Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
Novi aktivacioni
Email
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA forumi
»
Motor Menjač
»
Lamela i menjac
Dole
Autor
Tema: Lamela i menjac (Pročitano 5452 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
milan222
Test Drive
Poruke: 5
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lamela i menjac
«
poslato:
14. Maj, 2016. 21:41 »
Vozim fabiu 1.4 mpi 2003 godiste, presla 170.000.
Kada krecem kvacilo hvata bas visoko a na uzbrdici mi nekad prokliza.
Majstor mi je rekao da je lamela za zamenu i to mi nije sporno.
Rekao mi je da se menjac cudno cuje i da mi predlaze i servis menjaca kad se vec menja lamela, koji bi kostao od 30 do 80 evra.
Inace ja nisam primetio nista cudno sa menjacem, ulazi u brzine ne krci.
Prijatelj mi je rekao da nikad nije cuo za servis menjaca dok se ne pokvari, sad sam u dilemi.
Sta vi kazete?
bigor
Laurin&Klement
Poruke: 913
Like ukupno: 43
L&K ugled:
39
Lokacija: Beograd
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #1 poslato:
15. Maj, 2016. 00:07 »
Lamelu mozes nitovati, odnosno zamjeniti istrosene obloge, mene je u Le izaslo 1200din prije par godina. Isto sam poslusao nekog majstora pa skinuo mjenjac bez veze, akad sam ga skinuo onda vec uradio i lamelu. Ima se ono sta servisirati ali ako ti ne osjetis nista pusti majstora, zamjeni lamelu i ceraj
Послато са Tesla_Tablet_L7_3G
Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ
batke
Laurin&Klement
Poruke: 1338
Like ukupno: 1
L&K ugled:
23
Lokacija: Zemun
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #2 poslato:
15. Maj, 2016. 12:05 »
Što se tiče menjača ima tu svašta da se servisira, ali ako ti ništa ne krči, ne ulazi teško u brzinu ne bi trebalo da je problem u menjaču. Promeniš ulje pa probaš, to ti je najjeftinije. Ako majstor zna tačno šta mu je onda to treba i odraditi. Možda je otišao neki sinhron ili sl. Na tim Fabiama ume da se čuje druk ležaj i kad kvačilo nije pritisnuto, odnosno auto stoji upaljen u leru, pa se čini da se čuje menjač. Imao sam takav problem sa svojom.
Što se tiče lamele nikad nisam bio pristalica zamene samo jednog dela seta kvačila. Tipa menjam samo lamelu ili je nitujem, a druk ležaj i korpa ostanu stari. Za par hiljada km se desi da crkne nešto od toga pa opet skidaj...
Moj ti je savet kad se već sve skida zameni ceo set i miran si. To za tvoju Fabiu ne bi trebalo da bude skupo, majstora plaćaš i ovako pa neka promeni sve. Hoću da kažem da će tu skuplje biti samo za delove, odnosno za druk ležaj i korpu.
Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"
vlada320
Laurin&Klement
Poruke: 546
Like ukupno: 1
L&K ugled:
42
Lokacija: Beograd
Škoda - best for money
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #3 poslato:
15. Maj, 2016. 18:17 »
Sta moze da se servisira na menjacu, osim da se promeni ulje? Jedino ako je neki lezaj otisao, pa se cuju neki zvuci iz njega. Ili sinhron neke brzine, pa teze ulazi.
Sto se seta kvacila tice, podrzavam reparaciju lamele samo ako je izlizana, a opruge su cele i ako se radi o original ili Sachs lameli. Mogu i opruge da se menjaju pri reparaciji, ali ne znam koliko bi to bilo dobro. I naravno, ako majstor kaze da je korpa u dobrom stanju (kada je skine), mada i korpa moze da ze remontuje. Druk lezaj se obavezno stavlja novi i u slucaju reparacije lamele. Moze se zasebno kupiti druk lezaj, u prodavnicama se uglavnom nudi Lukov za oko 2500 RSD. Sve u svemu, reparacijom se stedi od 5000 do 10000 RSD, jer novi Luk set je oko 11000, a Sachs oko 16000 RSD.
U Beogradu ima vise mesta gde se moze reparirati lamela, ali majstori preporucuju da se nosi u Ostruznicu (ne znam u koji od 2 servisa koji su jedan blizu drugog). Treba im odneti zajedno korpu i lamelu, pa oni tamo to uskladjuju jedno sa drugim. Da ne ispadne reklama, ali znam da su u Ostruznici najopremljeniji za taj posao i mnogo preporuka imaju po raznim forumima.
I mene uskoro ocekuje zamena ili reparacija seta kvacila, tako da znam sve ovo, jer sam se dosta raspitivao. Licno mislim da je najbolje kupiti novi Sachs set, zameniti i ne razmisljati, ali onda sve to izadje skoro 200 evra, jer je standardna cena ruku oko 50 evra. Takodje mislim (na osnovu svog iskustva) da Lukov set nije neko bolje ili ne znatno bolje resenje od reparacije, pa kome se sta svidja i u zavisnosti od finansija neka izabere neku od opcija.
Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v
2 Busy
Laurin&Klement
Poruke: 908
Like ukupno: 63
L&K ugled:
15
Lokacija: Novi Sad
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #4 poslato:
18. Maj, 2016. 08:03 »
Ko još reparira lamelu/set kvačila?
Možda ću zvučati grubo, ali, ljudi, ako nemate dovoljno para za održavanje vozila-nemojte voziti auto. Kupite bicikl ili pešačite, to Vam je najjeftinije.
Nema kukanja zašto je sve skupo. Ovde nas država priprema da budemo građani drugog reda u zemlji trećeg sveta. Dokaza za to ima na svakom koraku, Jura, tajkuni, suvencije od 10000€ po radnom mestu...
Tesla 6.1
bigor
Laurin&Klement
Poruke: 913
Like ukupno: 43
L&K ugled:
39
Lokacija: Beograd
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #5 poslato:
18. Maj, 2016. 09:31 »
Iznenadio bi se ko sve reparira, cak i ti tajfuni sto ih navodis
Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ
milan222
Test Drive
Poruke: 5
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #6 poslato:
18. Maj, 2016. 09:54 »
Hvala svima na savetima i pomoci.
Za set kvacila sam se odlucio da cu sve da menjam.
Mene vise muci menjac, jer mi je drugi majstor rekao kad ga je pogledao da je po njemu sve ok i da ne brinem za menjac.
Ako jos neko ima neki savet za menjac bio bih mu zahvalan.
mihajloalasp
AS Petrović since 2014
Laurin&Klement
Poruke: 1226
Like ukupno: 58
L&K ugled:
72
Lokacija: Niš
AS Petrović
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #7 poslato:
18. Maj, 2016. 11:22 »
Na menjaču se pod servis podrazumeva zamena ulja i eventualno skidanje dekle i čišćenje magneta od sitnih opiljaka. Ostalo se ne dira, lageri se menjaju kad prosviraju, sinhroni, zupčanici i ostali delovi se menjaju kad menjač više ne radi kako treba. Ukoliko se ništa iz menjača ne čuje i upada lepo u brzine, zameni samo ulje i ne diraj ništa
A što se tiče reparacije lamele i korpe, mnogo je bolje da se reparacija uradi kod nekog ko to zna, nego da se kupi jeftin set kvačila (tipa Ruen, Mecarm, Vika (AutoQuality).
«
Poslednja izmena: 18. Maj, 2016. 11:28 mihajloalasp
»
Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X
sasacalko
Laurin&Klement
Poruke: 445
Like ukupno: 6
L&K ugled:
14
Lokacija: leskovac
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #8 poslato:
18. Maj, 2016. 11:32 »
Ja sam platio 50e za skidanje menjača, kupio sam novi set - korpa, druk leger, lamela za 7000din, pojma nemam koji, još 2013 godine, presao sam oko 30000km.
milan222
Test Drive
Poruke: 5
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #9 poslato:
05. Jun, 2016. 08:42 »
Evo da vam javim sta sam uradio. Majstor je nabavio set kvacila, i 2 lidtra ulja za menjac, Majstor je uzeo za ruke 6000, sve zajedno 19000 dinara. Sad je kvacilo meko ko sir
. Nadam se da je sa menjacem sve ok.
2 Busy
Laurin&Klement
Poruke: 908
Like ukupno: 63
L&K ugled:
15
Lokacija: Novi Sad
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #10 poslato:
05. Jun, 2016. 09:01 »
Eto.Super.Uživaj u vožnji.
Послато са D6603
Peja
Laurin&Klement
Poruke: 2712
Like ukupno: 37
L&K ugled:
41
Odg: Lamela i menjac
«
Odgovor #11 poslato:
29. Jun, 2016. 17:55 »
Stojim u mestu, motor na leru, PRITISNUTA pedala kvacila do KRAJA, ubacim u rikverc i kratkotrajno zacvili (poput kocnica) i prestane, dodam gas i polako OTPUSTAM pedalu kvacila kako bi krenuo, opet zacvili jos neko vreme, krenuo sam, kvacilo otpustam po malo kako bih uparkirao u rikverc i prestaje da cvili.
Ubacim u 1. polako otpustam kvacilo... nema cviljenja....
Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD
Gore