Autor Tema: Ugradnja turbine (da ili ne)  (Pročitano 10972 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Djap3Započeo temu

Ugradnja turbine (da ili ne)
« poslato: 19. Mar, 2017. 18:04 »
Pozdrav svima! Zanima me koliko bi koštala ugradnja turbine u 1.4 benzinski motor (86 konja) i koliko snaga motora može da se poveća ? (vozim Roomstera)  :B=) *čitao sam da ide po 2-3 hiljade evra, ali me zanimaju vaša mišljenja i eventualno iskustva :)
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)


Van mreže ugi85

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #1 poslato: 19. Mar, 2017. 18:10 »
Visestruko jeftinije je (i bolje) da zamenis motor.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Djap3Započeo temu

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #2 poslato: 19. Mar, 2017. 18:15 »
Visestruko jeftinije je (i bolje) da zamenis motor.
Nisam se nadao ovakvom odgovoru :/ Hm, postoji li neki drugi način (osim čipovanja, promene izduva) da se pojača snaga motora?
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)

Van mreže ugi85

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #3 poslato: 19. Mar, 2017. 18:23 »
Retko ko moze ugraditi turbinu bez ikakvih peripetija i budzenja. Velika je sansa da ti neko na taj nacin upropasti motor. Snaga se moze povecati i promenom filtera vazduha ali na 86ks dobitak ce biti simbolican.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže Djap3Započeo temu

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #4 poslato: 19. Mar, 2017. 18:31 »
Retko ko moze ugraditi turbinu bez ikakvih peripetija i budzenja. Velika je sansa da ti neko na taj nacin upropasti motor. Snaga se moze povecati i promenom filtera vazduha ali na 86ks dobitak ce biti simbolican.
Aha, okej. Hvala na savetima i informacijama
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)

Na mreži zare

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #5 poslato: 19. Mar, 2017. 19:30 »
A sta mislite kako su se budzili motori pre pojave cipovanih naftara?? Pa nije budzenje nastalo sa cipovanjem.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #6 poslato: 19. Mar, 2017. 21:13 »
Naravno da nije, ali da li je isplativo na 1.4 "okaciti" drugu  granu+turbina+ neki ECU koji ce to da gura,neko da to mapira,itd...dal'ce dizne to da isprate i li ces i njih menjati, pumpu goriva...... i to pod uslovom da ne ides na veliki pritisak turba pa ne moras da cackas motor, smanjujes kompresioni odnos... I sve radi dobitka od 30-40 ks, dakle imas motor sa jedno 110ak ks koji te kosta bar 2500 €. Dakle neisplativo. Prodas 1.4, dodas 1500, kupis 1.9TDi malo modifikujes i teraj.
Primer: Ako je autor bas resio, ima na Briskodi jedna Fabija II 1.4 kojoj je motor "old skul" naturpijan, gomila delova je koriscena sa Pola 6n GTI (1.6 125ks) i mislim da je negde oko 135 ks snaga.
https://www.briskoda.net/forums/topic/223753-32kofdata-fabia-sport-mkii/
"* Cold air full intake kit by GREEN
* Head Flow Improvement by Nizamis Motorsport
* Pistons, Rods & Crankshaft from 6n2 Polo GTi
* Camshafts DBilas (253°)
* ECU Remaping by KAKARIS PERFORMANCE
* Handmade exhaust manifold, Stainless Steel catalytic converter, Exhaust piping (50mm)

and finally after a few months a set of "Okada Plasma Direct Coils" was also installed. The result was a healthy 135hp!!! (unfortunately I can't remember torque) but soon I will have a dyno test cause I need the final figures after installation of the coils and fine tune of the map. I will make sure I post it up"
Otprilike posla kao i za turbiranje tog motora.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže dexterslab011

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #7 poslato: 19. Mar, 2017. 21:14 »
Nisam mehanicar, ali koliko se secam dana iz rane mladosti ne-turbo motori se budze na razne nacine, svi verovatno znamo za razbusivanje cilindra i stavljanje veceg klipa 😃 Ziveo Tomos 😃 Iskreno mislim da na atmosferskom motoru moze malo toga da se urafi za "male pare". Zamena filtera, svecica, izduva i neko mapiranje ne verujem da bi dodali nesto mnogo konja... Sto se tice dodavanja turbine, izbodljovo je, ali izuzetno komplikovano i skupo, smatram da je mnogo lakse kupiti komplet motor i ubaciti ga u auto, kad vec postoji prostor predvidjen za sve. Ali nije to samo motor...tu je i menjac, kocnice... Mnogo je to posla...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.0 2016

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #8 poslato: 19. Mar, 2017. 21:52 »
Guglati Fabia II 1.8T, pa videti koliko ima posla... Zaboravih da kod nas to ne moz' da dobije atest... :(
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Djap3Započeo temu

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #9 poslato: 20. Mar, 2017. 09:32 »
Pre svega hvala na ovim informacijama koje nisam baš znao  8) Razmišljao sam da uložim novac u ovaj auto zato što sam prvi vlasnik i najsigurnije mi je. Ali nisam planirao da sav novac uložim u turbinu i rizikujem  wac1 Tako da ukoliko se definitivno odlučim za sređivanje to će biti izduvni sistem, čipovanje, svećice, promena filtera (ima li još nešto što mogu pored ovog?).. Verujem da će i ovo da joj poveća snagu i da će ići bolje i brže, a takođe planiram i spolja (a i iznutra) da je uredim tako da se nadam najboljem  :RR)
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)

Van mreže Djap3Započeo temu

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #10 poslato: 20. Mar, 2017. 10:03 »
Pošto ne mogu da izmenim svoj post moram novi

Zanima me još jedna stvar, šta je potrebno ugraditi u motor da bi mogao da ide u crvenu zonu? (takođe vaša mišljenja/iskustva sa time), hvala  :RR)
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)

Van mreže batke

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #11 poslato: 20. Mar, 2017. 12:43 »
Pre svega hvala na ovim informacijama koje nisam baš znao  8) Razmišljao sam da uložim novac u ovaj auto zato što sam prvi vlasnik i najsigurnije mi je. Ali nisam planirao da sav novac uložim u turbinu i rizikujem  wac1 Tako da ukoliko se definitivno odlučim za sređivanje to će biti izduvni sistem, čipovanje, svećice, promena filtera (ima li još nešto što mogu pored ovog?).. Verujem da će i ovo da joj poveća snagu i da će ići bolje i brže, a takođe planiram i spolja (a i iznutra) da je uredim tako da se nadam najboljem  :RR)

I tu postoji mali problem sa čipovanjem atmosferskog motora. Ozbiljne tjunerske kuće neće to da rade jer je neisplativo. Remap ili čipovanje se radi na turbo motorima jer to ima smisla . Na atmosferskom možeš da dobiješ oko 5% što je zanemarljivo i neprimetno.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #12 poslato: 20. Mar, 2017. 18:08 »
Mozda neka vrsta Electric Superchargers-a moze da se nabudzi i kod tebe.
Ne znam nikog ko je to radio ali cisto za raznisljanje
http://www.aeristech.co.uk/electric-supercharger/
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže -nebojsa-

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #13 poslato: 20. Mar, 2017. 20:36 »
Ne znam ni sta ces dobiti ako odes u "crvenu zonu", taj motor ima max.snagu na jedno 5000 o/min , a obrtni na jedno 4000 o/min; posle toga nema vajde. Cipovanjem se pomera blokada ili uklanja, ovde nema smisla ni potrebe.
Vozi to sto imas ako snaga nije preveliki problem a zadovoljan si ostatkom auta. Ako jeste menjaj auto. Sve drugo je neisplativo, za mnogo € neces bas puno dobiti.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Djap3Započeo temu

Odg: Ugradnja turbine (da ili ne)
« Odgovor #14 poslato: 20. Mar, 2017. 20:59 »
Dogro, onda cu se najverovatnije vratiti na prvi plan, odnosno na prodaju ovog i kupovinu nekog fabricki jaceg auta. Svakako imam jos vremena da razmislim i odlucim tacno sta cu.  Hvala na informacijama :)
  • Vozi: Škoda Roomster 1.4 86KS (2008)