Evo jedan cudan problem kod mene, a mozda i nije problem.Interesuju me misljenja.Malo je duzi post.
Kupio auto prije tacno godinu i mjesec.U Oktobru 2021.Audi A3 2011 2.0 TDI 125kw kvatro, 225.000 na satu.
Odem kod svog majstora na pregled prije kupovine.Za njega znam da je strasan majstor, pogotovo za folksvagen ali je isto i nerealno ljen.
Kaze ovako, a vidio sam i svojim ocima.
Kaze turbo malo masan odozdo ali sasvim ok s obzirom na kilometre, moze to koliko hoces.Proba auto, ide top, gresaka 0, ne dimi.I ja ga kupim.Sve ostalo uredno.
Vozio sam cca 3500 km na svakakav nacin.Vozio 230 na sat, ma sve...auto ne dimi, ide top, nema zvukova sa turba...samo jednostavno masan odozdo.Nisam ni potrosnju ulja primjetio u tih 3500 km.
Odlucim se ja ipak na reparaciju turba za svaki slucaj.Valjda imao viska 500 eura u dzepu.Januar 2022 znaci.
Uzice radile reparaciju, jedan renomirani servis montirao.Garancija godina, jos nije istekla.
Vozio 2500 km nakon toga, sve odlicno, sve pet, bez dima, zvukova...
Odem da cipujem auto nakon tih 2500km od reparacije.Na valjke izbacuje 166-167ks na 3 mjerenja.Kaze momak to je top, 4 konja manje je nista, pogotovo zbog dpfa i egra.Dijagnostika uredna, parametri uredni.Dpf bio u tom trenutku ispravan i nismo ga vadili kod chipovanja.
Cipujemo ga na 202 ks.Auto top isao, nikakvog dima ili zvuka i sve za 10.
Vozim ja dalje, 2500 km poslje chipovanja dodje dpf problem.Check engine lampica.Momak sto je cipovo ranije jos govori daj odma da gasimo to ja nisam dao, u tom trenutku ispravno bilo jbg...
Uradimo off egra i dpfa, auto jos bolje ide, manje trosi.Skoro 10000 km poslje toga sve ok.Idalje ne dimi auto, ide ko nevrijeme..Sad je cca 243.000 na satu.
Eh sta je problem ako je sve ok?
Sad ljetos, u augustu, sam mjenjao selene i radio ponovo mali servis.Prvi put nakon pregleda za kupovinu auta sam se zavukao ispod auta licno.
Zavucem se ispod auta i sokiram se! On idalje bali odozdo.Nisu to nikakve bauk kolicine ali je masno.Ne cini se masno odozgo sa turba vec dole na karteru i oko kartera sta se nalazi.Znaci bas po dnu samom, na najnizoj tacki.Prodjes rukom i imas ulja na njoj.Ne kapa to, samo bali.
Provjeravao sam ulje redovno ranije, svako 1000 km cca i nisam primjecivao potrosnju ali u tom trenutku mi se uvukla sumnja.Sta ako je trosio i tad ali zbog dpfa rastao nivo ulja?
Odlucim ja da naspem tacno 4l ulja.Znam da ide vise ali znam da ce 4l biti izmedju min i max.Kontam lakse cu pratiti tako.
Tih 4l je bilo otprilike na 60% izmedju min i max.
Dakle ako je 1 min a 10 max na sipci ja sam bio na 6, malo preko pola.
3000 km poslje meni se cini da sam sad mozda na 40% tj da mi fali malo ulja.Mozda se tripujem...mozda nisam izmjerio kako treba
Dospem ja tacno 250ml i razina se vrati na nekih 6 ili 7 (na zamisljenoj skali).
Vozacu jos malo pa otici kod majstora, isuti ulje i izmjerit cemo tacno koliko je izaslo.Tacno 4.25 mora biti.
Interesuje me gdje bali? Jel moguce opet turbo pa se nekako sljeva? (I prvobitni turbo je vozen 3500 km najnormalnije pa repariran "nako")
Je li moze biti nesto drugo?
Niko nece da se ufati posla.Kad im kazem da fali 250 ml ulja na 3000 km i da auto ide najnormalnije svi kazu dobro je to ba.
Evo par slika ispod.

