Autor Tema: Problem sa radnom temperaturom  (Pročitano 13328 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Nightsaber

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #15 poslato: 24. Jan, 2017. 15:22 »
Ne znam bas da li je to normalno, malopre sam isao do vrtica (Nekih 3-3.5km), nesto tu blizu uzeo u nekoj radnji i nazad, sve ukupno ne vise od 7-8km i podigla se na oko 75 temperatura, plus grejanje upaljeno na 4/7. Inace oko -3 je bilo
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI 2011 4x4 & Mercedes Vito 109 CDI 2009


Van mreže goranjnfi

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #16 poslato: 25. Jan, 2017. 18:37 »
Da vam prenesem moje iskustvo jer sam juče ponovo menjao termostat.
Već pri temperaturama od oko 5C imao sam problem sa postizanjem radne temperature. Naravno kada se još uključi grejanje u kabini postizanje radne temperature je još teže što je ventilator jače uključen. Ni postavljanje kartona ispred hladnjaka ne menja stvari bitno. Kako je temperatura prelazila u minus, 12 km do posla je bilo kratko pa je na -10 bilo ili vozi bez grejanja pa ćeš MOŽDA dostići 90c ili  pusti grejanje pa radna ide do oko 75c a grejanje je ustvari prigrejavanje.  Skinem termostat, on zatvoren, kako i treba. Zagrejem u šerpi vodu, merim temperaturu, termostat počinje da otvara na 87c, kako i treba. Kupim nov u radnji Febi-jev (oko 700 din), i tako novog testiram, i on otvara na 87c. Montiram njega, ništa se ne menja. Odem kod majstora, on kaže da je problem do termostata i da uzmemo Behr (1800 din). Juče zamenjeno i kućište termostata i postavljen Behr, promene na bolje ima, na -5c ranije počinje da greje i postigao je radnu temperaturu ali uporedjujući sa automobilima u kojima sam se vozio ovih dana nije ni približno. Neznam da li bi nešto drugačije bilo sa originalnim Škodinim termostatom koji je oko 3800 u Škodinim servisima. I dalje držim karton ispred hladnjaka i čitajući vaša iskustva imam utisak da kod Škode to mora tako da bude. Usput sam pričajući sa drugarima čuo da i na golfu 5 1.9tdi takodje obara temperaturu kada se uključi ventilator u kabini, opet na poslu Golf 6 1.6tdi nema takav problem. Voleo bih čuti tudja iskustva. Pozdrav
  • Vozi: Škoda Octavia 1.9tdi 2005 Elegance karavan

Van mreže skodilakprvi

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #17 poslato: 25. Jan, 2017. 21:34 »
Kod mene isto. No sikiriki.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #18 poslato: 26. Jan, 2017. 09:09 »
Behr-Thompson termostat je u prvoj ugradnji tako da fabricki tesko da moze biti bolji. Motori 1.9TDI imaju stariji sistem grejanja kabine sa malim hladnjakom koji "odvodi" toplotu sa motora dok je kod CR motora, kao sto je 1.6TDI, to drugacije reseno pa nije nista cudno sto grejanje drugacije radi.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže nsvladimir

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #19 poslato: 16. Feb, 2017. 16:38 »
Danas na 0 stepeni nakon 13 km podigao temperaturu na 90 stepeni bez grejanja, nakon toga upalih grejanje na trojku i za 2 minuta mi spusti kazaljku za desetak stepeni, jeli ovo normalno ili je za majstora? Nešto nas je mnogo da imamo isti kvar. Inače sa uključenim grejanjem na ovim temperaturama mi ne diže iznad 75 c
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI

Van mreže mirkuk38

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #20 poslato: 16. Feb, 2017. 16:43 »
Naša relativno nova službena O3 2.0TDI ne može postići radnu temperaturu u epicentru Beograda po minusu, ako je grejanje odvrnuta na poprilično vruće i jako duvanje :).

Moja S3 je uvek zakucana na 90C. Pa ti sada budi pametan..

Van mreže nidza

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #21 poslato: 16. Feb, 2017. 21:50 »
Treba nakačiti na OBD i onda vidiš tačnu temperaturu. Ona uvek varira, iako ne tabli stoji zakovano na 90.

