Autor Tema: Ne radi pumpa za gorivo  (Pročitano 6348 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže BanankoZapočeo temu

Ne radi pumpa za gorivo
« poslato: 21. Jun, 2016. 23:32 »
Ne znam da li već ima negde na forumu opis sličnog problema, član sam foruma već par godina, ali nisam aktivan učesnik u forumima. Uglavnom READ ONLY :-)  Ako nisam nešto uradio po proceduri na forumu, unapred se izvinjavam.

Imam Fabiu Mk2, 2007, 1.4 16v, pre neki dan sam je odvezao na automatsku perionicu i u momentu pranja mi se upalio alarm koji nisam stigao da ugasim (ovaj detalj oko alarma posebno da naglasim, jer u prvom momentu na to nisam obraćao pažnju). Nakon pranja nisam mogao da upalim auto. Zaverglam, ali od paljenja nema ništa i tako mi auto stoji na parkingu kod perionice. Ono što sam zapazio je da se prilikom davanja kontakta ne čuje karakterističan zvuk pumpe, ali čuje se neki zvuk nalik na relej, koji se i inače čuje u ispravnom stanju. Izmeren je i napon na konektoru na pumpi cca 9.5V u momentu verglanja.
Moje pitanje u kom pravci bi trebala da sledi istraga? Da li Fabia ima safety switch  ili sigurnosni prekidač za dotok goriva i da li on predstavlja problem ako je izmeren napon na pumpi? i gde se on nalazi?
S druge strane, da li problem eventualno pravi činjenica da se alarm (COBRA) aktivirao prilikom puškiranja auta? Kakve probleme on može da stvori i kako se problem može otkloniti? Napominjem da alarm pravilno radi što se otključavanja i zaključavanja tiče.
Da li je iko imao ovakvih problema i kakvi su saveti, šta dalje?


Van mreže djordjebg

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #1 poslato: 22. Jun, 2016. 07:26 »
To je problem sa alarmom, nije deaktivirao blokadu motora.
Imao sam isti problem sa Cobrom, nevidjeno neprijatno, motor pokusava da upali ali od paljenja nema nista.
Ispostavilo se da je crkao relej unutar jedinice, to moze uspesno da se resi tako sto se postavi drugi relej, nije skupa intervencija.

Posle odredjenog vremena je omogucavao da auto upali, preko noci ili kada zahladni. VErovatno ce i tebi.
Ako ne mora se pristupiti alarmu i deaktivirati ga.

Van mreže BanankoZapočeo temu

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #2 poslato: 22. Jun, 2016. 12:59 »
Mislite da alarm pravi problem, bez obzira što na pumpi postoji napon prilikom verglanja?

Taj relej, mislimo na relej od alarma? da li je to start killer?

(Postoji li neka privremena, ad hoc metoda samo da prevezem auto?)

Van mreže ugi85

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #3 poslato: 22. Jun, 2016. 13:25 »
Relej ima ulogu elektronski kontrolisanog prekidaca. Ne mora biti nuzno povezan na pumpu. Ad hoc metoda obuhvata da rucno prespajanje releja ali ti za to treba prakticno znanje iz elektrotehnike/elektronike pa ti to ne bih savetovao. Ukratko receno, problem moze praviti relej alarma ili cak sam alarm. Da ne bi napravio jos vecu stetu odslepaj kola u neki alarm servis.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže djordjebg

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #4 poslato: 22. Jun, 2016. 16:42 »
Ove dve zelene zice su od blokade motora:





Van mreže BanankoZapočeo temu

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #5 poslato: 23. Jun, 2016. 19:47 »
Ljudi hvala na savetima. Doduše imao sam još par mišljenja od par ljudi i evo šta smo uradili, a šta dobili:

Direktno smo prespojili plus sa akumulatora na konektor pumpe i pumpa je počela da radi i auto je proradio, ali nije mogao da se dodaje gas.
Ostavili smo motor da radi neko vreme u leru a zatim ga ugasili.
Nakon toga, uspeli smo da auto startujemo direktno i auto od tad palimo direktno, ali gas može da ide samo od recimo minimum 1400 obrtaja do maksimum 2000 obrtaja. Pri tom gore lampice ECU i ona druga žuta lampica (mislim da je za kontrolu gasova). T
Probna vožnja po kvartu, prva, druga brzina, ali nema snage ni za najmanju uzbrdicu.

