Autor Tema: Skoda Karoq cena, cenovnik  (Pročitano 20562 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #45 poslato: 31. Avg, 2017. 08:31 »
Cena u AT za 1.5tsi 6MT na nivou Seat Ateca 1.4tsi 6MT+ 100eur
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Na mreži bugarin

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #46 poslato: 31. Avg, 2017. 09:06 »
Ni 1000e razlika izmedju karoqa i kodiaqa?
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Peja

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #47 poslato: 31. Avg, 2017. 09:19 »
Ni 1000e razlika izmedju karoqa i kodiaqa?
U Srbiji ce biti, isto kao i svuda verovatno, razlika 4-6ke
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže vnov

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #48 poslato: 31. Avg, 2017. 09:38 »
Nije razlika 1000e zaboravljate da kod karoqa nema active paketa opreme.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Na mreži bugarin

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #49 poslato: 31. Avg, 2017. 12:54 »
Nije razlika 1000e zaboravljate da kod karoqa nema active paketa opreme.

Mea culpa, prevideo.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD


Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #51 poslato: 16. Sep, 2017. 16:34 »
  • Vozi: Yeti

Van mreže Filip

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #52 poslato: 19. Sep, 2017. 10:40 »
cene u Slovačkoj u Evrima:

  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Nikola1978

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #53 poslato: 15. Okt, 2017. 17:16 »
cene u Slovačkoj u Evrima:


Kid nas bi trebalo biti niža..

Послато са HTC Desire 820  

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2tsi Experience 2011

Van mreže Maksimus

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #54 poslato: 15. Okt, 2017. 17:29 »
Nema tdi 190 u karoqu? Pre neki dan sam bio do hyundai salona,onaj tucson mi je jako lep,i znam da moze da se kupi za ispod 20k,i za to nema lepseg auta,ali onaj izlozeni u skoro najjacem paketu opreme (koza itd,mada moze jos jaci) sa 185ks 4x4 automatikom je 33k  =)) . Pa kodiaq je za njega tata,a kosta skoro isto. Znaci karoq ce sigurno biti jeftiniji od tucsona,sto verovatno znaci da ce skoda jos vise poplaviti ulice kod nas.

Van mreže Peja

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #55 poslato: 15. Okt, 2017. 21:55 »
ne znaci to nista... nije sve ni u motoru ni u metru lima ili kubiki korisne zapremine.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #56 poslato: 15. Okt, 2017. 22:02 »
Pa znaci,sigurno nece biti skuplji od kodiaq-a,koji kosta prakticno isto kao tucson. A to za metre lima,sedi u jedan i drugi i sve ce ti se samo kasti  ;) . Kodiaq je mnogo ozbiljniji auto. E sad,hyundai ima i santa fe,a tu je vec mnogo ozbiljnija konkurencija kodiaqu.

Van mreže Peja

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #57 poslato: 15. Okt, 2017. 22:19 »
Samo u Srbiji je nenormalna situacija da je Kodiak sa cenom u nivou Tucsona. Ovde kod mene je Kodiaq 10k+ u odoisu na pomenuti Tucson, koji je u rangu cena Atece. E tu je po meni Tucson sveukupno ispred Atece (Karoq) jer se Tucson na akciji moze dobiti povoljnije od Atece.

Ali ovome treba zahvaliti onim 1200 Skoda za policiju i jos ko zna koliko Skoda za druge javne institucije koje ih masovno nabavljaju od istog uvoznika. Tu razliku dampiranih cena Skodinih modela neko ipak placa, ali to je za neku drugu pricu a ne ovu temu.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže fobia24

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #58 poslato: 16. Okt, 2017. 09:54 »
Hundai ne može da se meri ni sa jednom škodom. Ja ih vozim svaki dan, pogledajte i opipajte jeftini enterijer od krute plastike u tucsonu. Menjač za 3 klase slabiji nego u škodi, a o automatiku da i ne govorim. DSG nema konkurencije osim u premiumu. Šalta brzine da se ne oseti, bez cimanja, bez kašnjenja. Kod francuza, korejanaca, japanskih kola svi automatici imaju bagove, nekad mu treba 2-3 sekunde da prešalta i motor gubi u praznom hodu, nekad odradi odmah, cima... Citroen je najgori po pitanju automatskog menjača. Ja sa takvim autom recimo ne bih smeo da krenem u preticanje, ako se "zgazi", on nekada zabaguje i motor je nekom polupraznom hodu i po 2 sekunde. To bukvalno na svakom drugom autu.
A za policiju nije bilo 1200 auta, već nešto preko 700, od čega ima nekoliko fiata 500L. Škoda ne znam jel ima celih 700 i tu je uračunata ona tura od 50 rapida iz 2016.

Van mreže Maksimus

Odg: Skoda Karoq cena, cenovnik
« Odgovor #59 poslato: 16. Okt, 2017. 13:41 »
Imam ja Santa fe druge generacije,prezadovoljan sam njime. U odnosu ma oktaviju scout,luksuzniji je,udobniji ali je istina da enterijer nema onaj osecaj cvrstine kao skoda (ali u konktetnom slucaju hyundai je luksuzniji). Plastika ne krcka,meksa je od one u oktaviji (pogotovo na vratima),menjac nije nesto brz (poredeci sa dsg,ovo je ipak klasicni torque konverter automatik,to ima i mane i prednosti), ali salta bez trzaja,zadrske,ali nema poredjenja sa dsg(ali je i auto generacijski mnogo stariji od superba). Medjutim ovaj menjac i motor (2.2 crdi) su se pokazali odlicno. Ja sam gledao novi santa fe da kupim,medjutim manje je "dzip" od mog,postao je usmereniji za grad (i ima onaj klasicni koreanski enterijer sa onim cudnim oblicima,to ne volim,moj ima enterijer koji je prilicno elegantno resen,ciste linije,klasican dizajn,pogotovo za Aziju). Medjutim santa fe je klasa za stari tukson i ix35 . Novi tukson je lep,ali najiskrenije nema poredjenja sa kodiaqom (osim dizajna eksterijera,kodiaq mi je ruznjikav). A da hyundai ne moze da se poredi sa skodom ne bih se slozio,mada bi skoda bila moj izbor (kao sto i jeste). Santa fe ili Kodiaq,uzimajuci u obzir cenu(bar 5k razlike) kodiaq,ali je daleko od nema poredjenja.
Inace neke stvari su me odusevili ma nekim detaljima poput identicnog petog tocka sa alu felnom,friziderom u onoj pregradi izmedju vozaca i suvozaca (koji je zapravo koristan,ne kao u oktaviji gde ne moze da stane limnka a izduv za hladnjenje je 2x1 cm). Za ostale hyundaije nisam siguran,od njih sam samo santa fe i gledao (i sad tucson),tako da iskreno ne bih znao sta da kazem.
Taj automatik koji si vozio u citroenu je u stvari robitizovani manuelni (elektromotori razdvajaju kvacilo i menjaju brzine,ali je prenos kao u klasicnom manuelnom menjacu,zovu ih poluautomatici),to je uzasno sporo,imas osecaj da ce auto da krene u rikverc kad razdvoji kvacilo pa menja brzinu (sto traje bar sekundu,kao pocetnik kad sedne u auto).