Integralni pogon ce ostati isti kao i u klasicnom,dcc mozda podese nesto tvrdje i nize sto efektivno moze doprineti lezanju.
Upravljac ce ubaciti verovatno isti progresivni sistem koji ide u oktaviju rs i superb(ne znam da li je sada dodstupan uz kodiaq iskreno).
Medjutim ne mislim da ce biti neka vozacka masina,kao sto ni tiguan r line bitdi to nije. Ici ce dobro na pravcu ali krivine sa tom masom,poprecno postavljenim motorom,poprilicnom visinom i relativno uskim gumama(tiguan bitdi nosi 235 i na 20") cisto sumnjam da ce biti nesto povozit u krivini. Sigurno bolje od klasicnog,ali tesko da ce biti blizu dobro spakovane oktavije.
Kodiaq je lep i u standardnoj verziji, verujem da ce RS da donese mnogo lepsi dizajn, vizuelne sitnice, naravno jaci motor i bolje ogibljenje, to je sasvim dovoljno za RS verziju, ne treba ocekivati od njega sportski auto.
Bas tako,i to je odlican recept. Posmatrati bilo koju skodu kao sportski auto je besmisleno,one to nisu,vec svakodnevna prakticna kola sa sportskom notom. Ima ih brzih ali to ne treba porediti sa sportskim autom(to su razlicite kategorije).