Autor Tema: Stiže: 1.5 TSI  (Pročitano 11063 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolaj

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #15 poslato: 07. Feb, 2017. 21:08 »
S' obzirom da sam ja sve ovo gore navedeno zamenio idemo lagano do tih 300000km :B=)
TSI motori koriste ulje 5w30 i 5w40, a ne ove gore navedene gradacije. Iako su ređa, možda više prijaju ovim motorima.
Pobegosmo od teme. wac1
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Na mreži observer

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #16 poslato: 07. Feb, 2017. 21:29 »
Ne vidim sta je problem sa 300.000 km. To je sasvim ok. Bilo koji motor ako dozivi tu kilometrazu  je odlicno. Na 1.6 tdi do tada se zameni dva puta dpf (2 x 1500 eur) i bar jednom dizne. Uskoro se pridruzujem klubu vlasnika 1.2 tsi a zadrzacu i 1.6 tdi pa cu imati prilike da iz prve ruke saznam sve sto me zanima jer razne price i pricice po netu mogu samo da zamore coveka...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Turbo

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #17 poslato: 07. Feb, 2017. 22:15 »
Sta vi mislite koji je radni vek TSI motora? Evo ja sam uskoro na 50.000 km, pa da znam kada ce se raspasti. :)

Tapatalk Post
Ja ću sad 110k, isto bi mi značila informacija.

Igore, problem sa naslagama je bio u prvim serijama svih Gdi motora pa i FSI. Već prvi TFSI iz 2004-2005 imaju drastično manje problema, a za TSI nisam čuo da neko ima problema.

Komsa ima A5 FL 1.4 TSI sa 190kkm uvezen od preko i nema nikakvih problema.

Ja menjao lanac u garanciji jednom, podloška na wastegate i kablovi svećica. Kablovi bili van garancije, oko 8000 din sva 4 u ovlašćenom.

Mislim sa 15-40 nije dobro za taj motor baš, mada je mnogo više tu bitan standard nego viskozitet. Ako je 502.00 ne bi trebalo da mu fali ništa. Opet, litar na 5000 nije nesto sto bi me tangiralo.

RN3 Pro via TT
« Poslednja izmena: 07. Feb, 2017. 22:20 Turbo »

Van mreže ИгоР

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #18 poslato: 07. Feb, 2017. 23:20 »
Колега, гдје сам споменуо проблеме, да не кажем распадање?Написао сам да се даве у наслагама...даве се и давиће се, таква је конструкција мотора.
На нашу срећу, данас ендоскоп кошта 10-ак Евра код кинеза, убаци се у грану кроз клапну гаса, сними се стање и ја му још платим гајбу пива ко докаже супротно (не важи за нова аута).
Мотору не фали ништа, али временом изгуби перформансе и почне више да троши (нема правила када, зависи од стила вожње, одржавања, услова вожње...).

Да додам, мој идући мотор ће бити TSI, али од истине се не може побјећи (само без ланца, наравно).


Sent from Tapatalk
« Poslednja izmena: 07. Feb, 2017. 23:28 ИгоР »

Van mreže Turbo

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #19 poslato: 08. Feb, 2017. 00:29 »
"Problem" ili "Pitanje" naslaga, kako god, "teorija" naslaga je u ovom slučaju naprikladniji izraz.

Evo malo sam guglao mada nemam mnogo vremena, i opet ne nalazim ništa za 1.2TSI, tj uopšte za bilo koji osim 2.0 TFSI i to se odnosi na prvu iteraciju tog motora. Mislim na "temu" naslaga u usisu motora.

Markoni će to svakako bolje obrazložiti ako bude hteo. On je imao taj 2.0TFSI, radio je uklanjanje naslaga, sada ima 1.2TSI i generalno je odlično upućen.

Ali ipak nije loš, a u stvari je dobar, a u stvari počne više da troši, mada ne uvek i ne tako često, čak nije ni sigurno kada, zavisi od tri-četiri promenljive.

Moj od početka troši 6.3-6.4 kombinovano, evo posle 100.000km+.

Nego daj neku sliku tog carbon buildup-a, za 1.2 i 1.4TSI recimo, 2010 pa naovamo. A onda isto to za neki bilo koji drugi motor. Ne bi bilo loše i neki grafik sa valjaka pre i posle čišćenja naslaga.


Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #20 poslato: 08. Feb, 2017. 09:10 »
Po meni, bilo koji novi motor na trzistu sa sobom donosi odredjenu dozu rizika, bilo da je to benzinski ili dizel motor.

1.5 TSI je specifican po tome sto nije zasnovan na Otto vec Miller ciklusu funkcionisanj/sagorevanja. 1.5 TSI je jedan od prvih komercijalnih TURBO motora koji ovo primenjuje. Naravno, ima ovakvih atmnosferskih motora na trzistu odavno, ali ovo je jedan od prvih TURBO motora. Kako stoji u VW promo materijalu, ovaj motor je u svakom svom delu modifikovan, u odnosu na prethodnu generaciju TSI motora.

Ovo bi sve trebale biti modifikaicje na bolje, ali "laboratorijska" ispitivanja su jedno, a eksploatacija u relanim uslovima i na mnogo vecem uzorku daje drugacije rezultate, kao ste vec pomenuli naslage kod 2.0 TFSI ili problem sa lancem kod 1.2 TSI.

Meni je ovo sasvim dovoljan rizik da sacekam sa kupovinom barem 1-2 godine, da npr. AutoBild objavi test posle 100.000 km.
ili se pojave zadovoljni/nezadovoljni kupci.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nidza

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #21 poslato: 08. Feb, 2017. 11:24 »
Našao sam odličan članak o Atkinson motoru, ciklusu i Miler ciklusu (Atkinson ciklus na motoru sa nadpunjenjem, koliko sam skontao).

http://www.curbsideclassic.com/blog/the-atkinson-and-miller-cycle-engines-not-exactly-how-they-started-out-to-be/

Odlično štivo. Pejo, hvala za pelcer, naučio sam nešto novo.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže -nebojsa-

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #22 poslato: 08. Feb, 2017. 18:40 »
Atkinson koristi Toyota na hibridima, i na 1.2 turbo.
Miler ciklus sam prvi put procitao kod Mazdi Xedos (mislim) 9.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #23 poslato: 13. Feb, 2017. 10:34 »
Iz Portugala (novinari testirali O3 FL) stižu informacije da će 1.5TSI sa 110KW biti, što se tiče Škode, prvo ugrađivan u model Oktavija, od 01.06.2017.
U taj motor će ekskluzivno biti sipano isključivo 0W20 Longlife po normi VW 508.00 -509.00 i ništa drugo neće moći unutra, niti će to ulje moći u bilo koji drugi Škodin motor.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže mirkuk38

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #24 poslato: 13. Feb, 2017. 10:46 »
Izgleda da i 2.0 TFSI 140 KW i 3.0 TDI CR 160 KW koriste isto LL 508/509 ulje.

Van mreže Filip

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #25 poslato: 13. Feb, 2017. 10:50 »
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #26 poslato: 13. Feb, 2017. 12:17 »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže mirkuk38

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #27 poslato: 13. Feb, 2017. 12:20 »
I treba da košta.. ako su prvi na svetu ispoštovali standard i dobili approval. Kada motor krene u masovnu proizvodnju, verujem da će cena pasti na 15€ i manje. A za LL ulje to nije puno.

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #28 poslato: 13. Feb, 2017. 12:20 »
Castrol je 19.9
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nidza

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #29 poslato: 13. Feb, 2017. 12:25 »
Treba do kraja pročitati članak. Novo ulje omogućava do 4% uštedu u potrošnji goriva, odnosno po sledećim parametrima:

100.000km
potrošnja 7l/100km
Gorivo 150 din
Ukupno natočeno  goriva za 1.050.000 dinara odnosno 8536,585€ po kursu 123rsd/1€
4% od sume je 341,46€, odnosno 11l "fensi" ulja uštede :)

Kad padne cena ulja, cela priča ide u dobar plus.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021