Masis poentu hibrida, a to je niska emisija izduvnih gasova, niska potrosnja u urbanim uslovima, niza potrosnja u odnosu na konvencionalne benzince.
Najveci proizvodjac hibrida - Toyota se od dizela vec gotovo oprostila. Sto naravno ne znaci da je dizel gotov; bice novih dizel automobila realno barem jos 10ak godina.
Problem je sto ce biti sve skuplji jer ce biti sve teze odrzavati korak sa novim normama izduvnih gasova. AdBlue, dpf, i ko zna sta jos. Vec sada pojedini automobili sa AdBlue/SCR trose i preko 10-12 litara ad blue na 10000 km.
Takodje subvencionisane cene hibridnih vozila u velikom delu EU, kao i manji harac pri registraciji cine jos jednu prevagu.
Cena odrzavanja je takodje niza za hibride nego za dizele.
Sve su to cinjenice koje odlucuju ko ce prodati flotu vozila i slicno. Naravno ne kod nas... 
Nije potrosnja samo litara na 100 km.
Npr. novi Rav4 2,5HSD trosi realnih 6-6,5 lit/100 km kombinovane voznje. Kazerm realnih jer sam ja toliko video na bordu. Camry Hybrid cak i manje. CHR Hybrid prosek Cacak-Ljubljana nesto oko 4,5l/100km.
U gradu i regionalno manje, na auto putu nesto vise. Mada je takav slucaj i kod dizela i benzinaca; najvise trose na auto putu.
Servis za Rav4 2,5HSD kosta slicno kao za Yaris 1,5VVTiE. Informacija iz prve ruke 
Gresis i sto se tice regenerativnog punjenja, doduse ne toliko kod Yarisa; kod poslednje generacije hibrida efekat regenerativnog punjenja baterije je izrazeniji, mada svako kocenje i otpustanje gasa dopunjava bateriju. SUS motor i hibridni menjac (sklop menjaca, generatora i elektromotora; sa planetarnih zupcanicima) su stalno spojeni.
Po meni je tek plug in besmislica; ako vozis samo po 50km; tebi je realno i dovoljan cisto elektricni automobil; sto bi se cimao sa plug in-om?
Ako vozis duze relacije, kod nas na brdovitom Balkanu opet plug in nema smisla jer nema punjaca. 
4x4 kod hibrida i elektroautomobila nije i nece biti zamena za 4x4 kod terenaca. Vec sada AWD hibridi nemaju nikakvu fizicku veziu izmedju prednjeg i zadnjeg pogona.

Toyota Corolla (2015 god.) 6.5 l sa 1.6 stari benzinac, sasvim dovoljno nema nekakve potrebe za hibridom.
Moj utisak je da nema neke velike sreće sa hibridom za moje potrebe, kao i većinu ljudi koji žive mimo Beograda.
Na magistralnim putevima, ako imate imalo logike možete preći 50 km da ne zakočite (napunite baterije).
Hibrid=dodatna masa, dodatni dijelovi (dodatni kvarovi), neisukustvo majstora sa novim dijelovima, upitna ušteda na gorivu.
Što se tiče disela i troškova, najgore je prošao jedan od dva Pežoa 301 sa 1.6 HDI motorm, pumpa Add Blue je vrisnula i to 2 puta, što je bilo 2x1200 KM u ovlaštenom.
Pumpa je vrisnula na oko 120 000 km i 3 godine starosti, te je ispao kao jedna od gorih vozila koje smo uzeli.
23 000 KM kao nov, 2 400 KM samo za dvije zamjene pumpi 10% vrijednosti novog vozila.
Ostali 1.6 HDI motori služe, da ne čuje zlo, imamo Berlinga sa 340 000 km, koji još gazi bez problema.
Toyota je se oprostila od malih disela jer su izračunali da im se ne isplati razvoj novih "zelenijih" disela.
Sa 1.6 motorom koji su preuzeli od BMW-a, nisu se usrećili, kraći servisni intervali, slaba pozdanost.
A njihova primarna tržišta i ne mare toliko za diselima.
Uz to došlo je njihovih 5 "hibridnih" minuta.
Stoga mojim potrebama i firme u kojoj radim najviše odgovara, disel ili manja vozila sa benzinskim motorima.
Prije svega ne zamjeri na 4x4, to je onako kolokvijano upotrebljen izraz, znam da postoje različite vrste.
4x4 za pravi offroad mehanika je zakon za naše uslove Lada Niva, ko ima para ima i boljih.
Ne vozim AWD ili 4x4, ali dobro bi mi došao i AWD ponekad, zato mu se i radjujem za male pare.
Da pojasnim doplata za AWD kod C-HR je 3000 KM što smješna cifra, a pogledaj kolika je doplata kod klasične mehanike.
Mišljenja sam da 90% nas je sasvim ok sa pogonom na jednoj osovini, tj. nema potrebe za varijantom AWD 4x4.
Opet ni za izbor žene nisu presudne grudi, ali opet se čovjek obraduje kada ih vidi.
Ko je imao iskustva sa majstorima, zna da obični alternator može biti glavobolja (možda ne u Beogradu i većim mjestima).
Savršenstvo je u jednostavnosti.
Željno iščekujem Teslu od 40 000 -50 000 KM, a do tada se nadam plugin Oktaviji za 30 000- 40 000 KM.
AWD neka opcija čisto da pomogne u krivinama i na jačim uzbrdicama zimi.
Opet potrebe su različite, svakom svačije veselje.
Btw. na ovom snimku me karavan podsjeća malo na Rapida Spaceback.