Autor Tema: Aftermarket xenon  (Pročitano 1117 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže voyagerZapočeo temu

Aftermarket xenon
« poslato: 15. Sep, 2016. 20:29 »
Da li bilo koji aftermarket xenon može da prođe tehnički kada bi se držali propisa?
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M


Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #1 poslato: 15. Sep, 2016. 20:41 »
Pa u tom slucaju dosta kola sa fabrickim xenonom ne bi proslo, sto znaci da zakon treba menjati.



Tapatalk Post


Van mreže voyagerZapočeo temu

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #2 poslato: 15. Sep, 2016. 21:07 »
Zbog prskalica?
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #3 poslato: 15. Sep, 2016. 21:09 »
Pa da. Ima dosta fabrickih xenona uz koji ne idu prskalice standardno.

Tapatalk Post


Van mreže voyagerZapočeo temu

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #4 poslato: 15. Sep, 2016. 21:14 »
Što znači da ne bi smeli da prođu homologaciju...
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #5 poslato: 15. Sep, 2016. 22:09 »
Ne verujem da bi Skoda sa nehomologovanim farovima nastupala u Evropi. Zahtevanje uredjaja za pranje fara zavisi od broja lumena, i do 2000 lum nisu potrebni bez obzira na izvor svetlosti (HID, LED, halogena...). Nasi uglavnom lose prepisu zakon ne obracajuci paznju na neke bitne stvari, pa se onda menja u hodu kada se na taj problem naidje.

Van mreže voyagerZapočeo temu

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #6 poslato: 15. Sep, 2016. 22:35 »
Mislio sam na homologaciju naših institucija obzirom da se te EU ne priznaju. Naravno da ovi naši samo piskaraju jer od ozbiljne homologacije nema ništa.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #7 poslato: 15. Sep, 2016. 22:40 »
Priznaju se naravno. Sve sto vazi u Evropi vazi i kod nas. Pricam za nova vozila. Kod nas se to i ne zove homologacija vec kontrolisanje saobraznosti. Kod nas, a ni u regionu, ne postoji laboratorija koja moze da obavi kompletnu homologaciju vozila.

Tapatalk Post


Van mreže voyagerZapočeo temu

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #8 poslato: 15. Sep, 2016. 22:48 »
Ok. Nisam upoznat sa materijom... Šta će se desiti  kada npr. u Autočačak stigne prvi Kodiaq. Koliko ja znam neće moći da se registruje dok ne prođe postupak te kontrole saobraznosti ili što bi u Autočačku rekli homologaciju?
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #9 poslato: 15. Sep, 2016. 22:54 »
Upravo tako. Tj nece moci da se ocarini, a samim tim ni registruje. Ali to je proces koji traje 4-5 dana, tako da ne remeti mnogo bilo sta. Bitno je samo da uvoznik na vreme podnese zahtev i sve uglavnom ide brzo ako nema nekih komplikacija.

Tapatalk Post


Na mreži hakkler

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #10 poslato: 16. Sep, 2016. 00:08 »
Ne verujem da bi Skoda sa nehomologovanim farovima nastupala u Evropi. Zahtevanje uredjaja za pranje fara zavisi od broja lumena, i do 2000 lum nisu potrebni bez obzira na izvor svetlosti (HID, LED, halogena...). Nasi uglavnom lose prepisu zakon ne obracajuci paznju na neke bitne stvari, pa se onda menja u hodu kada se na taj problem naidje.
Evo tu si sam sebi odgovorio po pitanju oem xenona kod rapida koji koristi low xenon. Ne znam napamet ali je oko/do 3000 lumena i nisu potrebni perači. Samim tim i u konfigiratoru kod nas u HR po pitanju xenona (cca 450 € ) nisu potrebni perači..dok recimo kod O3 klikom na xenon automatski se veže i opcija perača farova.

Apro po kvalitetnijeg osvjetljenja i bolje vidljivosti još jedan glas za osram unlimited. (Koje traju puno više od predhodnih generacija high tech bullbs)

Na mreži Markkoni

Odg: Aftermarket xenon
« Odgovor #11 poslato: 16. Sep, 2016. 06:16 »
Sve mi je jasno, samo sam hteo da kazem da su nasi napisali zakon, a nisu ga napisali potpuno. Pa ukoliko bi se sprovodio na tehn. pregledima ljudi sa Rapidom, i novom Corsom recimo, bi imali nereseiv problem ni krivi ni duzni.

Tapatalk Post