Autor Tema: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?  (Pročitano 1802 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« poslato: 07. Okt, 2016. 16:35 »
Danas mi se desilo da kad stanem nakon voznje osjetim da nesto smrdi na paljevinu ispod auta i ventilator nastavlja da radi jos jedno 5min. Nije valjda da se  ciscenje dpf vec palilo? Nakon nekog vremena se ne desava to vise.
Na 100km se upalilo.
« Poslednja izmena: 21. Okt, 2016. 00:14 Karlheinz »
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.


Van mreže batke

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #1 poslato: 07. Okt, 2016. 17:14 »
Da to je regeneracija DPF-a. To je normalno i javljaće se često u prvih 5.000 km. Kasnije će to biti ređe, naravno u zavisnosti od mesta vožnje, mislim na grad ili otvoren put, autoput i sl. Može da ti se desi da se vratiš sa puta i da ti upali regeneraciju ispred kuće. Budi strpljiv i nemoj da ga gasiš. Sačekaj da odradi svoje. Dok to radi u leru, pritisni gas s vremena na vreme da vidiš hoće li obrtaji da spadnu na normalu. Kad spadnu slobodno gasiš i ideš kući. Druga varijanta je da ga provozaš još malo otvorenim putem i tek kad završi regeneraciju ideš kući. To ti je dizel...  :B=), ali na sve se čovek navikne.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #2 poslato: 07. Okt, 2016. 18:01 »
Pa pazi...ja sam gasio. Jednostavno ne obavjestava me da bilo sta radi. Tek kada sam stao, ugasio auto i izasao osjeti sam da nesto smrdi i vidio da ventilator radi i dalje. Valjda nije nista zeznulo dpf. Kako to da nema signala da radi ciscenje?
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Na mreži Markkoni

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #3 poslato: 07. Okt, 2016. 18:13 »
Nema signalizacije. Signalizacija ti je povecan broj obrtaja i popaljeni ventilatori. Nece crci od par gasenja, ali gledaj da radis ovako kako ti je kolega Batke opisao.

Tapatalk Post


Van mreže batke

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #4 poslato: 07. Okt, 2016. 18:15 »
Nema signala i to je dobro. Signal se upali tek kad imaš problem. Najlakše se primeti da je počela regeneracija tako što ti obrtaji u leru stoje na 1000rpm. Kad to primetiš sačekaj da se regeneracija završi ili provozaj auto atoputem.
Ništa se nije zeznulo ne boj se.
Pored ovoga broj obrtaja može da se podigne i leti kada radi klima, a napolju je prilično toplo, recimo preko 28 stepeni C. Onda kada radi klima auto diže obrtaje kako bi sačuvao AGM akumulator (akumulator za start-stop sistem). To tako radi dok se temperatura u vozilu ne smanji, odnosno dok se ne ohladi sva plastika u kolima (komandna tabla i ostalo) i prestane da isijava toplotu. Tek onda će broj obrtaja da se smanji i to možda ne sam od sebe nego moraš da daš malo gasa da bi obrtaja spali. Ali to je sve normalno, naučićeš kako ti auto diše vrlo brzo. Ovo su neki primeri koji ne mora da znači da će se kod tebe ispoljiti. U svakom slučaju ako imaš neku nedoumicu ili pitanje piši, zato smo na forumu, da bi razmenjivali iskustva i znanja.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže voyager

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #5 poslato: 07. Okt, 2016. 18:21 »
Ma samo teraj. Ja sam ga redovno gasio u tim situacijama. Kad sam u gužvi stvarno nemam vremena za završetak regeneracije.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #6 poslato: 07. Okt, 2016. 18:49 »
Kod astre je drugacije bilo. Upali se znak i napise da se vozi dok se ne ocisti. Ne sikiram se puno ali me dpf na astri bas napatio.

Malo mi je glupo da moras paziti koliki su obrtaji i radi li ventilator ali valjda su cike koje su pravile auto pametnije od mene :)

Sad cu da je po mraku provozam da vidim kako funkcionisu xenoni. 
Da ne ureknem...odusevljen sam za sada autom. Doduse mali gradske voznje i auto puta. U ponedeljak idem na put od cca 400km pa cu da vidim kakva je u krivinama.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi Style MY2017 Audi A4 2.0 2009.

Van mreže nkteam

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #7 poslato: 08. Okt, 2016. 01:40 »
Glupo je to reseno za DPFom i regeneracijom.

Ako treba da pazim na zavrsetak regeneracije, onda mi treba direktan indikator kad je ona u toku. Ako ga nema, onda je to jasan znak da ni ne treba da znam za regeneraciju. Ovako ispada da treba sam da zakljucujes na osnovu drugih indirektnih pokazatelja i da dopustis regeneraciji da se zavrsi. Blah... glupost.

Btw, meni se (isti motor) u prvih 10tak dana ukljucila 2 puta... Prvi put na <100km.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže nidza

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #8 poslato: 15. Jan, 2017. 00:13 »
Naša A7 će napuniti 4 godine za 2 meseca, ne obraćamo pažnju na regeneraciju i DPF. Auto inače primarno vozi moja žena, a ona se razume u kola ko ja u heklanje. Niti je čula za DPF niti je čula za regeneraciju DPF u životu, a automobil čitav. Dapače, toliko je auto valjan da sam ja prodao Alfu i pazario još jednu Škodu, doduše zlog  >:D  brata benzinca.


Nemoj da se brineš oko toga uopšte.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže -nebojsa-

Odg: Nova A7 2.0TDI - Ciscenje DPF-a?
« Odgovor #9 poslato: 15. Jan, 2017. 12:29 »
Predstavljanje RS230 molim... :B=)

Nasa A7 2.0TDI ima oko 70000km, mislim da moj cale i ne zna da ima DPF =))
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.