Autor Tema: 1.2 HTP 12V pritisak ulja  (Pročitano 3797 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

1.2 HTP 12V pritisak ulja
« poslato: 22. Maj, 2017. 18:22 »
Potreban mi je savet,

skoro sam menjao lanac, urađen servis komplet, promenjeno ulje i filter.... da bi posle 1000km dobio signal za ulje..... dolijem malo, iako vidim da ima dovoljno... pojavljuje se signalna lampica... i to kada idem nizbrdo... mali gas... a na uzbrdici nema signala.....

Auto odvežen kod majstora, povezao manometar... pritisak ulja kada startuje auto oko 2 bar.... ali kako se zagreva.... pada pritisak..... na 0.5 bar...

kaže da su stradale bregaste, i kućište u kojima se bregaste vrte..... ima li tu kakvih ležajeva... šta da radim jer mi je svako otvaranje dosta para.....

kako da utvrdim šta može da bude....

kaže majstor da su ti motori sa tom falinkom..... auto ima 216000km, ali apsolutno redovno servisiran i u 90% vožnja regionalnim putevima kuća posao......
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #1 poslato: 22. Maj, 2017. 20:12 »
Taj motor je svakako katastrofa , lose je napravljen , generalna uglavnom izdrzi 10-20 hiljada . Najvese poziva imam za njega upravo .
 Ti motori za nase trziste i za zapad nemaju veze sa vezom , bas kao i na feliciji 1.9 dizel , nasi stradaju , a ovi sto dodju sa zapada ne . Primetio sam da na bloku npr pise made in mexico dok ovamo pise made in germany . Tu se stvara jos jedan problem , lepo to ide , auto ima klimu , gazi se poprilicno , a 3 klipa . Moje neko dugogodisnje iskustvo , necu da te plasim , ali uglavnom se ispostavi da je motor upravo problem na kraju .  :-[
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Bobi

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #2 poslato: 22. Maj, 2017. 20:21 »
Da ne idem u offtopic sa temom ali moram da se nadovezem,vezano za takav motor sa 3 klipa (Buca zna da sam ga cimao za to skoro)...
U pitanju Opel  Corsa c 1.0 sa 3 klipa,posle predjenih 200 000km motor izgubio pritisak ulja i sve otislo u p.m.   Sad drugar radi punu generalnu koja ga izadje oko 600e.
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #3 poslato: 22. Maj, 2017. 20:29 »
Videcemo sta ce biti sa ovim novim generacijama 1.2 i 1.0 sa jos vise konja na tezim automobila . Bas me zanima na duze sta ce se desiti .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže bosnicdz

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #4 poslato: 22. Maj, 2017. 21:00 »
Bez panike, dobro spakovan pismen motor je cca 350e a nepismen jos manje....  wac1 wac1 wac1 Kojih crnih 600e za auto koji ne vredi 1500...

Van mreže lipovaccc

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #5 poslato: 22. Maj, 2017. 21:15 »
Je l buco na kom mestu to piše made in Mexico ? ocu da proverim na mom bloku
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže bosnicdz

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #6 poslato: 22. Maj, 2017. 21:45 »
Nisu mi jasni likovi koji na muku coveka idu konstatacijom ma to su krs motori, pravljeni u Gvadalahari i sl. Oni se najvise kvare itd... wac1 wac1 wac1 Ako nemozes da pomognes nekim savetom nemoj ga trovati jos vise >:( >:( >:(

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #7 poslato: 22. Maj, 2017. 22:11 »
bosnic

lepo kažeš, ali ni jedan valjan savet..... nemogu da shvatim, vozim ga od 83000km, apsolutno redovno održavan, ulje pratim na mesec dva, nikad nedostajalo nije.... lagana vožnja.... i na kraju ode bregasta i ležište bregaste, kako kaže majstor, bez otvaranja..... gde ima taj motor za 350 e.....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Bobi

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #8 poslato: 22. Maj, 2017. 23:10 »
...mozda ima lepo spakovan motor za 350e koji ces da ubacis u auto i neznas kad ce da crkne jer neznas sta je unutra...ovako za 600e uradis sve komplet racunajuci tu 100e za ruke majstora,druga glava sa bregastim osovinama polovna je 170e,set lanaca i lancanika sa hirdospanerom i hidropodizacima je oko 280e, karike ...,hilznovanje bloka ,obrada radilice,ravnanje glave,leteci i lezeci lezajevi,uljna pumpa i na kraju filteri i ulje...i onda vozis dok se ne raspadne auto koji vredi 1500e...
znam da nema logike ali posto ga radis za sebe uradi ga kako valja.
 shuxx@  bregaste crkavaju ako ode uljna pumpa pa nemaju dobro podmazivanje a inace imaju svoje lezajeve u polutkama koje se uniste kad nema dobrog podmazivanja i tu onda motor gubi pritisak ulja...
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #9 poslato: 22. Maj, 2017. 23:25 »
bosnicdz Izvini ja sam se prikljucio forumu da budem realan , a ne da pricam bajke koje svima odgovaraju . A koliko vidim ljudi vise vole da ih lazu nego da pricaju istinu . A gluposti ne lupam takvih minimum 20-30 motora 1.2 12v je proslo kroz moje ruke . 400e je taj motor bio je i dosta skuplji ranije

