0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
A zamisli kupis auto od druga ( inace trgovca automobilima), napomene ti da je promenjen set kvacila i na kraju saznas da su stavljeni polovni delovi, cak i polovna lamela...
Niste nista razumeli, nema budzevine.Kupis lepo zamenski set, sve ide sraf na sraf.Ja sam izgurao 115kkm u Beogradu, sa plivajucim zamenskim nema sansi da toliko traje u gradskoj voznji.Inace set sa fixnim sada kosta 27000 din.Jos da napomenem da nikakav problem ni sa menjacem ni sa setom kvacila nisam imao u tih 115kkm, cak sam letos vozio od Srpsko-Makedonske granice do Bgda bez gornjeg cilindra kvacila, sve je izdrzalo bez problema, i saltanja i paljenja u prvoj.Ja sam tako uradio pre 4 godine, i evo opet. Pisem svoje iskustvo da olaksam drugima, nikako ne preorucujem jer je stil voznje drugaciji kod svakog vozaca.
Lamela, korpa, ležaj - samo novi.Zamajac, remont samo ako nije blokiran. U tom slučaju ni ne može da se radi.Poslato sa VTR-L09 uz pomoć Tapatoka