Slicna "boja" auspuha mogla je da se vidi jos kod prvog Tuarega nakon par godina. Tamo je jos gore, vidi se ceo zadnji lonac i kad je auto "na zemlji".
Slicna situacija je kod mene, Fabija iz 2006 sa 180000 km imala je manje koroizije na auspuhu od Octavije 2007. sa 90000 km.
Svi stede, svi maksimiziraju profit.
Stedi se najvise na stvarima koje vozac ne gleda ili ne vidi stalno.
Mnogi proizvodjaci koroziju delova vesanja pa cak i auspuha ne smatraju bitnom, niti je tretiraju kao problem. Povrsinska stvar.

Nepravilnosti u boji takodje vidjam na novim automobilima i od 10000 i od 70000€.
Motorni prostor, okvire gepeka, unutrasnje limove... zavrsnim slojem boje ne farba gotovon niko. Opet usteda.
Audi koji je jos 1982. imao pocinkovan automobil dozvolio je sebi da na I gen. Q7 rdjaju vrata oko brava. O Mercedesu i koroziji da i ne pricamo, koliko su se obrukali sa E klasom W210, A klasom W168,...
Na Hyundai, PSA,itd... vidjao sam slicne tragove korozije auspuha nakon godinu dve.
Korozija na delovima trapa, nosacima kocnica, nosacima auspuha,... desava se mnogim proizvodjacima.
Automobili su sve savremeniji, sve moderniji, bolji; ali se ne projektuju da traju 50 godina.
