Autor Tema: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje  (Pročitano 1832 puta)

0 članova i 17 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #30 poslato: 30. Jun, 2016. 22:01 »
Led ledeni dragi moj pajapop, zaboravljas da struja kao mogucnost izazivanja problema nema veze. Zar nije dovoljno sto sam rekao da kvar moze biti u bilo kom sistemu ubrizgavanja goriva. Pa cak i u karburatoru...
Pa ja struju i ne pominjem vec u zanjih...nekoliko postova...U zadnjem sam pomenuo polozaj leptira...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #31 poslato: 30. Jun, 2016. 23:11 »
A da..da, sad sam shvatio tvoju opasku...Sobzirom da se ipak radilo o konkretnom automobilu, da je polozaj leptira, kod njega bi imalo veze sa strujom....Pu, pu,pu...neka je glupost sigurno... =))
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #32 poslato: 30. Jun, 2016. 23:44 »
Dobro, reci cu jos samo ovo...posle toga "dizem ruke"...Na kraju ce sve ovo ipak imati neke veze sa "analizom gasova"...KOliko znam, mana tog, mono-monotronik sistema ubrizgavanja, je bila ta sto se na unutrasnjoj strani zidova usisne grane formirao tanki film goriva koji je prilikom rada motora isparavao i tako je nastajao veliki procenat ugljovodonika u izduvnim gasovima...To se sigurno desava i kod karburatorskog sistema...Visak goriva, manjak vazduha...zacepljen filter za vazduh, leptir za vazduh, uredjaj za recirkulaciju benz i uljnih isparenja...prerano paljenje...Negde u tom smeru je bio problem??? angry!
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže Filo

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #33 poslato: 30. Jun, 2016. 23:57 »
Puknata razvodna kapa koja kondenzira, ali kada motor se ugreje, ona se susi i zatim ne pravi problem.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #34 poslato: 01. Jul, 2016. 14:28 »
Filo zar nisam dovoljno puta rekao da problem nije u struji pa Vas stoga molim da ne razmisljate u tom smeru.U pitanju je mehanicki kvar koji se moze desiti na bilo kom sistemu. Odnosno, na najstarijem autu sa plinom ili na najnovijem autu sa sekvent plinom.

Mislim da sam dao pravac u kom trebate razmisljati, nemoje mi vise spominjati bilo kakvu struju dragi moji forumasi...
  • Vozi: skoda 1000 MB


Van mreže mihajloalasp

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #35 poslato: 01. Jul, 2016. 15:15 »
Slaba kompresija? Lose uzubljen motor?
  • Vozi: Octavia Combi 1.8T 20v

Van mreže joleone

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #36 poslato: 01. Jul, 2016. 15:25 »
Mozda neki ventil?
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže Filo

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #37 poslato: 01. Jul, 2016. 15:37 »
Rebrast kais, preripan za 1-2 zubci.
  • Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995

Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #38 poslato: 01. Jul, 2016. 15:53 »
El` kontrolisana kompresija?
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #39 poslato: 01. Jul, 2016. 22:06 »
Drugari doslo je vreme da zavrsimo ovo sportsko takmicenje, javno se zahvaljujem svima koji su ucestvovali u ovoj temi. Pa da Vam otkrijem u cemu je bio kvar na golfu III 1,8l mada ovakav kvar moze da se desi kod svih sistema koji pored gorivne smese benzina i vazduha, koriste gorivnu smesu plina i vazduha.

Problem je bio u glavnom elektro ventilu tecne faze plina i samog isparivaca. Kad motor radi na benzinu ili plinu i ugasite ga, muka nastaje kad zelite ponovo da ga upalite. Morate 10 - 15 sekundi neprekidno verglati pod punim gasom jer je u usisnu granu neprekidno ulazila mala kolicina plina, ijako je motor predhodno normalno ugasen. Naime elektro ventil tecne faze nedihtuje i na taj nacin propusta plin u isparivac. A u isparivacu nedihtuje reducir ventil i plin polako i nekontrolisano ulazi u usisnu granu.

Kad zelite da upalite motor nemozete jer je u usisnoj grani toliko plina jos kad krene dotog benzina, motor jednostavno presisa na kvadrat.

Plin tecne faze zamenjen sa novim a isparivac skinut i otvoren ( zao me je sto Vam nisam slikao ). Nisam mogao da verujem sta je sve bilo i da li je moguce da toliko prljavstine moze biti u plinu. Zamislite da ste uzeli dvesta grama grafitne masti pomesane sa finom strugotinom. Povrh svega kao slag na torti jos i zapeceno od uticaja rashladne tecnosti, koja prolazi u vodenom delu isparivaca.

Isparivac sam grubo sastrugao i totalno rasturio u najsitnije delove. Telo isparivaca postavljen u veliku ultra zvucnu kadu koju koristim za pranje karburatora, sipana tecnost za pranje karburatora ( koja nije agresivna na obojene metale ) i ostavljeno petnaest minuta da se pere. Za to vreme ociscene membrane i proverene u kakvom su stanju, posto su solidne ostavljene su da se vrate na isparivacu ( nastavicu ).
  • Vozi: skoda 1000 MB


Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #40 poslato: 01. Jul, 2016. 22:28 »
Dobro, ovako...Ima dupli kvar: sto se tice gasa - plin curi u usisnu granu pa auto teško pali jer je smjesa debelo pre bogata
Sto se tice benzina - ne radi nepovratni ventil na benzinskoj pumpi...I stvarno bi malo pomogla informacija makar o kojim kolima se radi... help2
Pa koliko vidim...ja sam odavno bio blizu tacnog odgovora...Mozda ne tako precizno, ali principijelno...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže joleone

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #41 poslato: 01. Jul, 2016. 22:30 »
Pajo bice nesto od nas  :bravo:  :RR)  bravo2
  • Vozi: skoda felicia 1.3 glx 2000 god

Van mreže pajapop

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #42 poslato: 01. Jul, 2016. 22:51 »
Da Joleone...I ti si bio "blizu"...Majstori... C:-) C:-)
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže DobrivojeZapočeo temu

Odg: Kviz pitanje za članove foruma od: dobrivoje
« Odgovor #43 poslato: 08. Jul, 2016. 21:59 »
Da zavrsim temu sa problemom nekontrolisanog dotoka plina. Isparivac kompletiran i ispitan da li drzi pritisak tecne faze i pritisak gasne faze. Vracen na svoje mesto, motor sa lakocom upaljen na benzin. Kad se dobila temperatura rashladne tecnosti od 35 - 40 stepeni, rad motora prebacen na rad sa gorivnom smesom plin i vazduh. Podesena smesa na leru i 3000 O/min, motor ugasen i ponovo upaljen. Vise nema problema sa startovanjem motora na benzinu i plinu...
  • Vozi: skoda 1000 MB