Autor Tema: Oslabile kočnice  (Pročitano 2379 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PejaZapočeo temu

Oslabile kočnice
« poslato: 06. Jun, 2017. 19:38 »
Pri kupovini polovnog auta, kočio je sa koeficijentom od 77%.
Pri sledećem tehničkom pregledu koeficijent kočenja spao na 60%, a donja granica je ovde 58%. Tada su mi napisali da su problem istroseni diskovi i/ili plocice. Ja ih zamenim. Istrošenost nije bila toliko kriticna...al nek ide zivot.
Ove godine na tehnickom, koeficijent kocenja nista bolji, tj. samo 63%.
Dakle, postoji neki drugi problem.
Kočiona tečnost promenjena godinu dana pre tehničkom na kome je prvi put uočeno slabljenje.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Na mreži zare

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #1 poslato: 06. Jun, 2017. 20:15 »
Kociona creve na prednjim tockovima. Ako su stara i "naduvaju" se opada sila kocenja. Moze da bude i glavni kocioni cilindar ali je to malo verovatno. A moze da bude i servo sto je verovatnije od glavnog kocionog.

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #2 poslato: 06. Jun, 2017. 20:24 »
Ne verujem da su creva popustila, automobil je 2011.

Lose odzraceno pri zameni kocione tecnosti?
Mada, to je radjeno u ovlascenom servisu.  wac1
« Poslednja izmena: 06. Jun, 2017. 20:30 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže adamGT

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #3 poslato: 06. Jun, 2017. 20:54 »
Najbezbolnije bi ti bilo da prvo proveris da li je sistem lepo odzracen,ne bi trebalo da imas neki tehnički problem na autu tog godista

Sent from Redmi 3S prime using Tastatura


Na mreži zare

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #4 poslato: 06. Jun, 2017. 21:14 »
Tehnicki problem nema uvek mnogo veze sa godinama nego kilometrazom  ;). Oni 'tamo' ne kupuju kola kao mi, da bi komsija crko od muke, nego da se voze. I to mnogo :).


Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #5 poslato: 06. Jun, 2017. 21:21 »
ma pravih 76kkm trenutno.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Turbo

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #6 poslato: 06. Jun, 2017. 22:18 »
Promeni kočnu tečnost opet kod nekog ko će to da uradi kako treba. Jeftino je a bar si eliminisao jedan od najverovatnijih uzroka.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #7 poslato: 06. Jun, 2017. 22:54 »
Pa valjda je ovlasceni Skoda servis trebao to uraditi po proceduri i kvalitetno?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže ugi85

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #8 poslato: 06. Jun, 2017. 23:20 »
Koji ovlasceni Skodin servis?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #9 poslato: 06. Jun, 2017. 23:26 »
Auto Cacak u Nisu.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže ugi85

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #10 poslato: 06. Jun, 2017. 23:34 »
U tom slucaju ne znam sta bih rekao, sve je upitno. Znam samo da se kociona tecnost menja svakih dve godine. Preporucio bih ti da sam kupis 1l odgovarajuce kocione tecnosti i odneses majstoru da ti zameni postojecu.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #11 poslato: 06. Jun, 2017. 23:53 »
Pa kociona tecnost je i promenjena pre malo manje od dve godine, a trenutno je tacka kljucanja na 198°C
Hronologija je sledeca.
- Preuzimam auto sa zamenjenom kocionom tecnoscu (250°C) Decembra 2014, napred koci sa oko 3.2 kN, pozadi sa 2 kN, a rucna 1.3 kN
- Septembra 2015. radim mali servis i menjaju mi kocionu tecnost, ocigledno bespotrebno.
- Jula 2016. radim tehnicki pregled, kociona tecnost kljuca na 226°C, napred koci sa 2.3 kN, pozadi sa 1.68 kN, rucna 1.4 kN. Na tehnickom preporucuju zamenu diskova i/ili plocica. Menjam sve.
- Juna 2017 radim tehnicki pregled, kociona tecnost kljuca na 198°C, napred koci sa 2.7 kN, pozadi sa 1.6 kN, rucna 1.55 kN.

Ako pogledam, ispada da
1. pozadi nije bilo boljitka od zamene diskova i plocica
2. Na prednjoj osovini je bilo boljitka od zamene diskova i plocica, ali ne drasticne (preko 3 kN)
3. Svake godine temepratura kljucanja se smanjuje za oko 25°C

Da li je moguce da kocionu tecnost nisu ni zamenili?
Da li u pozadini polako i sve vise pocinje "curiti" glavni kocioni cilindar?
Kako se treba poansati pedala kocnice?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže ugi85

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #12 poslato: 07. Jun, 2017. 08:34 »
Ocito da je sa prvom tecnoscu auto dobro kocio. Moglo bi se zakljuciti da kociona tecnost ili nije promenjena ili je bespotrebno izvadjena kvalitetna i sipana neka losa. Od razglabanja nema nista, ponavljam, najbolje je da kupis sto kvalitetniju kocionu tecnost i zamenis postojecu kako bi eliminisao tu mogucnost.
Curenje kocionog cilindra bi se registrovalo smanjenjem nivoa kocione tecnosti. Zabelezi nivo pa prati.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #13 poslato: 07. Jun, 2017. 08:46 »
Evo racuna sa tog servisa.
http://forum.skodaforum.rs/servisiranje/redovan-servis-na-koliko-km-posto/msg35437/#msg35437
Kociona tecnost bi trebala biti OK. Jedino ako nisu sipali to sto su napisali u fakturi.
Kociona tecnost stoji uvek na istom nivou.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže ugi85

Odg: Oslabile kočnice
« Odgovor #14 poslato: 07. Jun, 2017. 09:38 »
Kvalitet kocione tecnosti se izmedju ostalog ogleda u udelu vode koji maksimalno moze iznosti 1%. Otvorena kutija, neadekvatno skladistenje, istekao rok trajanja i kolicina vode lako premasi 1% a da to niko ne zna. Mozes kupiti merac kolicine vode u kocionoj tecnosti pa da proveris da li je problem do vode ili ne.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance