Autor Tema: DSG 7  (Pročitano 4259 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Marko_moscowZapočeo temu

DSG 7
« poslato: 16. Maj, 2016. 13:38 »
Imam Skodu Octavia 2016 automatik DSG 7, da li neko moze nesto da mi kaze o samom DSG sobzirom da je kod DSG 6 bilo problema.

Hvala
  • Vozi: Skoda Octavia 1.4 TSI 2016


Van mreže joca 58

Odg: DSG
« Odgovor #1 poslato: 16. Maj, 2016. 14:48 »
Vozim yetija sa DSG i sade sam na 92 000 i nikakvih problema.Radi savrseno i prezadovoljan sam do sada.U zdrvlju da vozimo jos dugo. beer1
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens

Van mreže batke

Odg: DSG
« Odgovor #2 poslato: 16. Maj, 2016. 18:30 »
DSG ili Direct Shift Gearbox je menjač sa dva kvačila. To je automatski menjač sa odlikama manuelnog. Radi po principu da jedno kvačilo menja prvu, treću i petu brzinu dok je drugo za rikverc, drugu i šestu. Kod tebe je i sedma u prvom kvačilu. Još jedna karakteristika DSG menjača je jako brzo menjanje brzina tako što uvek ima spremnu sledeću brzinu. Na primer voziš trećom brzinom dok drugo kvačilo vrti četvrtu koja je uvek sprema. Kvačilo je namešteno tako da u deliću sekunde promeni na sledeći stepen, viši ili niži, zavisi od broja obrtaja i uslova vožnje. Tvoj tip menjača je noviji konstrukcije od DSG-a sa 6 stepeni prenosa. Osnovna razlika je ta što je tvoj takozvani suvi menjač, odnosno nema ulja u sebi za razliku od šestostepenog. Svi poseduju elektronsku komandnu jedinicu koja upravlja menjačem. Problemi se uglavnom javljaju sa njom, odnosno menjač ima bagove koji ni do danas nisu ispravljeni. Ovo ne znači apriori da je menjač loš i da će sa njim biti problema već da su se problemi javljali i javljaće se. Osnovno je održavati menjač u skladu sa preporukama proizvođača. Postoji i razlika u menjačima u zavisnosti koji obrtni momenat trpe. Tako imaš ove koji se ugrađuju u vozila do 2.000 kubika sa maksimalnim opterećenjem do 420 NM. Zato vozila sa ovim tipom menjača nisu pogodna za čipovanje. Tvoj spada u tu klasu, odnosno ugrađuje se u vozila manje kubikaže. Nagađam da je neka 1.4 tsi pošto nisi napisao koji je motor. (ne mora da znači, da se ne razumemo pogrešno). Menjač poseduje ručni i automatski mod. Ako imaš polugice na volanu u ručnom modu možeš da menjaš bez spuštanja ruke na menjač, a ako nemaš, brzine menjaš pomeranjem ručice napred ili nazad, ali to već znaš.  ;) naravno ručica mora da bude gurnuta u desni položaj.
Takođe moseduje i sport mod koji kada je uključen menja brzine na višim obrtajima. Ukoliko poseduješ polugice na volanu, a menjač je u standardnom D (drive) modu, brzinu možeš da promeniš i njima i auto će automatski preći u sport mod. Ako ništa ne diraš narednih 20 sekundi sve će se vratiti na staro.
Ne znam šta bih mogao još da ti kažem sem da uživaš u vožnji jer je sa njim vožnja prava uživancija i obavezno servis kako je proizvođač propisao. Za DSG sa 6 brzina to je na svakih 80 kkm. Na servisu se menja ulje i semering i proverava se kontrolna jedinica. Za tvoj nisam siguran.
Nadam se da sam malo pomogao.
Pozdrav
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži bigor

Odg: DSG
« Odgovor #3 poslato: 16. Maj, 2016. 19:18 »
Ooo Batke :bravo: pa +mora da padne.  Svaka cast,  lijepo objasnjeno
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže Crveni gormit

Odg: DSG
« Odgovor #4 poslato: 16. Maj, 2016. 19:21 »
bravo batke. kad je meni jasno!

Van mreže batke

Odg: DSG
« Odgovor #5 poslato: 16. Maj, 2016. 20:05 »
Hvala momci   bravo2
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Filip

Odg: DSG
« Odgovor #6 poslato: 16. Maj, 2016. 20:11 »
Mare, tvoj DSG je DQ200 koji (teoretski) podržava 250 Nm, ali u praksi i 30-ak % više posle remapa.

Upravo je sa njim i bilo najviše problema (mnogo više nego kod ovog od 6 brzina koji si naveo):

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2507401/Volkswagen-recall-cars-worldwide-faulty-gearbox-light-fuses.html

Inače ovaj sa 6 brzina je DQ250 koji podržava do 400 Nm.

U oba slučaja (DQ200 i DQ250) ni zapremina - kubikaža, ni snaga nemaju apsolutno nikakve veze, bitan je samo obrtni moment.

Nemoj ništa da te zabrinjava, uživaj u vožnji. :)
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže batke

Odg: DSG
« Odgovor #7 poslato: 16. Maj, 2016. 23:18 »
Ako me sećanje dobro služi, davno sam čitao, DQ250 podržava do 420 Nm. Ako sam pogrešio izvinjavam se zbog netačnog podatka.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"