Lipovac potrudicu se da slikam sutra bas na nekom motoru i saljem
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #10 poslato: 22. Maj, 2017. 23:27 »
I ne zavaravajte se sa kilometrazom auta , ljudi su vracali kilometrazu skoro na 0 na moje oci . Auto placevi i slicno sa magicnih 120.000 za 15 god ma vazi . Ima slucajeva , necu da gresim dusu , 1 u 10.000
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži observer

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #11 poslato: 23. Maj, 2017. 00:29 »
Ako je projektovani vek vecine modernih motora 250.000 km onda je ovo skoro pa ocekivano. Kada sam 2008.godine kupovao Fabiju 1.2 HTP, u salonu su mi rekli (misleci valjda da je to jako afirmativno) kako ti motori mogu da predju i celih 220.000 km :)
Nisam ovo docekao jer sam prodao auto posle 33.000 km jer nisam mogao da zivim sa prosecnom potrosnjom od skoro 7 litara (a 10-14 trenutnom potrosnjom na autoputu).

Ovo je forum i cita ga ne samo postavljac pitanja, vec i mnogi drugi. Ko zna kome ce sve ove informacije pomoci. Zato mislim da nema nista lose u tome da medjusobno delimo iskustva, dobra i losa.
Voleo bih da sam mogao neko pravo iskustvo o veku motora da procitam i pre kupovine ovog 1.2 TSI ali o njima ce se prave stvari znati tek posle bar jos 5-7 godina. Po mom skromnom misljenju, sve osim Tojotinih motora je danas cisto smece i tesko moze da dobaci preko 350.000 km ali necu da mracim po VAG forumu ;)
Uostalom, voleo bih da sam sebe demantujem i da mi i dizelas i benzinac doguraju do 400.000 km (i nadzive me :))
« Poslednja izmena: 23. Maj, 2017. 00:34 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #12 poslato: 23. Maj, 2017. 01:15 »
Bas zato i provodim vreme ovde i pisem iskreno bez farbanja i lazi . Ali opet uvek ima onih sto prihvataju i onih sto im sve smeta tako da .

Imao sam slucaj nema mesec dana , covek uzeo fabiu 1.2 12v sa oglasa sa malo preko 100.000 , nisu 2 dana prosla otisao motor .

Ljudi dobronamerno cuvajte se kupovine polovnih automobila bio to auto od 1000e do 10000 i preko , procitajte malo o autu koji vam se svidi , pa tek onda povedite majstora kome verujete i koji nece da vas laze ! Ljudi pakuju sve i svasta sa sto manje ulaganja da bi napravili vecu razliku u zaradi , sta sve rade je sramota .  wac1
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #13 poslato: 23. Maj, 2017. 05:51 »
BOBI

dali si u ovo siguran

 shuxx@  bregaste crkavaju ako ode uljna pumpa pa nemaju dobro podmazivanje a inace imaju svoje lezajeve u polutkama koje se uniste kad nema dobrog podmazivanja i tu onda motor gubi pritisak ulja...

koliko sam se raspitao , nemaju ležajeve... što ne mogu da shvatim....

gde mogu da nađem drugu glavu sa bregastim.....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Bobi

Odg: 1.2 HTP 12V pritisak ulja
« Odgovor #14 poslato: 23. Maj, 2017. 10:58 »
BOBI

dali si u ovo siguran

 shuxx@  bregaste crkavaju ako ode uljna pumpa pa nemaju dobro podmazivanje a inace imaju svoje lezajeve u polutkama koje se uniste kad nema dobrog podmazivanja i tu onda motor gubi pritisak ulja...

koliko sam se raspitao , nemaju ležajeve... što ne mogu da shvatim....

gde mogu da nađem drugu glavu sa bregastim.....


Ja ti pisao o motoru i glavi motora od Opel Corse C sa 3 cilindra koja ima gubitak pritiska ulja....
  • Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng