Autor Tema: Problem turbina?  (Pročitano 43984 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže salepostman

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #75 poslato: 19. Mar, 2018. 18:03 »
Trajno visok pritisak turbine ali auto ide kao metak. Mislim o se juce desilo po drugi put ali cim ugasim auto posle ide normalno.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god


Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #76 poslato: 19. Mar, 2018. 20:41 »
Meni je jednom bio lose podesen actuator rod , a na drugom sama geometrija , glavila je pri najvecem opterecenju i palio safe mode .
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže salepostman

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #77 poslato: 19. Mar, 2018. 21:33 »
Buco mene samo muci kako najlakse i najjednostanije doci do pravog kvara. Imam poverenja u mog majstora ali je spor i temeeljan do zla boga.
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Van mreže slobodanalex

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #78 poslato: 19. Mar, 2018. 21:45 »
spor i temeeljan

Onda nemoj da brineš, rešiće on to...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #79 poslato: 19. Mar, 2018. 22:00 »
Ako je temeljan nemas brige . Ovi koji zbrzaju kod njih se vracas po 3 puta i na kraju ti dodje na isto
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže salepostman

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #80 poslato: 19. Mar, 2018. 22:38 »
Hvala na podrsci
  • Vozi: Skoda oktavia a5,2.otdi 2008 god

Van mreže buzald

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #81 poslato: 25. Nov, 2018. 20:25 »
Pozdrav svima, da ne otvaram novu temu.

Jednostavno nemam vremena cak ni do majstora otici. Dok ne stane auto skroz pa  cu morati.
ako moze pomoc. mozda je neka sitnica koju mogu resiti. na parkingu, npr crevo i sl.

vec neko vreme (2 meseca) na jednostavnoj dijagnostici mi izbacuje gresku P0234. U voznji nakon 15, 20, nekad pola sata nekad i ne (relacija mi je gradska voznja 15 km u jednom pravcu, od 20 minuta do sat vremena zavisno od guzve) jednostavno motor izgubi snagu i slabo prima gas. ujutro kad ga ponovo startujem ili kad se vracam sa posla nemam problema , do nekog trenutka, nakon 10-15 minuta voznje. znaci kad ga ugasim ,prenoci, nema problema, prima gas dobro.

par puta sam probao u toku voznje da izbrisem gresku i kako pritisnem OK za brisanje greske tako motor "proradi" i povuce odlicno. sa jedne strane razmisljam ako je neki fizicki kvar ne bih mogao bas tako lako da obrisem gresku, a s druge mozda komp stiti motor od dljeg stradanja, a ja ga stalno "preskocim" i brisem gresku.

nemam dima na auspuhu, ne cujem cudne zvuke, nekad sam u leru podigne broj obrtaja na 1000-1100 i nakon par minuta voznje spusti na 830. takodje sam i primetio (na dijagnostici) da mi u leru trosi od 2,5 do 4 litre sto je cini mi se puno.

neki kazu egr, neki turbina, neki vakum pumpa-creva za vazduh, prima fals vazduh, negde map maf senzor kako se zove vec.

da li ovim brisanjem cinim neku znacajniju stetu ili ne?
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Van mreže fobia24

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #82 poslato: 26. Nov, 2018. 15:29 »
Imaš li negde predstavljen auto da vidimo o kom se motoru i autu radi konkretno? Kod greške ima već, ako motor uđe u safe mode, svrha samog safe mode-a je u bukvalnom prevodu da zaštiti motor od uzroka koji se javlja.

Van mreže buzald

  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009

Van mreže -nebojsa-

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #84 poslato: 26. Nov, 2018. 22:37 »
P0234 je za overboost, tj. preveliki pritisak. Obicno su uzroci turbina (zaglavljuje varijabilna geometrija); aktuator varijabilne geometrije (ovde vakuumski ventil); nesto od vakuumske instalacije. Mozda i MAF. Sve je vec navedeno.
Najjeftinije ti je da najpre ocistis maf, mada kad je prljav obicno prijavljuje underboost (kako ga vec definise kodom greske).
Drugi jeftini test je proveriti vakkumska creva i probati sa drugim vakuumskim ventilom.
Mada mislim da je najverovatniji uzrok turbina.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Suad83

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #85 poslato: 22. Feb, 2019. 11:02 »
Danas se upali lampica motora na 3500 obrt  "prevelik pritisak trajno" ali cuje se zrak kao da vraca kroz usis  ali samo pri oduzimanju gasa  ali je par puta gasio turbinu cim predje 3000 ali nije palio lampicu e odakle krenuti ispitivat
Majstor veli turbina se mora skidati i na reparaciju
Hvala na bio kakvom savjetu

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk


Van mreže nidza

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #86 poslato: 22. Feb, 2019. 15:00 »
Liči da prepunjava, verovatno varijabla glavi ili aktuator. Nije mi to simptom turbine za reparaciju, ali nisam ni ja majstor.

Potrazi još jedno mišljenje, u servisu po preporuci.

Sent from my POCOPHONE F1  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže petarp031

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #87 poslato: 22. Feb, 2019. 15:13 »
Da nije spalo kakvo crevo ili se izvukao rasteretni ventil iz creva?

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #88 poslato: 22. Feb, 2019. 18:02 »
Da nije spalo kakvo crevo ili se izvukao rasteretni ventil iz creva?

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka



Zar ne bi imao underboost da je spalo crevo ? Mislim da u toj varijanti ne bi variralo , nego bi konstantno auto bio lenj
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Suad83

Odg: Problem turbina?
« Odgovor #89 poslato: 22. Feb, 2019. 18:30 »
Auto super vuce dok ne predjem 3000 e onda iskljuci turbo ali ne svaki puta
Zvuk koji naprvi pri opustanju gasa ( kao da vraca zrak kroz usis) se cuje tek oko 2000+ sutra ide kod drugog majstora da vidimo sta on kaze
 Taj rasteretni ventil dali se moze zamjeni bez skidanja turbine
Ne trosi ulje

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk