Autor Tema: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)  (Pročitano 7680 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola1978Započeo temu

DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« poslato: 12. Mar, 2017. 10:02 »
Momci,

U Alprosu su mi rekli da se na ovom menjacu ne radi redovan servis(na verziji DSG od 6 brzina se radi), to jest da je zatvoren.

Pricao sam sa par servisera automtskih menjaca, jedan kaze radi se i ima dva ulja+filter(trosak 225e), dok mi drugi takodje potvrdi da se ne radi ali da je njegova trajnost samo 150000km nakon cega riknjava?!

Da li se radi servisiranje i ako se radi da li imate iskustva sa serviserima automatskih menjaca, i koja je tacno trajnost ovih menjaca(nekako mi je 150,000km smesno malo km da moze da predje - trenutno mi na cajgeru stoji 84,000km).

Unapred hvala!
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže batke

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #1 poslato: 12. Mar, 2017. 10:47 »
Pored 6-to stepenog postojie i 7.stepeni DSG menjači i to dve verzije koliko sam ja upoznat. Prva verzija je za vozila sa manjim obrtnim momentom i to do 250Nm što je slučaj kod tebe i druga za jače motore odnosno do max obrtnog momenta od 600Nm.
Tvoj menjač kao što sam rekao je prikladan za vozila sa manjim obrtnim momentom. I on kao i 6-to stepeni ima dva kvačila, ali s obzirom na opterećenja za koja je projektovan ne leži u karteru sa uljem nego je tzv suv (u celom sklopu ima manje ulja nego u 6-to stepenom). Na osnovu ovoga možeš da zaključiš da su u ljudi iz Alprosa bili u pravu te da se po tehničkim specifikacijama servis ne radi. To da mu je trajnost oko 150kkm je diskutabilno mada taj menjač ima više bagova nego njegov brat sa manjim brojem brzina.

Ovo gore su bile činjenice, a ovo što sledi je moje nazovi logičko razmišljanje: To što su ti rekli drugi majstori može da bude istina, zašto, zato što ovlašćeni servis nikad ne popravlja već menja deo (takva je politika proizvođača) pa ako je deo skup ljudi nađu nekog majstora koji bi isti popravio i to za manje para i urade tako.
Zaključak. Ne, servis se ne radi u ovlašćenim servisima, a da može da se odradi verovatno može. Problem ostaje taj gde nabaviti delove ako ih u ovlašćenom nema (znači da nij predviđeno).
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže klisko

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #2 poslato: 12. Mar, 2017. 11:52 »
Ja mislim da je ova priča da se sedmobrzinci servisiraju potekla upravo od toga što postoji sedmo brzinski mokri koji se servisira. Ovaj iz Yeti-a je suvi i on je zapečaćen. Obzirom da zamena ulja u 6-brzinskom nije naivna i zahteva posebne alate, ne bih baš bio opušten da mi ispravan menjač čačka neki majstor svojom „ma šta inženjeri znaju, ovo je višak“ metodom. Kada nešto crkne i nemaš šta da izgubiš, onda ima smisla rizikovati, ali ispravan menjač koji košta par hiljada da se zameni... Ne hvala.
Što se tiče cifre od 150 k, možda je to trajnost lamela?
Edit: link na proceduru zamene ulja na 6 brzinskom, mokrom: http://www.myturbodiesel.com/wiki/dsg-fluid-drain-and-replacement-service-vw-and-audi-stronic-oil-flush/
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #3 poslato: 12. Mar, 2017. 13:23 »
Pored 6-to stepenog postojie i 7.stepeni DSG menjači i to dve verzije koliko sam ja upoznat. Prva verzija je za vozila sa manjim obrtnim momentom i to do 250Nm što je slučaj kod tebe i druga za jače motore odnosno do max obrtnog momenta od 600Nm.
Tvoj menjač kao što sam rekao je prikladan za vozila sa manjim obrtnim momentom. I on kao i 6-to stepeni ima dva kvačila, ali s obzirom na opterećenja za koja je projektovan ne leži u karteru sa uljem nego je tzv suv (u celom sklopu ima manje ulja nego u 6-to stepenom). Na osnovu ovoga možeš da zaključiš da su u ljudi iz Alprosa bili u pravu te da se po tehničkim specifikacijama servis ne radi. To da mu je trajnost oko 150kkm je diskutabilno mada taj menjač ima više bagova nego njegov brat sa manjim brojem brzina.

