Autor Tema: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen  (Pročitano 12449 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže crniZapočeo temu

Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« poslato: 01. Feb, 2017. 11:11 »
Poštovane kolege,

Mislim da negde imam kratak spoj na autu, ili to ili je neki od električnih sistema neispravan.
Merio sam potrošnju, auto ugašen vuče 1.81 A

Da li je ovo normalna vrednost? Meni je ovo mnogo za auto koji je ugašen, vrata zatvorena, ključ van brave, sva svetla pogašena. Koliko bi auto smeo da vuče ga apsolutno ništa ne radi na njemu(znači samo board računar i centralna brava)?
U pitanju je Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI iz 2001. god.
Način na koji sam merio potrošnju je kao iz video uputstva https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0
Slika merenje u prilogu.

Veliki pozdrav,
crni
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort


Van mreže ugi85

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #1 poslato: 01. Feb, 2017. 15:44 »
Nemas kratak spoj ali nisi daleko od toga. Da li auto normalno pali i puni akumulator?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže crniZapočeo temu

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #2 poslato: 01. Feb, 2017. 17:55 »
Pali normalno... pa, relativno normalno. Ako ga ne pališ duže od 3 dana, onda malo duže verglam. Ako ga palim na svaka 2 dana onda upali bez problema.

Pre ovoga sam imao problem sa akumulatorom, koji je posle 6 meseci zamenjen)u garanciji sa novim. I mislio sam da je do toga bilo, ali čak i sada sa novim akumulatorom imam osećaj da to nije to
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #3 poslato: 01. Feb, 2017. 18:10 »
Sa 1.8A curenja imaces velikih problema ako ne skines kleme sa akumulatora kad parkiras kola. Primera radi normalno curenje je do nekih 50mA, a kod teme je preko 30 puta vise i to ce nazalost definitivno ostaviti posledice na akumulator.
Odakle poceti kad moze biti nekoliko problema? Slikaj tablu sa osiguracima kako bi znao gde koji ide i nakon toga ih sve povadi pa ponovi merenje struje. Ukoliko pokaze 0A znaci da je neki od potrosaca problem. Da bi odredio koji potrosac pravi problem vracaj jedan po jedan osigurac prateci sliku i nakon svakog vracenog osiguraca prati sta ce ampermetar da pokaze. Cim pokaze 1.8A znaces koji potrosac pravi problem.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže crniZapočeo temu

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #4 poslato: 01. Feb, 2017. 18:23 »
Ugi,

Hvala ti na odgovoru i što si potvrdio moje mišljenje. To i planiram da uradim, samo sa malom varijacijom - meriću konstantno struju, pa ću vaditi i vraćati jedan po jedan osigurač dok ne nađem onaj koji kada skinem potrošnja struje opadne na prihvaljiv nivo. Nije toliko lep način kao tvoj, ali će mi uštedeti malo vremena.

Parkirao sam ga u garažu, čekam 30 min da se se isprazne kondezatori, a i da se auto malo ugreje, i krećem sa poslom.
Pišem šta sam otkrio.
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #5 poslato: 01. Feb, 2017. 18:36 »
Veruj mi, kondenzatori se prazne mnogo, mnogo brzo pa ne moras da cekas pola sata. Nacin koji predlazes nije nimalo losiji od mog predloga i potpuno je nebitno koji ces koristiti.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže lipovaccc

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #6 poslato: 01. Feb, 2017. 18:57 »
Prvo izvadi osigurace koji su uvek pod strujom-sat,ecu itd pa onda vadi jedan po jedan
Ako ti treba spisak osiguraca na tabli reci da ti posaljem
I pre skidanja slikaj tablu da zans gde je koji bio
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže crniZapočeo temu

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #7 poslato: 01. Feb, 2017. 21:02 »
Nečuveno! 

Unimetar je konstantno vukao (sada) 2.10A - vrednost se nije promenila prilikom vađenja ni jednog osigurača! Apsolutnog ni jednog! Prosto ne mogu da poverujem....

Osigurače koje sam vadio:
1. Glavni osigurači na tabli kod vrata vozača
2. Drugi osigurači koji se nalaze na poklopcu baterije
3. Čak sam izvadio osigurač sa radija (radio nije fabrički, rekoh "šta znam, možda je vlasnik pre mene nešto prevezivao, mada čak i da je prevezivao morao bi da to da veže na neko kolo koje opet ide preko osigurača)

Ugi, imaš neku ideju? Pada mi na pamet da je nekao nešto vezao direktno na primarnu + liniju direktno iz akumulatora, i masu spojio na šasiju, ali:
a) zašto bi to neko radio?
b) gde bi to neka radio?
 wac1
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort

Van mreže lipovaccc

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #8 poslato: 01. Feb, 2017. 21:21 »
A je l si odšrafljivao i ove osigurace

Ljudima je znao da ode senzor letve volana pa onda vuce struju
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #9 poslato: 01. Feb, 2017. 21:26 »
Prati + zicu i vidi da li je jos neka povezana na nju. Koji je napon punjenja akumulatora?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže ИгоР

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #10 poslato: 01. Feb, 2017. 22:03 »
Прегиби на вратима колега...јеси гледао жице? Одмотај изолацију и детаљно прегледај. По годинама је зрела за тај квар.
Треба да буде 0.2-0.3А након неких 30ак секунди од контакта пипаљкама (док све оде "на спавање").


Sent from my iPhone  

Van mreže ИгоР

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #11 poslato: 01. Feb, 2017. 22:33 »
20-30mA...извињавам се, грешка (нисам могао едитовати)..


Sent from Tapatalk

Van mreže crniZapočeo temu

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #12 poslato: 01. Feb, 2017. 22:49 »
A je l si odšrafljivao i ove osigurace

Ljudima je znao da ode senzor letve volana pa onda vuce struju
Čoveče!
Nisam!
Kada sam sklapao sve nazad, primetio sam i daj deo sa osiguračima i pomislio "Vidi ovaj stari tip topljivih osigurača kao što je licna" - i nisam odreagovao. Valjda sam bio isfrustriran od pokušaja pa nisam razmišljao pravilno. Sjajno si to primetio!

@ugi
Napon punjenja akumulatora, znači alternator je bio ispravan. Ne sećam se koji je bio napon, ali mislim da je bio preko 14V... Tada kada sam gledao i upoređivao sa referentnom listom delovalo mi je ok. Proveriću!

@IgoR
Igore, nisam gledao... I meni se javlja osećaj da je moguće da je nešto na tom prekidu. Za vikend ću da, ako treba, i sve tapacirunge da poskidam dok ne nađem kvar. Hvala na ideji!
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort

Van mreže crniZapočeo temu

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #13 poslato: 04. Feb, 2017. 14:17 »
Uzeh malo vremena da pogledam osigurače

Odšrafio sam sve ove sa slike od @lipovaccc i potrošnja je i dalje 2.0A (sada se popelo na 2.0A)
Sve osim onog pod brojem 6 koji nije ni na šta vezan - kad smo već kod toga, @lipovaccc zašto si ga zaokružio?

Novu informaciju sam dobio od pređašnjeg vlasnika, da je skidan katalozator kako bi se dobila snaga motora - jel to ima logike? Pored toga, da li taj katalizator ima neki senzor? Možda je baš taj senzor direktno spojen na plus, bez prolaska kroz osigurače.

Počinje da živcira....
  • Vozi: Škoda Fabia Sedan 1.9 SDI 2001 Comfort

Van mreže ugi85

Odg: Problem sa strujom - auto vuče 1.81 A ugašen
« Odgovor #14 poslato: 04. Feb, 2017. 15:25 »
U podeli teme izgubila se moja poruka kojoj je ovde mesto. Premeri napon punjenja akumulatora voltmetrom.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance