Autor Tema: Stiže: 1.5 TSI  (Pročitano 11067 puta)

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Stiže: 1.5 TSI
« poslato: 14. Avg, 2016. 18:25 »
VW je predstavio a Škoda će verovatno da ga koristi u svojim novim modelima, možda već od nove Oktavije, Yeti, pa Kodiaq i Superb. Ovaj motor će zameniti sve između 1.0 i 2.0, a to su 1.2, 1.4 i 1.8 motori. Predstavljena je verzija od 130 i 150ks a očekuje se i ona od 180ks. Potiče od EA211 serije i jedna od osnovnih mogućnosti će biti ACT tehnologija - deaktivacija 2 cilindra, što već postoji npr. u 1.4TSI ACT motorima.
Evo nekih karakteritika na slikama.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #1 poslato: 14. Avg, 2016. 21:34 »
Citah o ovom motoru još pre par meseci, obećavajuće ukoliko mu cena bude u rangu 1.6 tdi, mada je to malo verovatno jer nova tehnologija je najskuplja na početku eksploatacije. Videćemo, ovako nešto u verziji od 128 hp bih uzeo u obzir kao naredni motor.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže vnov

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #2 poslato: 14. Avg, 2016. 21:40 »
Još kad bi razlika izmedju snaga bila samo softverska, uzmeš 130ks pa ga "otključaš" na 180ks i  onda remap na 220ks =))
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #3 poslato: 14. Avg, 2016. 22:11 »
130 hp iz 1.5l je sasvim dovoljno
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže nebojsar

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #4 poslato: 14. Avg, 2016. 22:40 »
Meni se licno ne svidja ta ACT tehnologija odnosno deaktivacija 2 cilindra po potrebi. Kakva su iskustva sa tim? Nekako mi je logicnije za 6, 8 I 10 cilindarske masine, na 4 cilindra ...
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže mirkuk38

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #5 poslato: 14. Avg, 2016. 22:55 »
Bolje 4 cilindra + ACT nego 3 cilindra :).

Verujem da je tehnologija sazrela i da je dodatno optimizovana. Koliko sam gledao na klipovima, kada se aktivira ACT, pojavi se obaveštenje na displeju, a potrošnja se spusti nešto malo - dakle, stealth tehnologija ;)... Nisam čuo neke pritužbe do sada. Voleo bih to imati u svom novom TSI motoru  :bravo:

A i malo će pojednostaviti ponudu... uz nadu da se performanse neće preklapati.

1.0 TSI
1.5 TSI
2.0 TSI

The End...
« Poslednja izmena: 14. Avg, 2016. 23:04 mirkuk38 »

Van mreže mirkuk38

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #6 poslato: 07. Feb, 2017. 15:58 »
Kada se očekuje neki model sa ovim motorom? Biće to prava TSI bombonica...

Ja sam oduševljen kultivisanim radom Zlatićevog mikromotora.. toliko je tih i vibration-free (u odnosu na moj traktor koji osećam svakim svojim čulom :P), da često bacam pogledam na obrtku kako bih se informisao šta se dešava sa motorom. Preteraše ga brate....  =))

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #7 poslato: 07. Feb, 2017. 17:12 »
Debituje u G7FL.
Autobild ga je provozao, 150hp i zakljucak je da se ne oseti razlika u odnosu na 1.4 tsi, osim sto motor po nekada zazvuci kao dizel. Imate na njihovom sajtu.
Za par dana Autogefühl izbacuje mnogo detaljniji test G7FL.
« Poslednja izmena: 07. Feb, 2017. 17:16 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #8 poslato: 07. Feb, 2017. 18:21 »
TSI motori su već dovoljno dokazani kao i sam VW. Verujem da će taj motor takođe biti dobar i da će raditi kako treba.
Meni deluje veoma primamljivo i poželjno
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mirkuk38

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #9 poslato: 07. Feb, 2017. 18:31 »
TSI mikro-motor malo malo pa se raspadne. Nije to ozbiljan motor za dugotrajniju upotrebu. Eventualno za prvog vlasnika - i da ga ne vozi putno.
Mada, evo Nikolaj koliko je malo prešao kao prvi vlasnik, pa je imao havariju na motoru.

1,8 i 2,0 su već druga priča  bravo2.

Nadam se da 1.5 naginje ka starijoj (većoj) braći...

Van mreže Peja

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #10 poslato: 07. Feb, 2017. 18:31 »
Takođe, ali ne bih bio opitni kunić barem ne pvu godinu od pojave motora.
Sećate se, 1.2 tsi lanac...?  Motor godine u EU, dve godine za redom.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže ИгоР

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #11 poslato: 07. Feb, 2017. 18:43 »
Чудно...сви хвале TSI, а нико не спомиње да се даве у карбонским наслагама које је немогуће избјећи због FSI начина убризгавања.
И то је, такође, доказано само се мало ћити...+мало још што сркне уља, и тако то... :)
Добри мотори, али у старту осуђени на неминовно расклапање кроз пар година...


Sent from Tapatalk

Na mreži Markkoni

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #12 poslato: 07. Feb, 2017. 19:01 »
Sta vi mislite koji je radni vek TSI motora? Evo ja sam uskoro na 50.000 km, pa da znam kada ce se raspasti. :)

Tapatalk Post


Van mreže nikolaj

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #13 poslato: 07. Feb, 2017. 19:46 »
TSI mikro-motor malo malo pa se raspadne. Nije to ozbiljan motor za dugotrajniju upotrebu. Eventualno za prvog vlasnika - i da ga ne vozi putno.
Mada, evo Nikolaj koliko je malo prešao kao prvi vlasnik, pa je imao havariju na motoru.

1,8 i 2,0 su već druga priča  bravo2.

Nadam se da 1.5 naginje ka starijoj (većoj) braći...

Ja ne bih baš zamenu benzinske pumpe na 75000 pređenih kilometara nazvao havarijom. Popravka je trajala manje od pola sata, a ako si mislio na havariju mog novčanika onda si donekle u pravu. Naime, nova pumpa goriva košta 225 EUR-a, ali je to još uvek daleko od havarije.
Što se tiče motora 1.5 TSI, s' nestrpljenjem ga očekujemo.
« Poslednja izmena: 07. Feb, 2017. 19:59 nikolaj »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže lipovaccc

Odg: Stiže: 1.5 TSI
« Odgovor #14 poslato: 07. Feb, 2017. 20:17 »

Kod mene u firmi imamo dve fabije mk2 1.2 tsi 2011god imaju na satu skoro pa 300 000km, i na jednoj i na drugoj lanac je menjan 5 puta i po jednom ova pumpa sto je Nikolaj menjao i to je menjana u prvi 50 000km i kablovi svecica i podloska turbine..
Trenutno u njima je ulje 15w40(ne znam koje je marke ulje) i na 15 000km trose 1litar. Kaze kolega da je zadnji 50 000km i jedna i druga pocele da jedu 10w 40 ulje bukvalno na 5000 km ode litar i jace ... I kako su sipali 15w40 na  oko 15 000 potorse litar...
E sad ja kada pogledam ko sve njaka ove fabije ovaj motor mozda i nije los :)
Inace kod mene u firmi imamo 20tak skoda sa 1.2 tsi i 1.4tsi motorom i nikada nisu imale ni jednu havariju ...
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god