Nekako mi gubi smisao da kupujem nov auto a biram ga kao na placu.
Iskreno ne znam koliko su marze na dodatnoj,jer je za superba realno jeftina(u odnosu na konkurenciju). Na sve to u superbu sada imas fantasticno iskombinovane pakete tako da je potreba za dodatnom opremom smanjena,ako zelis auto koji ima sve sto ti treba ides na ambition plus,ako zelis i luksuzne detalje onda ides style plus (fantasticno je spakovan,ima bukvalno sve sto pozelis). Jedino "spadalo" je sportline,posto on nudi specificnu opremu (manje elektronike od style-a,ali neke stvari koje nisu ni u jednom drugom paketu,a i neke koje su i jedinstveme za sportline,npr ona sedista,ravan volan,tamna stakla,sportsko vesanje,drugaciji ESP koji moze da se gasi u vise stepeni,onaj zstamljeni eksterijer sa sport detaljima,progresivni servo itd). E sad,problem nastaje u tome sto su sve ostale pakete pojacali za neke stavke koje bi inace porucivao u dodatnoj opremi (u npr style tu je columbus,ACC,19" felne itd,u ambition 18",amudsen itd) a sportline nije dobio nikavo pojacavanje,pa je sada razlika postala solidno velika,jer da bi sportline opremio istom elektronikom kao style plus treba da dodas dosta opreme,i onda on izlazi dosta skuplji (jer u startu kosta isto,a npr 19" u style je doplata od 400e,a u sportline 1000e). Na sve to sportline ni ne lageruju previse a nisu ni nesto orni da ih nude u salonu.
Ja bih opet uzeo sportline jer mislim da je najkompletniji auto(i meni licno ubedljivo najvise lezi) a sportline je bolji za voznju i redji (stylea je pun grad) i enterijer je druga dimenzija.