Sem toga, normalno je da padne na pri gradskoj vožnji, pogotovo ako se vozi lagano.  Na otvorenom sigurno neće pasti sa 90 ako je sve ispravno, koliko god da se greje (sem kad se ide nizbrdo u dužem periodu).

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Marjanke

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #22 poslato: 17. Feb, 2017. 00:48 »
Ja se zbog ovog ,,problema,, razmisljam da ugradim dodatne grejace rashladne tecnosti koji idu na creva ispred malog izmenjivaca toplote.

Послато са Lenovo A6020a46  


Van mreže batke

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #23 poslato: 17. Feb, 2017. 11:39 »
Moja žena krene iz Zemuna na B. Brdo preko novog mosta. Kad stigne do buvljaka počne da duva toplo. Verujem da radnu temperaturu postigne tek na B. Brdu. U pitanju je O3 2.0tdi. Dešava se, kao što neko reče, ako voziš nizbrdo da temperatura padne, ali samo dok auto još nije postigao radnu temperaturu. Na primer dođe do 50 stepeni i kreneš nizbrdo on smanji na 40. Kad dostigne 90 stepeni nema više mrdanja.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže nsvladimir

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #24 poslato: 17. Feb, 2017. 20:15 »
Kontaktirao sam servise i uglavnom su neodređeni, "mogao bi biti termostat ali ne mora da znači" na dijagnostici se ne može utvrditi, uglavnom zamena za originalan termostat u ovlašćenom sa garancijom 7000 din
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI

Van mreže Mikas

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #25 poslato: 18. Feb, 2017. 18:51 »
Ako temperatura ne pada na otvorenom putu kad jednom dostigne radnu temperaturu,ja mislim da je sve ispravno.U gradskoj voznji mora da padne malo temperatura ako je jako hladno i ukljuceno grejanje.Ja sam letos menjao termostat,stavljen je originalni u ovlastenom servisu i bas se ponasa ovako kako sam objasnio.
  • Vozi: Škoda oktavia 1.9 tdi 2005

Van mreže Marjanke

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #26 poslato: 19. Feb, 2017. 01:51 »
Tako je i kod mene Mikas. Grad je veci problem.

Послато са Lenovo A6020a46  


Van mreže nsvladimir

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #27 poslato: 19. Feb, 2017. 18:59 »
Kod mene dostigne radnu temperaturu, upalim grejanje i kazaljka se spusti za 3 podeoka, bilo da je gradska ili međugradska vožnja, napolju 0 stepeni, čini mi se da prošle zime  kazaljka nikada nije padala sa radne temperature
  • Vozi: Škoda Octavia A5 1.6 TDI

Van mreže nidza

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #28 poslato: 19. Feb, 2017. 19:19 »
Nisi obratio pažnju. Svi dizeli dele isti problem. Jednostavno su termalno efikasniji od benzinaca, manje energije se raspe, više pretvori u silu za kretanje vozila.  Zato manje troše.

Tapatalk

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa radnom temperaturom
« Odgovor #29 poslato: 19. Feb, 2017. 19:32 »
Dok motor ne dostigne radnu temperaturu tj. dok termostat ne otvori po prvi put normalno je temperatura motora opadne bilo da se vozi nizbrdo ili da auto stoji u mestu, a pogotovu ako je spoljna temperatura niska a grejanje ukljuceno. Medjutim, cim motor dostigne radnu temperaturu termostat preuzima odrzavanje iste i tada temperatura ne bi smela mnogo da osciluje. Cim temperatura malo padne ispod 87C termostat se zatvara, a cim predje 87C termostat se otvara. Naravno, moguce je da temperatura opada ali je neophodno da napolju bude niska temperatura, grejanje gotovo na maksimumu, a motor da radi u leru.
Ove zime sam preventivno zamenio termostat i odmah sam zapazio da motor za nekih 20-30% brze dostize radnu temperaturu iako je stari termostat bio ispravan sto me navodi na zakljucak da je vremenom izgubio svoja svojstva jer je sporo otvarao ili nije dobro zatvarao. Inace, izvadjeni termostat je iz prve ugradnje, a novi je Behr-Thomson.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance