Autor Tema: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC  (Pročitano 3064 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« poslato: 24. Jul, 2013. 11:49 »
Neki automobili Škode, tj. board računari - BC ne pokazuju tačno prosečnu potrošnju goriva.
To je bio slučaj i kod mene, naime BC je uvek posle sipanja na pumpi pokazao jednu a ja izračunao drugu vrednost. Uglavnom je ta greška bila oko 0,4L - BC pokazuje manje! To sam sredio (uz pomoć kolege) podešavanjem u VCDS-u.

Ići u: instruments-adaptation, kanal 3 (Consuption Correction).
Početna vrednost je 100%, ja sam stavio 106% kako bi BC pokazao više.
Na slici je (u pop-up prozoru) uputstvo kako se računa nova vrednost.

Sada je moj BC (uglavnom) tačan, tj. tačniji, greška je manja - oko 0,1, što je OK.
  • Vozi: Yeti

Van mreže pp1.4

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #1 poslato: 13. Jun, 2016. 19:24 »
Probao sam da izvedem ovaj postupak međutim kad otvorim kanal 3 prikazuje mi se greška kao na slici. Ima li neko predstavu sta da radim?

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #2 poslato: 13. Jun, 2016. 21:58 »
Drago mi je što čujem da ste problem rešili ali moj BC greši samo 0,05 što možda i nije greška jer prikazuje zaokruženo na 1 decimalu, dakle u koracima po 0,1.
Zašto inače BC-i lažu, o čemu se tu radi, neki više, neki manje, od čega zavisi?
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže ugi85

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #3 poslato: 13. Jun, 2016. 22:39 »
@pp1.4 pretpostavljam da koristis kinesku verziju dijagnostike pa mozda je problem u njoj.
@aleksandarzlatic odgovor na tvoje pitanje je veoma kompleksan i ukljucuje vise faktora. Kod starijih vozila poput Fabije 1 potrosnja na instrument tabli ne mora biti nuzno potrosnja koju ce VCDS prikazati. Nisam bas siguran zasto je to tako ali pretpostavljam da postoje dva nezavisna sistema racunanja koji imaju odstupanja. Inace, isto vazi i za predjenu kilometrazu, barem kod Fabije. Kod nekih vozila se potrosnja racuna pod pretpostavkom da dizne spricaju uvek istu kolicinu goriva u cilindre sto je u praksi daleko od istine i vazi samo u slucaju novih vozila jer kako dizne stare protok kroz njih se menja. Zbog toga u poslednje vreme proizvodjaci uvode jos jedan merac protoka goriva od rezervoara do cilindra. Inace, sam proces kalibracije potrosnje bi morao da se sprovodi za svako vozilo pojedinacno tj. odredjeni parametri se menjaju od vozila do vozila, a ovo se ne isplati proizvodjacima. Isparavanje goriva leti je takodje jedan od faktora jer se odredjeni postotak goriva izgubi na taj nacin. Jos jedan od faktora koji zvuci nestvarno je kapacitet rezervoara koji se leti malo poveca, a zimi malo smanji sto utice na kolicinu goriva koju moze da primi. Gotovo najvazniji faktor je kvalitet samog goriva. Ima jos nekih faktora kojih sad ne mogu da setim zato opet naglasavam da je odgovor na tvoje pitanje veoma sirok.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #4 poslato: 13. Jun, 2016. 23:12 »
Probao sam da izvedem ovaj postupak
Koji auto?
pretpostavljam da koristis kinesku verziju dijagnostike
Sad si me podsetio, baš tako! Prvo sam probao BC da podesim na svojoj O2 (2008 elegance) pomoću neke kineske verzije VCDS-a, ali nije uspelo! Bio sam u zabludi jer - tačnije rečeno, VCDS-kinez je izbacio poruku da je setovanje uspelo! (istog dana kada sam setovao parametre prilikom ugradnje tempomata - što je npr. uspešno podešeno pomoću "kineza")
Tek kasnije sam utvrdio (proverom) da BC opet laže. Onda sam uradio setovanje BC-a preko originalnog VCDS-a.
  • Vozi: Yeti

Van mreže ugi85

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #5 poslato: 14. Jun, 2016. 08:59 »
@Karlheinz, interesantno je da neke stvari moze menjati, a neke ne. Jesi li probao vise puta da izvrsis korekciju sa kineskom dijagnostikom ili samo jednom?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže robocoprs

  • RallyeSport
  • *****
  • Poruke: 147
  • Like ukupno: 1
  • L&K ugled: -8
  • Lokacija: ГСУП 29-ти Београд, Република Србија
  • Ако хоћеш победити, не смеш изгубити!
Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #6 poslato: 14. Jun, 2016. 15:00 »
... board računari - BC ...
To sam sredio (uz pomoć kolege) podešavanjem u VCDS-u.

Automobili imaju ECU - Engine Control Unit, a ne BC - Board Computer.
Ti i ja nismo kolege.
Podešavanja sam vršio u ECU-u, pomoću "Ross-Tech" VCDS-a, putem OBD-a.

Na mreži AcoSk

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #7 poslato: 14. Jun, 2016. 15:20 »
Probao sam da izvedem ovaj postupak međutim kad otvorim kanal 3 prikazuje mi se greška kao na slici. Ima li neko predstavu sta da radim?
Mozda ti je na nekom drugom kanalu.
Probaj u padajucem meniju da nadjes "consumption correction" ili nesto kao fuel consumption adaptation ili nesto slicno tome..

Edit: mozda pise "display correcting consumption and range"
« Poslednja izmena: 14. Jun, 2016. 15:27 AcoSk »

Van mreže pp1.4

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #8 poslato: 14. Jun, 2016. 22:45 »
pretpostavljam da koristis kinesku verziju dijagnostike pa mozda je problem u njoj.

Dijagnostika jeste kineska što znači da je problem u njoj. Maler :(

Koji auto?

Fabia 1.

Probaj u padajucem meniju da nadjes "consumption correction" ili nesto kao fuel consumption adaptation ili nesto slicno tome..

Padajući meni me doveo na ovaj kanal.

Hvala svima na pomoći.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #9 poslato: 15. Jun, 2016. 10:43 »
Jesi li probao vise puta da izvrsis korekciju sa kineskom dijagnostikom ili samo jednom?
Dva puta, ali sa istom verzijom kineske dijagnostike (od kolege sa drugog auto foruma), jer sam pomislio da nismo ništo dobro uradili prvi put.
Ti i ja nismo kolege.
Kad me već prozivaš javno, bez naročitog razloga, reći ću ti da je ovo, u suštini, tačno. :-)
Međutim, dragi kolega, u forumskoj online neformalnoj prepisci, oslovljavanje nekoga sa "kolega" je uobičajen termin, više je stvar kulture izražavanja ili izraz poštovanja prema sagovorniku tj. učesniku foruma/diskusije sa kim vodiš dijalog ili koga pominješ. Dragi moj kolega robocoprs, ja čak koristim ovaj termin i u slučajevima kada za nekoga mislim da je za moje pojmove - budala ili psiho ili kreten, a neću to da mu kažem javno jer nije u redu ili mislim da nema svrhe.
  • Vozi: Yeti

Van mreže musculus4

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #10 poslato: 26. Jun, 2016. 16:19 »
. Dragi moj kolega robocoprs, ja čak koristim ovaj termin i u slučajevima kada za nekoga mislim da je za moje pojmove - budala ili psiho ili kreten, a neću to da mu kažem javno jer nije u redu ili mislim da nema svrhe.
 =)) =)) =)) :bravo:
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Van mreže hirurg

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #11 poslato: 26. Jun, 2016. 19:43 »
Hahahahah ludilo

Послато са HTC One M9  


Van mreže zare

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #12 poslato: 26. Jun, 2016. 20:57 »
Ceo cirkus oko 0.4 l/100 km "netacne" potrosnje je ludilo  =)).

Van mreže Amir

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #13 poslato: 30. Jul, 2016. 10:34 »
Malo bih da da se uključim,

otišli ste brate previše u "metafiziku" te kiniska diagnostika te nekakva originalna (i ona se pravi u Kini) a niko da spomene jednu jednostavnu i notornu činjenicu BRZINOMJERI LAŽU !
Ovo možete provjeriti kako u zavodima za tehnički pregled tako i u zakonskoj regulativi gdje ljepo kaže da taj "instrument" smije odstupati 10% u prvoj trećini, 12-15% u drugoj trećini i do 20% u trećoj trečini skale. Proizvođači tu regulativu obilato koriste naravno u smislu svoje koristi. Podatak sa senzora brzinometra "čita" i ovaj ECU pa onda imaš potrošnju 4.2/100km ili šta kome već prikaže. Ili još bolje, umjesto 15" stavio sam 16" ili "19" mnogo bolje stoji-izgleda. Kontrtola trenutne brzine GPS-om više nije sigurna jer u zadnje vrijeme su se pojavili razni likovi, čak i profesor na emeinentnom univerzitetu koji tvrdi da je zemlja zapravao .."ravna ploča .. dokaz mu je Amblem UN.." tako da nam za sigurnu informaciju o potrošnji jedino može dati stara dobra metoda sipanja do čepa pa onda "voziš malo i meriš šta ti je ostalo".. kad dospeš ponovo do čepa ali na istoj pumpi jer i automati lažu!

pozz
  • Vozi: Škoda Fabia 1.2 2003 + TNG

Van mreže milosgranice

Odg: VCDS: podešavanje tačne potrošnje za BC
« Odgovor #14 poslato: 31. Jul, 2016. 18:09 »
e ako si im rekao brate Amire ili mozda nismo braca? =)) =)) =)) =))
  • Vozi: fabia 1.9sdi