Ovo gore su bile činjenice, a ovo što sledi je moje nazovi logičko razmišljanje: To što su ti rekli drugi majstori može da bude istina, zašto, zato što ovlašćeni servis nikad ne popravlja već menja deo (takva je politika proizvođača) pa ako je deo skup ljudi nađu nekog majstora koji bi isti popravio i to za manje para i urade tako.
Zaključak. Ne, servis se ne radi u ovlašćenim servisima, a da može da se odradi verovatno može. Problem ostaje taj gde nabaviti delove ako ih u ovlašćenom nema (znači da nij predviđeno).
Upravu si za ovlašćene servise, primer greške na turbini koju sam imao pre mesec dana, u Alprosu su mi rekli da je "preporuka tehničkog centra u Češkoj" da se promeni cela turbina što je kod njih koštalo 1400evra...resetovali I auto radi..1400din.

Automatski na predhodnim kolima je isto tako bio zatvoren, na 200000km otišao hidro blok, promenjen zajedno Da uljem I filterom, menjač savršeno radio posle toga. Inače kvar hidrobloka je I nastao zbog pada nivoa ulja, to jest zato što menjač nije servisiran svakih 80hiljada...

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže nebojsar

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #4 poslato: 12. Mar, 2017. 13:27 »
Ja sam skoro cuo da se u nove modele ugradjuje 7 stepeni menjac koji ima servisni interval i to da je kratak tipa 30k km. Ako neko ima fabiju, rapida ili oktaviju sa dsg-om i malim motorom mozda moze da potvrdi.
Za starije modele (2014 I ranije) sam potpuno siguran da 7 stepeni menjac nema servise. Znam da je u kombinaciji
sa 1.4 tsi motorima bilo problema i to sirom koncerna, dakle sa skoro svim brendovima, cak je postojao sajt na kome su
ljudi mogli da upisu probleme koje su imali kako bi skupili dovoljno podataka za tuzbu.



  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže batke

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #5 poslato: 12. Mar, 2017. 14:12 »
Automatski na predhodnim kolima je isto tako bio zatvoren, na 200000km otišao hidro blok, promenjen zajedno Da uljem I filterom, menjač savršeno radio posle toga. Inače kvar hidrobloka je I nastao zbog pada nivoa ulja, to jest zato što menjač nije servisiran svakih 80hiljada...

Ovo važi za 6-to stepeni i cena servisa je negde oko 450 evra
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #6 poslato: 12. Mar, 2017. 14:21 »
Ovo važi za 6-to stepeni i cena servisa je negde oko 450 evra
Meni jedan serviser za zamenu ulja i dva filtera traži 255evra, I kaže da postoje tri sedmostepena dsg menjača..

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže joca 58

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #7 poslato: 12. Mar, 2017. 17:52 »
Meni su isto rekli bez odrzavanja (suvi sa 7 brz.)Bez problema je izdrzao do sada 118 k. a ko je u pravu pokazace vreme.
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #8 poslato: 12. Mar, 2017. 20:45 »
Meni su isto rekli bez odrzavanja (suvi sa 7 brz.)Bez problema je izdrzao do sada 118 k. a ko je u pravu pokazace vreme.
Prema rečima jednog majstora za automatske, postoje tri vrste ovog menjača, kaže preključe radio na jednom tiguanu:







Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže mirkuk38

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #9 poslato: 12. Mar, 2017. 20:55 »
Šta mu se desilo?

Van mreže klisko

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #10 poslato: 13. Mar, 2017. 00:14 »
Tiguan bi trebao da ima DSG7 mokri. Inače, po wikipedia postoje
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže batke

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #11 poslato: 13. Mar, 2017. 09:07 »
Ja sam pomenuo samo prvi i poslednji  :)
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže markoko

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #12 poslato: 13. Mar, 2017. 13:16 »
Ako mu je ovo sastavio onda bi ja tom majstoru poverio moj menjac.

Van mreže klisko

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #13 poslato: 13. Mar, 2017. 15:22 »
Sve sam spremniji da uzmem novi DSG. Taman dok izađe iz garancije, izvežbaće se nezvanični majstori :)
  • Vozi: Octavia A5FL 1.9TDI 2010 i Octavia A7FL 1.6TDI 2019

Van mreže Nikola1978Započeo temu

Odg: DSG 7 brzina - redovno odrzavanje(Yeti 1.2tsi)
« Odgovor #14 poslato: 13. Mar, 2017. 19:02 »
Danas sam se cuo sa jedinim majstorom za automatske menjace u kojeg iskreno imam poverenja, iz razloga sto mi je ranije servisirao menjac na predhodnim kolima i nikad nisam imao ni jednu zamerku kako po pitanju strucnosti, tako po pitanju usluge i cene(u Kumodrazu se inace nalazi).

Prema njegovim recima, menjac jeste zatvoren i u njega staje nepunih 2l+1l(ovo drugo nije klasicno ulje za menjace), i u sustini ne radi se redovan servis do zamene lamele i korpe lamele, sto je na nekih 150 hiljada km, kada mi je i preporucio da uradio promenu ulja i filtera.

S obzirom da cu ja auto zadrzati 3godine maximum i prelaziti do 5,000km godisnje, za mene je ova prica zavrsena ;) 8)
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011