nekoliko dana na benzin i tada se isključi lampica chek engine, kad vratim na plin, odmah se uključi. Tako proveravam, da nema nekog kvara.  ;)

Van mreže mirkuk38

Odg: Broj obrtaja u vožnji-oktavija 1.6 MPI sa ugrađenim plinom.
« Odgovor #6 poslato: 27. Apr, 2016. 13:07 »
Desetak se godina vozim na plinčugu... jednom se pojavila check engine lampica (mislim da nešto sa plinom u tom trenutku nije bilo u redu). Sanirano i sve OK posle toga.
Na benzin se vozim prvih nekoliko (desetina) sekundi dok ne omlači voda u isparivaču :).
Ako je sve ispravno na kolima, ne bi smelo ništa da svetli...

just my 2¢