Autor Tema: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI  (Pročitano 6784 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže lovac1981Započeo temu

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #15 poslato: 15. Feb, 2020. 20:28 »
Postovani i dalje vozim istu skodu 1.6 tdi i sve se isto desava cim je temperatura oko 0 i krenem nizbrdo temperatura mi pada na 50 stepeni i nemam grejanje samim tim.Nizbrdica je nekad dovoljna i 3 km pa da temperatura krene da pada a ako je veca padne skroz.kad upalim grejanje i ostavim auto na leru da radi ne moze vise od 70 stepeni da zagreje motor

Van mreže lovac1981Započeo temu

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #16 poslato: 15. Feb, 2020. 20:38 »
Zavisi ako je temperatura oko 0  a nizbrdica 5 do 10 km temperatura pada na 0 i nema grejanja

Van mreže fobia24

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #17 poslato: 15. Feb, 2020. 21:06 »
Kao da je termostat zaglavio u otvorenom polozaju.

Van mreže DonKihot

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #18 poslato: 15. Feb, 2020. 23:09 »
Termostat ne zatvara.
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Van mreže zorannsd

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #19 poslato: 22. Jan, 2025. 21:26 »
Vozim Oktaviu A7 1.6tdi već evo 12 godina ! Od prvog dana je kod mene . Od Dana 1, kabina se straśno sporo zagreva . Ako je napolju +5 i više , OK , ide malo brže , ali čim je napolju oko ili daleko bili minus, grejanje počinje tek za 15-20 minuta ! Taman kad stignem do posla(12km) . Ovde sam video mnogo saveta na temu termostata, ali , tako je od prvog dana. Najgore mi je kad uzmem drugi auto ( Hyundai i20, 1,2 benzin) taj duva toplo do prvog semafora! Indusi ga pravili, pa kad vide EU soecifikaciju, oni valjda opale grejanje!
No, mene interesuje sledeće : kom krugu cirkulacije rashladne tečnosti je radijator kabine ? Koliko znam, svaki sistem ima dva kruga , unutraśnji uz sam motor i pumpu, koji se “otvara” na spoljaśnji, kad termostat “otvori” put ka hladnjaku. Sumnjam da je u (jeftinijim) verzijama Oktavie , bez grejača , taj radijator u spoljašnjem krugu, jer je ovo auto s početka eko-histerije , gde se traži śto brže zagrevanje , da ne “prljamo” ! I onda, dok i inače štedljiv a povelik motor ne ugreje sebe - topla voda UOPŠTE ne ide ka radijatoru kabine ! A onda, kad dohvati 80-90 stepeni, greje k’o Smederevac ! Da li je neko porobao da “bajpasuje” radijator kabine na primarni krug !
Ono, luks auto , limuzina - a drhtiš ko u  Spačeku !!
  • Vozi: Octavia O3 1,6TDI

Van mreže observer

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #20 poslato: 23. Jan, 2025. 13:17 »
Nije samo eko histerija razlog, za motor je zdravije da što manje radi hladan. Dakle ako želiš da ti duže traje, prioritet daj njemu pa tek onda sebi, kada je reč o grejanju.
Ovo što navodiš za 15-20 min je za 1.6 TDI normalno, tako je i meni bilo. E sad, neki imaju dodatni električni grejač (čak je i moj to imao, navodno, Polo, srednji nivo opreme - comfortline) pa me čudi zašto ti bar to ne radi (mada to više opterećuje alternator i akumulator pa opet nije dobro za auto).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Vpersic

Odg: pada temperatura pri voznji nizbrdo 1.6TDI
« Odgovor #21 poslato: 25. Jan, 2025. 08:38 »
Pozdrav
Po meni možda termostat i ima koliko veze, za probu možda stavit karton ispred hladnjaka.
U novijim autima je potrošnja smanjena na način da ima čim manje otpadne energije, a mi se grijemo na otpadnu toplinu.
Nizbrdo bez gasa nema goriva pa nema ni topline i temp pada. Pred malo sam kupio Octaviu i ima loše grijanje ako je ne stisces malo čak i na uzbrdici.
Iako je još nisam vozio oko nule ili ispod nule, onda će bit još gore.
Morat ćemo kao nekad na zastavi 101 u masku stavit gumenu zastitu.
  • Vozi: Škoda octavia combi 1,6TDI 2013 god