Autor Tema: Fabia II - saveti za kupovinu polovne  (Pročitano 16108 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vlada320Započeo temu

Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« poslato: 07. Apr, 2016. 18:23 »
Evo, reših da otvorim novu temu, verujem da će postati aktuelna, jer je sve veća ponuda polovnih Fabia II, što domaćih - privatnih i službenih, što onih iz uvoza - na ime kupca. Ima i nas forumaša koji planiramo vremenom da zamenimo mk1 za mk2.

Konkretno, ja sam ovih dana gledao nekoliko kola u verziji karavan (cene do 5000 evra), ali nisam zadovoljan stanjem koje sam video.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6942467/skoda-fabia-kombi-ambient

Ova crvena je blaga katastrofa. Motorski prostor pliva u ulju u predelu filtera za ulje (1.2HTP). Da li i drugima curi ulje sa filtera na alternator? Odbojne gume zadnjih amortizera pocepane - loš kvalitet ili od tovarenja), Tu su i brojna mehanička oštećenja koja se ne vide na slikama, polomljena štop lampa, branici izlupani, a generalno zapušten auto u održavanju - svuda naslage masnoće i prljavštine. Ovaj auto ne bih kupio ni da je 4000.

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7880158/skoda-fabia-12-kupljen-nov-srb

Od ovog auta nisam potpuno odustao, ali gotovo da jesam. Kada bi se adekvatno spustila cena - možda, mada mi u 40-ima baš i nemamo suviše vremena za sređivanje i lickanje (i ako sada uglavnom sve znamo kako da rešimo).
Pitanje za vlasnike Fabie HTP glasi: kada auto stoji na nizbrdici - da li se na šipki za ulje pokazuje viši, niži, ili isti nivo ulja? Ovoj je ulje na minimumu, a servis rađen u Decembru. Zatim su tu loše zadnje gume, dve veće i puno manjih ogrebotina, kao i napikla farba na saitnama iza prednjih toćkova (što bi možda sve donekle moglo korektorom da se sanira); polomljena crna plastika između šoferke i haube (baš me zanima kako su uspeli to da urade); odbojne gume zadnjih amortizera - standardno, bar jedna); ručna mora baš jako da se povuče da auto ne ode (ili sam ja navikao na diskove pozadi); nedostaje okrugla kutija za alat u rez. točku i to bi negde bilo to. Auto je prljav - potrebno dubinsko pranje (i gepeka). Minus je i što se vodi na fizičko lice - plaća se prenos. Jedino povoljno je što na konkretnom auto- placu može svaka vrsta kredita, popust za keš i drugi dogovori.
Na istom auto placu imaju još jednu identičnu Fabiu II karavan, koja je prešla 20.000 manje km, neznatno (ali neznatno) je u boljem stanju, a košta 400 evra više (?) i izgleda odvratno sa gumama 175/70 R14.

Hteo sam da pogledam još jednu, ali ta se prodala za 2 dana, krivo mi što nisam uživo video u kakvom je stanju. Bila je to Fabia 1.6 Sport (2008.) sa ful-ful-ful opremom, uvezena iz Francuske, stajala je cena 4.750, ne znam za koliko je otišla. Pominjao sam taj auto pre neki dan na forumu. To je samo još jedan slučaj koji potkrepljuje moje mišljenje da je bolje kupiti uvezen polovni automobil (ako stvarna kilometraža može da se utvrdi) nego neki kupljen nov u Srbiji (vožen po njivama i bespućima). Na primer, ovaj mi se sviđa kako izgleda, šteta što nije u boljem stanju:

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7976925/skoda-fabia-1416vklimanovo

Zaključak: ništa se nije promenilo u Srbiji po pitanju kupovine polovnih automobila - pratiš svaki dan oglase i čekaš da se pojavi nešto pravo, a onda trčiš da to kupiš. Ili platiš veću cenu i kupiš nešto pristojno (onda te svi zezaju da si preplatio automobil), a najgore je da stipsariš i kupiš neku rupu bez dna od koje nikada više neće biti auto.
Ono što sam svakako zaključio nakon ovih par dana razgledanja (a gledao sam još par kola koja nisu Škoda, npr. Golf 5, Opel Meriva, Astra H...) - ma dobar je moj auto, odličan...
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v


Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #1 poslato: 07. Apr, 2016. 18:50 »
Iste muke mene muce :( Prodao sam odlicno ocuvan auto, a sada ne mogu da nadjem auto slicnog stanja.
Vrtim oglase vec mesec dana, Skoda, Toyota...VW,Audi, Honda,Mazda...cak i Opel (koji inace ne mirisem bas) i nista.
Dobri primerci su precenjeni, mada podrzavam, dobar auto treba da bude skuplji od krseva.

Sto se Fabia mk2 tice; ova:
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7996105/skoda-fabia-19-tdi-elegance
Mi deluje OK, mada je cena odvaljena; doduse bila je 6800-6500 pa 5950.
ili:
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8002527/skoda-fabia-elegance-16-tdi

Slabije motorizovane nisam pratio.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže vlada320Započeo temu

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #2 poslato: 07. Apr, 2016. 19:14 »
I ja sam dosao do zakljucka da cu lakse prodati ovu moju, nego sto cu pronaci neku noviju, a u boljem stanju. Zato ne zurim, plan mi je da u narednih godinu dana zamenim auto, pa kad nesto naleti... Pozajmicu se za kupovinu, pa cu tek onda prodati sadasnji auto.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Apatinac

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #3 poslato: 07. Apr, 2016. 20:43 »
Narode ja prodajem moju krajem maja : Nemacke su tablice 1,4tdi kombi i ima 210.000km e sad ne znam koja bi cena bila
april 2009 kombi
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Van mreže djordje48

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #4 poslato: 07. Apr, 2016. 21:40 »
Prvo fabija 2 i fabija 2 FL su dva razlicita auta, samo na izgled slicna. Ako se ne stegne dobro filter za ulje tj guma ne namesti kako valja moze da curi. Volan se izlize vec posle 50 000 km. Plin osetno oslabi performanse. Na fabiji 2 HTP pre FL cesto cekava bobina. Prenosni odnosi u menjacima nisu isti na FL i pre FL kod HTP motora. Ja uopste je stedim auto i svakakav krs teram ali i pored svega toga, enterijer nigde nije izgreban niti je popustio,. Znaci kad se vidi ostecenje, muceno je svojski. HTP motor sa plinom trosi 1l na 5000 km, plin pojede gumice ventila. Inace odlicno podnosi plin. FL motori su daleko ugladjeniji, na volanu je preciznija. Odslanjanje odlicno podnosi nizak profil gume. Postoje bihalogeni farovi i za pre FL i za FL, velika rupa za navi, 2 DIN. Cak ni fabija 3 nije toliko ergonomicna u kabini kao fabija 2. Neko kaze da ruzno izgleda spolja i da je visoka mnogo, ali zato dvometrasi ladno sede pozadi. Da, rucna vremenom popusti ali se lako nasteluje. Plocice propadaju posle 20 000 a diskovi posle 60-70 000km. Ukratko to bi bilo to

Van mreže nebojsar

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #5 poslato: 07. Apr, 2016. 22:08 »
Nama je drugi auto u kuci Skoda Fabija 2, 2009 godiste, pre FL model. Zena je uglavnom vozi, ja ponekad. Ugradili smo plin na cca 35000 km, sada ima 55000km. Do sada sem redovnih servisa  i redovnih zamena ama bas nista nismo dodatno radili/menjali. Volan mi je kao da je juce iz fabrike izasao. Enterijer takodje. Diskovi su izdrzali svega 45.000km do prve zamene i posle 6 godina smo menjali silen blokove. To sve pak racunam u redovne servisne stvari jer je suludo ocekivati da traju vise od 5 godina. Na autu je originalni akumulator, auto pali perfektno. Sa bobinama nikada nismo imali problema.  Razmisljamo uskoro o zameni za veci pa ce verovatno biti na oglasu, mada ne verujem da ce stici jer troje prijatelja godinu dana ceka da prelomimo kupovinu auta da uzmu istu od nas :) To govori dosta o trzistu polovnjaka.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Crveni gormit

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #6 poslato: 09. Apr, 2016. 20:12 »
moja iskustva - fabia II mk fl, 1,2 htp

kvarovi - prezupcila na 67.000, popravio i vec 10.000 ide bez greske. pu, pu, pu

na levim vratima se dva puta kvario prekidac podizaca prozora

volan se izlizao na 50.000 km, presvukao ga kozom u kraljevu! sjajno izgleda

diskove zamenio zbog pohabanosti na 45.000. malo cudno, ali tako je

zadnji branik vise puta udaran prilikom parkiranja, niz sitnih ostecenja.

leva vrata mi ulubili na parkingu, ispravio vakumom koliko je moglo, ne vidi se ako se ne zagleda

niz sitnih ostecenja nastalih tako sto su drugi nepazljivo otvarali vrata na parkingu.

zamenio sajlu rucne

sve u svemu nije ni lose. kao sto neko napisa  -da prodam pouzdan auto posle ne mogu da kupim isti takav za te pare, tj meni vredi mnogo vise nego sto mu je cena, moje iskustvo je da je najbolje auto odrzavati u ovlascenom servisu

malo sam razocaran niskom cenom na trzistu. krsevni od preko toliko kostaju a ne zna im se ni stanje nj kilometraza, a tek koliko bi kostalo da se odrzavaju u pravom servisu

da su mi primanja veca, kao sto su bila, verovatno bih kupio ponovo novu skodu, samo ne znam koji benzinski motor
« Poslednja izmena: 09. Apr, 2016. 20:19 Crveni gormit »

Van mreže djordje48

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #7 poslato: 09. Apr, 2016. 21:00 »
Nije cudno sto se volan izlizao ili sto diskovi brzo propadaju ili sto plocice ne drze. Od felicije do superba 3 bilo je svega i svacega u smislu ugradnje starijih komponenti u odnosu na VW, nekih mozda i losijeg kvaliteta. I dalje tvrdim na nisu smeli da naprave feliciju takvu kakva je bila, tj preradjen favorit, ajde da kazem poboljsan, vec su morali da npr polo iz tog vremena prerade prema nizem cenovnom rangu. Felicija je bila jedini auto losijeg kvaliteta u odnosu na VW bracu, posle razlika nije bila toliko vidljiva, ali se u sitnicama itekako vidi bas ta razlika u ceni izmedju skode i VW. Sa fabijom 3, O3, Superb 3, mislim da nema razlike u kvalitetu obrade u odnosu na VW bracu, ali itekako ima u ponudi nekih gedzeta. Jasno se vidi da su dali prednost Seatu kad je oprema u pitanju na ustrb Skode jer hoce da vade Seat iz problema zbog losije prodaje u koncernu. Sve u svemu, Skoda je best buy trenutno, bez daljnjeg :RR)

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #8 poslato: 09. Apr, 2016. 21:32 »
Izvini Djordje, moram nesto da dodam:
Naravno da je Felicija bila tehnicki inferiorniji auto od Pola i Ibize, razvoj modela traje 5-6 godina, Polo 6N je bio kompletno nov model predstavljen '94; dakle otprilike kad je pocela saradnja VW-Skoda novi Polo je vec bio u planu.
Felicija je vise upristojavanje Favorita a neka druga trzista sem Istocne Evrope i UK (gde vole Skodu), kupovanje vremena do novog modela.
1999. prvi model na novoj PQ24 platformi bila je Fabija, Polo i Ibiza dosli su par godina kasnije.Moglo bi se reci da su tada Polo i Ibiza bili u podredjenom polozaju?

Sve su lukavi Nemci lepo podelili, imas sve u istom koncernu: hoces premijum - Audi, ili jos skuplji Bentley; hoces egzotiku - Lamborghini, Porsche; hoces "narodski" auto, tj cenis tradiciju i ne zalis da to doplatis - VW, hoces "walue for money" - Skoda, hoces sportski imidz - Seat, hoces motocikl - Ducati bajo :) , MAN, VW komercijalna vozila...
VW koncernu je svejedno da li si kupio VW, Skodu, Audi...

I najvise volim teorije zavere o losijem kvalitetu komponenti za npr. Skodu i Seat.
Svako ko u to veruje neka uzme pa poruci za npr. Audi A3 kvacilo i za Octaviju sa istim motorom pa neka vidi da li ce dobiti isti deo.Cak je i kat.broj isti.
Delovi loseg kvaliteta ne poznaju granice i brendove :) cuvene Siemens dizne crkavaju i na Audiju i na VWu i na Seatu...
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Crveni gormit

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #9 poslato: 09. Apr, 2016. 21:32 »
automobile kupuje svako po svojoj volji i znanju, afinitetu i ostalim (sporednim) kriterijumima

zato nisam ni kometarisao sta je bolje, nego sam napisao neka sopstvena iskustva vlasnika, verujuci da ce nekom da pomogne

licno smatram da ko god ima prosecna primanja,  i manje, taj nema dovoljno za dovoljno pouzdan automobil. skupo je.

ps volan sam spomenuo jer je mit na netu i forumu da je stanje povrsine volana pokazatelj predjenih stotina hiljada kilometara. kao sto je mit da se ne jede pljeskavica zbog nekvalitetnog materijala
« Poslednja izmena: 09. Apr, 2016. 21:36 Crveni gormit »

Van mreže djordje48

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #10 poslato: 09. Apr, 2016. 21:43 »
@gorimit, slazem se, pouzdan auto je nov auto ili noviji auto ako je polovan  :'(
@nebojsa, mozda nema razlike u kvalitetu delova, ali u opremi ima. Kako moze polo da ima LED prednje farove a superb 3 nema ni kao doplatu, a oba su skoro izasl, superb nov a polo je imao FL. Dakle, da je VW-u svejedno, dali bi superbu opciju da se doplate LED farovi i TFT instrument tabla kao na passatu, makar po jacoj ceni. wac1

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #11 poslato: 09. Apr, 2016. 21:59 »
Pozicioniranje na trzistu, podela trzista, ciljne grupe kupaca...zovi to kako hoces.VW ne cilja istog kupca sa Polom i Fabiom.
Da li je bolji auto Passat B8 ili Superb 3? Superb nema ni bi-tdi, zasto? Iz istog razloga, izmedju D segmenta gde su Passat i Superb i premium D gde je A4 uglavis Passat Highline, a Superbu to uskratis koliko da distanciras Passat i Superb kod kupca koji kupuje "nepremijum" najskuplje verzije D segmenta.
Itd...
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži Markkoni

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #12 poslato: 10. Apr, 2016. 00:03 »
. Sa fabijom 3, O3, Superb 3, mislim da nema razlike u kvalitetu obrade u odnosu na VW bracu, ali itekako ima u ponudi nekih gedzeta.

U pravu si sto se tice opreme i gedzeta. To je odlicna stvar. I dodatna oprema nije toliko skupa pa moze da se napuca dobro. Ali sto se tice kvaliteta dosta gresis. Prethodne verzije sva 3 modela su bile blize po kvalitetu VW-u nego sad. Sad je razlika poprilicna.


Sent from my SM-N910C  

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #13 poslato: 10. Apr, 2016. 11:20 »
Sa Fabijom 3 ne znam, vozio sam Polo 6R FL 1.4TDI, Fabiu 3 ne bas puno. Kod O3 i G VII ne vidim neku razliku (imamo O3 2.0TDI Elegance), makar u zavrsnoj obradi, mozda u detaljima.
Na stranu izbor motora koji Skoda nikada nece imati (Golf R npr.)
Kod Fabije 2 vidljivo je losiji enterijer nego na Fabiji 1; samo Elegance, RS Fabije II imaju OK enterijer. Ne sme Polo da se ugrozi :) to i jeste sustina u koncernu, da modeli ne konkurisu jedni drugima, nego da popunjavaju praznine u segmentima trzista.
Superb 3 je OK, Passat sam samo razgledao, i cini mi se da je razlika u "gedzetima" i izboru motora.
« Poslednja izmena: 10. Apr, 2016. 11:24 -nebojsa- »
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Neba

Odg: Fabia II - saveti za kupovinu polovne
« Odgovor #14 poslato: 10. Apr, 2016. 15:41 »
Сјајна тема, а има нас који размишљамо у овом правцу...

Да ли још неко има осећај да је mkII теснија од mkI ?

Исто имам утисак да је квалитет ентеријера пластике конкретно бољи на mkI него на mkII (пре fl) ?  Или сам само субјективан  ::) ?

p.s. Да ли постоји mkII са 1.9tdi мотором?
« Poslednja izmena: 10. Apr, 2016. 15:49 Neba »
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI