Pozdrav svima,
Kao sto tema kaze imam problem sa onom jednom diznom koja ima elektroniku na sebi. U pitanju je Superb 2.5TDI V6 (2003g).
Pocelo je tako sto auto odjednom promeni rezim rada, postane bucniji, vise se trese... oseca se neka nesigurnost pri radu i neko podrhtavanje. Pri kretanju je nesigurniji i sklon da se ugasi ako krecem onako opustenije tj. malo brze pustim kvacilo. Nakon nekog vremena auto se vrati u normalu i sve deluje ok. U potpuno nepravilnim intervalima se desava ovo smenjivanje stanja.
Majstor je stavio na dijagnostiku i dobio gresku 00542. Samo mi je javio da treba da nadjem drugu takvu diznu (zbog elektronike), po mogucnosti polovnu jer tesko da cu naci novu.
Malo sam gledao po netu, edukovao se, video da je ta greska Needle lift sensor (G80) i da je moguce da je mozda otisao kabl sto se proveri merenjem otpornosti, a tek onda ako nije kabl verovatno je otkazala elektrnonika dizne.
Siguran sam da majstor nije proverio kabl vec je sav zakljucak doneo na osnovu greske.
Koliko je tesko da neki laik (kao ja) detektuje tu diznu i izmeri otpornost?
Video sam na slikama kako to izgleda, ali nisam siguran gde tacno merim otpornost, ako moze mala pomoc strucnjaka.
Kabl se iskopca na dizni ili negde na drugom kraju?
U jednom servisu u NS sam nasao polovnu diznu sa novom elektronikom na sebi (kako majstor rece) i cene je 10K dinara, da li je to Ok cena?
Doduse nisu sigurni da ce ta dizna bas pasati na moj auto jer ni oni ne znaju odakle su skinuli tu diznu, pa moram doneti svoju da oni provere.
Verujem da je ta dizna riknula i da jedino elektronika valja na njoj, pa bi oni to nabudzili na moju diznu.
Ako ce mi to resiti problem nije mi zao platiti 10K, ali ne bih da ispadnem magarac... mozete li mi preporuciti jos neki servis, prodavnicu delova, auto otpad (ciljam na polovnu, a ispravnu diznu)?
Hvala svima na odgovorima!