Sledeći korak je verovatno dijagnostika pa da vidimo šta će biti. Preporuke?

Da li i dalje mislite da bi alarm mogao da bude problem, ili sad alarm ipak nije uzročnik? Da li je prilikom spoljašnjeg pranja moglo doći do kvašenja kompjutera i da li ovo ukazuje na neki ozbiljniji problem sa kompjuterom?




Van mreže ugi85

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #6 poslato: 23. Jun, 2016. 22:11 »
Jeste li skinuli kablove sa pumpe prilikom prespajanja sa akumulatora? Kako izgleda lampica za ECU?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže BanankoZapočeo temu

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #7 poslato: 23. Jun, 2016. 23:06 »
Izvini, moja greška, lampica nije ECU nego EPC (kontrola elektronike motora). Baš tako piše na lampici.

Što se prespajanja tiče, kablovi su ostali na pumpi, žicom smo prevezali na ogoljeni provodnik tog kabla.

Van mreže BanankoZapočeo temu

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #8 poslato: 24. Jun, 2016. 07:27 »
Izvini, moja greška, lampica nije ECU nego EPC (kontrola elektronike motora). Baš tako piše na lampici.

Što se prespajanja tiče, kablovi su ostali na pumpi, žicom smo prevezali na ogoljeni provodnik tog kabla.

Da budem precizniji, motor sad pali bez prespojnih žica, samo što gore lampice EPC i ona druga žuta (za kontrolu gasova), a broj obrtaja u leru je oko 1400, a maksimalni je 2000, i auto nema snage da savlada ni najmanju uzbrdicu, praktično nije za vožnju.

Van mreže ugi85

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #9 poslato: 24. Jun, 2016. 10:34 »
Rade li stop svetla kad stisnes kocnicu?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Karlheinz

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #10 poslato: 02. Jul, 2016. 01:19 »
auto nema snage da savlada ni najmanju uzbrdicu, praktično nije za vožnju
Šta si uradio?
  • Vozi: Yeti

Van mreže BanankoZapočeo temu

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #11 poslato: 03. Jul, 2016. 15:45 »
Pozdrav svima. Prvo, izvinjenje na višednevnom nejavljanju, problemi sa svih strana stisli. Drugo, hvala na savetima. Na kraju, auto radi, majstor nije znao ili nije hteo da kaže zbog čega auto nije pali, da li je uzrok alarm ili dodir sa vlagom nakon pranja ili samo splet okolnosti.

Prvobitno reset na dijagnostici nije dao rezultat, ali nakon pregledanja svih osigurača, auto je proradio u normalnom režimu. Ispada da je eventualno neki osigurač bio na pogrešnoj poziciji kad sam prvobitno samostalno pokušao da nađem uzrok nepaljenju, mada bih ja izostavio taj slučaj jer sam fotografisao pozicije pre skidanja. Ali ako majstor kaže da je tako, onda je tako.

Ostao sam na kraju uskraćen za odgovor od strane majstora na pitanje šta bi je zaista uzrok zašto auto nije upalilo, ali najverovatnije nije do alarma nego do spleta okolnosti.

Ostaje upitnik s moje strane da li je auto zaista prestao da radi zbog vlage ili slučajnosti, ako i jeste zbog vlage, znači li to da je ugrožen svakom sledećom kišom i / ili pranjem? Ako i jeste tako, šta činiti preventivno u tom pravcu.

Uglavnom, auto radi, ima već dvestotinjak km u točkovima.



Van mreže ugi85

Odg: Ne radi pumpa za gorivo
« Odgovor #12 poslato: 04. Jul, 2016. 10:33 »
Ko je radio reset na dijagnostici i kako je to izveo? Zamena mestima osiguraca u najgorem slucaju moze dovesti do toga da neki crkne. Ukoliko se to nije desilo nema ni problema sa osiguracima tako da njihovim izmestanjem se nista ne postize.
Da li ti je majstor nesto naplatio? Ako jeste, obaveza mu je da navede sta je naplatio.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance